eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław Śląski › Zimowe utrzymanie jezdni w okresie zimowym 2022/2023 na drogach lokalnych publicznych i wewnętrznych na ternie miasta Wodzisławia Śląskiego.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie jezdni w okresie zimowym 2022/2023 na drogach lokalnych publicznych i wewnętrznych na ternie miasta Wodzisławia Śląskiego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Wodzisław Śląski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6471277603

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bogumińska 4

1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław Śląski

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@wodzislaw-slaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodzislaw-slaski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wodzislaw-slaski.logintrade.net/zapytania_email,105242,10f39a4e9c2ee00d453cd84c10667ac8.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie jezdni w okresie zimowym 2022/2023 na drogach lokalnych publicznych i wewnętrznych na ternie miasta Wodzisławia Śląskiego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e44fb41f-551b-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00473035

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00414119/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.18.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – „Rejon Karkoszka - Turzyczka”

Opis przedmiotu zamówienia:
Zimowe utrzymanie dróg i mostów miasta Wodzisławia Śląskiego realizowane będzie w okresie: 4 miesięcy od powołania Akcji Zima. Ze względu na funkcję i obciążenie ruchem oraz możliwości techniczne i finansowe ustala się podział dróg i mostów na standardy zimowego utrzymania: od I do III zgodnie z zarządzeniem Prezydenta Miasta Wodzisławia Śląskiego w sprawie organizacji akcji zimowej i przeciwgołoledziowej na terenie Miasta Wodzisławia Śląskiego w sezonie 2022/2023.W ramach robót zimowego utrzymania wyróżnione będą dwa stany prowadzenia akcji zimowej:
- Pogotowie sprzętowe.
- Akcja Czynna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 57638,89 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – „Rejon Kokoszyce oraz Jedłownik”

Opis przedmiotu zamówienia:
Zimowe utrzymanie dróg i mostów miasta Wodzisławia Śląskiego realizowane będzie w okresie: 4 miesięcy od powołania Akcji Zima. Ze względu na funkcję i obciążenie ruchem oraz możliwości techniczne i finansowe ustala się podział dróg i mostów na standardy zimowego utrzymania: od I do III zgodnie z zarządzeniem Prezydenta Miasta Wodzisławia Śląskiego w sprawie organizacji akcji zimowej i przeciwgołoledziowej na terenie Miasta Wodzisławia Śląskiego w sezonie 2022/2023.W ramach robót zimowego utrzymania wyróżnione będą dwa stany prowadzenia akcji zimowej:
- Pogotowie sprzętowe.
- Akcja Czynna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 51851,86 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – „Rejon Radlin II cz.1”

Opis przedmiotu zamówienia:
Zimowe utrzymanie dróg i mostów miasta Wodzisławia Śląskiego realizowane będzie w okresie: 4 miesięcy od powołania Akcji Zima. Ze względu na funkcję i obciążenie ruchem oraz możliwości techniczne i finansowe ustala się podział dróg i mostów na standardy zimowego utrzymania: od I do III zgodnie z zarządzeniem Prezydenta Miasta Wodzisławia Śląskiego w sprawie organizacji akcji zimowej i przeciwgołoledziowej na terenie Miasta Wodzisławia Śląskiego w sezonie 2022/2023.W ramach robót zimowego utrzymania wyróżnione będą dwa stany prowadzenia akcji zimowej:
- Pogotowie sprzętowe.
- Akcja Czynna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 51851,86 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – „Rejon Radlin II cz.2”

Opis przedmiotu zamówienia:
Zimowe utrzymanie dróg i mostów miasta Wodzisławia Śląskiego realizowane będzie w okresie: 4 miesięcy od powołania Akcji Zima. Ze względu na funkcję i obciążenie ruchem oraz możliwości techniczne i finansowe ustala się podział dróg i mostów na standardy zimowego utrzymania: od I do III zgodnie z zarządzeniem Prezydenta Miasta Wodzisławia Śląskiego w sprawie organizacji akcji zimowej i przeciwgołoledziowej na terenie Miasta Wodzisławia Śląskiego w sezonie 2022/2023.W ramach robót zimowego utrzymania wyróżnione będą dwa stany prowadzenia akcji zimowej:
- Pogotowie sprzętowe.
- Akcja Czynna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 51851,86 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 – „Rejon Zawada - Kokoszyce cz.1”

