Ogłoszenie z dnia 2023-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00458652/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-24
- 2023/BZP 00542494/01 - Wynik z dnia 2023-12-11
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Kompleksowa usługa ochrony mienia oraz utrzymania czystości na rzecz Centrum Technologii Audiowizualnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Centrum Technologii Audiowizualnych
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000274909
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Wystawowa 1
1.4.2.) Miejscowość: Wrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 51-618
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@filmstudioceta.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: filmstudioceta.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00473485
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-11-02
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00458652
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Kompleksowa usługa ochrony mienia oraz utrzymania czystości na rzecz Centrum Technologii Audiowizualnych
3.2. Wspólny Słownik Zamówień: CPV 79710000-4, 90910000-9.
3.3. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy Pzp. Powody niedokonania podziału: Z uwagi na odpowiedzialność Wykonawcy za mienie Zamawiającego objęte usługą ochrony i utrzymania czystości, w tym bezpieczeństwo sprzętu filmowego o bardzo dużej wartości znajdującego się w obiekcie Zamawiającego nie jest uzasadniony podział zamówienia na części, aby ograniczyć procedury zmierzające do ustalenia podmiotu odpowiedzialnego za ew. szkodę. Brak podziału na części nie wpływa na ograniczenie udziału sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) w rynku zamówień publicznych.
3.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
3.5. Zamawiający wymaga, by czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia, tj. czynności utrzymania czystości oraz czynności świadczenia usług ochrony - wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (na 2 pełne etaty w przypadku czynności utrzymania czystości oraz maksymalnie 5 pełnych etatów w przypadku świadczenia usług ochrony) w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, o ile nie są one wykonywane przez dane osoby osobiście w ramach prowadzonej przez nie na podstawie wpisu do CEIDG działalności gospodarczej. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wyżej wymienionych osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy.
Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu w terminie określonym zapisami umowy i aktualizowania na bieżąco, tj. za każdym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej, listy osób biorących udział w realizacji zamówienia zatrudnionych na podstawie umowy o pracę.
Lista osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę biorących udział w realizacji zamówienia musi zawierać pełny skład pracowników wraz z określeniem pełnionych przez nich funkcji. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wyżej oraz sankcje z tytułu ich niespełnienia – zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym jako załącznik nr 7 integralną część niniejszej SWZ.
3.6. Zamawiający przewiduje dla Wykonawców wizję lokalną i wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli zostanie złożona bez odbycia obowiązkowej wizji lokalnej, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy P.z.p, w związku z art. 131 ustawy P.z.p.
3.7. Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 27.10.2023r. o godzinie 10:30 oraz na dzień 30.10.2023r. o godz. 12:00 przy portierni w budynku głównym, pozostawiając Wykonawcy wybór jednego z dwóch wskazanych wyżej terminów odbycia wizji lokalnej – pod rygorem jak wyżej.
3.8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ, stanowiący Załącznik nr 10 do SWZ.
Po zmianie:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Kompleksowa usługa ochrony mienia oraz utrzymania czystości na rzecz Centrum Technologii Audiowizualnych
3.2. Wspólny Słownik Zamówień: CPV 79710000-4, 90910000-9.
3.3. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Tym samym Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy Pzp. Powody niedokonania podziału: Z uwagi na odpowiedzialność Wykonawcy za mienie Zamawiającego objęte usługą ochrony i utrzymania czystości, w tym bezpieczeństwo sprzętu filmowego o bardzo dużej wartości znajdującego się w obiekcie Zamawiającego nie jest uzasadniony podział zamówienia na części, aby ograniczyć procedury zmierzające do ustalenia podmiotu odpowiedzialnego za ew. szkodę. Brak podziału na części nie wpływa na ograniczenie udziału sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) w rynku zamówień publicznych.
3.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
3.5. Zamawiający wymaga, by czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia, tj. czynności utrzymania czystości oraz czynności świadczenia usług ochrony - wykonywane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (na 2 pełne etaty w przypadku czynności utrzymania czystości oraz maksymalnie 5 pełnych etatów w przypadku świadczenia usług ochrony) w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, o ile nie są one wykonywane przez dane osoby osobiście w ramach prowadzonej przez nie na podstawie wpisu do CEIDG działalności gospodarczej. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę wyżej wymienionych osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy.
Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu w terminie określonym zapisami umowy i aktualizowania na bieżąco, tj. za każdym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej, listy osób biorących udział w realizacji zamówienia zatrudnionych na podstawie umowy o pracę.
Lista osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę biorących udział w realizacji zamówienia musi zawierać pełny skład pracowników wraz z określeniem pełnionych przez nich funkcji. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wyżej oraz sankcje z tytułu ich niespełnienia – zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym jako załącznik nr 7 integralną część niniejszej SWZ.
3.6. Zamawiający przewiduje dla Wykonawców wizję lokalną i wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli zostanie złożona bez odbycia obowiązkowej wizji lokalnej, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy P.z.p, w związku z art. 131 ustawy P.z.p.
3.7. Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 27.10.2023r. o godzinie 10:30, na dzień 30.10.2023r. o godz. 12:00 oraz na dzień 03.11.2023r. o godz. 10:00 przy portierni w budynku głównym, pozostawiając Wykonawcy wybór jednego z trzech wskazanych wyżej terminów odbycia wizji lokalnej – pod rygorem jak wyżej.
3.8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ, stanowiący Załącznik nr 10 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Zamawiający przewiduje dla Wykonawców wizję lokalną i wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 27.10.2023r. o godzinie 10:30 oraz na dzień 30.10.2023r. o godz. 12:00 przy portierni w budynku głównym, pozostawiając Wykonawcy wybór jednego z dwóch wskazanych wyżej terminów odbycia wizji lokalnej – pod rygorem jak wyżej.
Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, jeżeli zostanie złożona bez odbycia obowiązkowej wizji lokalnej, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy P.z.p, w związku z art. 131 ustawy P.z.p. Potwierdzeniem dokonania wizji lokalnej będzie Protokół sporządzony (po dokonaniu wizji lokalnej) według wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do SWZ, podpisany przez osoby reprezentujące Wykonawcę oraz przedstawiciela Zamawiającego.
Po zmianie:
Zamawiający przewiduje dla Wykonawców wizję lokalną i wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej na dzień 27.10.2023r. o godzinie 10:30, na dzień 30.10.2023r. o godz. 12:00 oraz na dzień 03.11.2023r. o godz. 10:00 przy portierni w budynku głównym, pozostawiając Wykonawcy wybór jednego z trzech wskazanych wyżej terminów odbycia wizji lokalnej – pod rygorem jak wyżej.
Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, jeżeli zostanie złożona bez odbycia obowiązkowej wizji lokalnej, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy P.z.p, w związku z art. 131 ustawy P.z.p. Potwierdzeniem dokonania wizji lokalnej będzie Protokół sporządzony (po dokonaniu wizji lokalnej) według wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do SWZ, podpisany przez osoby reprezentujące Wykonawcę oraz przedstawiciela Zamawiającego.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-11-07 10:00
Po zmianie:
2023-11-09 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-11-07 10:30
Po zmianie:
2023-11-09 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-12-06
Po zmianie:
2023-12-08
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wymiana poziomów i pionów instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Okresowe kontrole stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów budowlanych zarządzanych przez Zarząd Zasobu Komunalnego
- Dostawa wody mineralnej dla pracowników USK
- OPRACOWANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO dla zadania pn.: Budowa Dolnośląskiej CYKLOSTRADY - Trasa miedziana na terenie Gminy Przemków.
- Kompleksowe pełnienie nadzoru inwestorskiego wraz z pełnieniem funkcji Kierownika Projektu dla zadania pn. "Rozbudowa Centrum Zarządzania Bezpieczeństwem Województwa Dolnośląskiego"
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót elektrycznych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych zarządzanych przez ZZK w rejonach F i G.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sprzątania budynków Sądu Rejonowego w Zakopanem
- Świadczenie usług sprzątania w obiektach Teatru Wybrzeże
- Wykonywanie usług z zakresu ochrony mienia Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego Lasów Państwowych "Bażyna" w Pogorzelicy w latach 2024 - 2025
- Postępowanie na świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Jastrzębiej Górze i Kamionie
- Fizyczna ochrona mienia Gminnego Zakładu Usług Komunalnych w Łęczycach
- Ochrona mienia wraz z porządkowaniem placu nadleśnictwa
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.