eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Tomyśl › Modernizacja Bloku Operacyjnego Szpitala Powiatowego w Nowym Tomyślu oraz roboty dostosowawcze w obrębie Oddziału Chirurgicznego i Ginekologicznego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Bloku Operacyjnego Szpitala Powiatowego w Nowym Tomyślu oraz roboty dostosowawcze w obrębie Oddziału Chirurgicznego i Ginekologicznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nowotomyski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631276937

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 33

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Tomyśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-300

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48614426700

1.5.8.) Numer faksu: +48614423589

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatnowotomyski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnowotomyski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/800379

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Bloku Operacyjnego Szpitala Powiatowego w Nowym Tomyślu oraz roboty dostosowawcze w obrębie Oddziału Chirurgicznego i Ginekologicznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fceda10-32a0-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00473869

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033114/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Modernizacja Bloku Operacyjnego Szpitala Powiatowego w Nowym Tomyślu oraz roboty dostosowawcze w obrębie Oddziału Chirurgicznego i Ginekologicznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00343498

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.27.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związanie z wykonaniem zadania pn: „Modernizacja Bloku Operacyjnego Szpitala Powiatowego w Nowym Tomyślu oraz roboty dostosowawcze
w obrębie Oddziału Chirurgicznego i Ginekologicznego”
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:
1) robót budowlanych związanych z przebudową pomieszczeń bloku operacyjnego znajdującego się na II piętrze budynku D szpitala, obejmujących w szczególności:
 roboty rozbiórkowe i budowlane stanu surowego,
 roboty związane z przygotowaniem i montażem konstrukcji stalowych pod centrale wentylacyjne oraz urządzeń w salach operacyjnych,
 wykonanie ścian działowych z płyt gipsowo-kartonowych,
 roboty wykończeniowe w zakresie ścian i sufitów,
 wykonanie okładziny ściennej z paneli ze stali nierdzewnej,
 wykonanie posadzek,
 wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,
 dostawę i montaż wyposażenia stałego oraz wyposażenia sal operacyjnych i pomieszczeń przyległych;
 wymiana urządzeń wentylacji mechanicznej i klimatyzacji,
 prace w zakresie instalacji wod. kan., c.o i ciepła technologicznego, montażu armatury,
 modernizacja instalacji gazów medycznych,
 wykonanie niezbędnych instalacji elektrycznych;
2) robót budowlanych w obrębie Oddziału Chirurgicznego i Ginekologicznego związanych z rozbudową części pomieszczeń celem utworzenia łazienek, obejmujących w szczególności:
 roboty rozbiórkowe i stanu surowego,
 wykonanie ścianek działowych i obudowy instalacji sanitarnych,
 roboty wykończeniowe w zakresie ścian i sufitów,
 wykonanie posadzek,
 wymianę stolarki drzwiowej,
 montaż podstawowego wyposażenia łazienek,
 roboty w zakresie kanalizacji sanitarnej i wodociągowej, w tym montaż armatury,
 roboty w zakresie instalacji centralnego ogrzewania, w tym montaż grzejników,
 instalacja wentylacji,
 instalacje oświetleniowe,
 instalacja siłowa,
 instalacja przyzywowa
Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był objęty minimum 60 miesięcznym okresem gwarancji. Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był objęty minimum 60 miesięcznym okresem rękojmi. W przypadku wydłużenia okresu gwarancji jednoczesnemu wydłużeniu ulega okres rękojmi.
W okresie gwarancji, w ramach określonego w Umowie wynagrodzenia Wykonawca zobowiązany jest dokonywać okresowych przeglądów zamontowanych urządzeń technicznych wraz z instalacjami oraz dokonywania nieodpłatnych napraw w przypadkach awarii lub nieprawidłowego działania. Przegląd i serwisowanie winno być wykonane przynajmniej raz w roku lub częściej, jeżeli wynika to z uwarunkowań prawnych i technicznych, a zwłaszcza wymogów producentów i dostawców. Każdy przegląd serwisowy winien być pisemnie udokumentowany Szczegółowy opis i zakres wykonania, warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 7 - dokumentacja projektowa, załącznik nr 8 - Specyfikacja Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych (dalej STWiORB), załącznik nr 9 - przedmiar robót oraz załącznik nr 6 - istotne postanowienia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

33100000-1 - Urządzenia medyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6353310,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7647767,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6353310,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Orlikon spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 634248083

7.3.3) Ulica: Zielona 8

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-851

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty branży budowlanej, elektrycznej, sanitarnej, gazy medyczne, dostarczenie sprzętu medycznego, panele ścienne zabudowy bloku


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6353310,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-08

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.