Opis przedmiotu zamówienia:
Zimowe utrzymanie dróg i mostów miasta Wodzisławia Śląskiego realizowane będzie w okresie: 4 miesięcy od powołania Akcji Zima. Ze względu na funkcję i obciążenie ruchem oraz możliwości techniczne i finansowe ustala się podział dróg i mostów na standardy zimowego utrzymania: od I do III zgodnie z zarządzeniem Prezydenta Miasta Wodzisławia Śląskiego w sprawie organizacji akcji zimowej i przeciwgołoledziowej na terenie Miasta Wodzisławia Śląskiego w sezonie 2022/2023.W ramach robót zimowego utrzymania wyróżnione będą dwa stany prowadzenia akcji zimowej:
- Pogotowie sprzętowe.
- Akcja Czynna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 51851,85 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 – „Rejon Zawada - Kokoszyce cz.2”

Opis przedmiotu zamówienia:
Zimowe utrzymanie dróg i mostów miasta Wodzisławia Śląskiego realizowane będzie w okresie: 4 miesięcy od powołania Akcji Zima. Ze względu na funkcję i obciążenie ruchem oraz możliwości techniczne i finansowe ustala się podział dróg i mostów na standardy zimowego utrzymania: od I do III zgodnie z zarządzeniem Prezydenta Miasta Wodzisławia Śląskiego w sprawie organizacji akcji zimowej i przeciwgołoledziowej na terenie Miasta Wodzisławia Śląskiego w sezonie 2022/2023.W ramach robót zimowego utrzymania wyróżnione będą dwa stany prowadzenia akcji zimowej:
- Pogotowie sprzętowe.
- Akcja Czynna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 51851,84 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 – „Rejon Wodzisław Śląski – Centrum”

Opis przedmiotu zamówienia:
Zimowe utrzymanie dróg i mostów miasta Wodzisławia Śląskiego realizowane będzie w okresie: 4 miesięcy od powołania Akcji Zima. Ze względu na funkcję i obciążenie ruchem oraz możliwości techniczne i finansowe ustala się podział dróg i mostów na standardy zimowego utrzymania: od I do III zgodnie z zarządzeniem Prezydenta Miasta Wodzisławia Śląskiego w sprawie organizacji akcji zimowej i przeciwgołoledziowej na terenie Miasta Wodzisławia Śląskiego w sezonie 2022/2023.W ramach robót zimowego utrzymania wyróżnione będą dwa stany prowadzenia akcji zimowej:
- Pogotowie sprzętowe.
- Akcja Czynna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 97916,67 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8 - „Rejon Wodzisław Śląski – Drogi Osiedlowe”

Opis przedmiotu zamówienia:
Zimowe utrzymanie dróg i mostów miasta Wodzisławia Śląskiego realizowane będzie w okresie: 4 miesięcy od powołania Akcji Zima. Ze względu na funkcję i obciążenie ruchem oraz możliwości techniczne i finansowe ustala się podział dróg i mostów na standardy zimowego utrzymania: od I do III zgodnie z zarządzeniem Prezydenta Miasta Wodzisławia Śląskiego w sprawie organizacji akcji zimowej i przeciwgołoledziowej na terenie Miasta Wodzisławia Śląskiego w sezonie 2022/2023.W ramach robót zimowego utrzymania wyróżnione będą dwa stany prowadzenia akcji zimowej:
- Pogotowie sprzętowe.
- Akcja Czynna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 57407,40 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9 – „Rejon Wilchwy”

Opis przedmiotu zamówienia:
Zimowe utrzymanie dróg i mostów miasta Wodzisławia Śląskiego realizowane będzie w okresie: 4 miesięcy od powołania Akcji Zima. Ze względu na funkcję i obciążenie ruchem oraz możliwości techniczne i finansowe ustala się podział dróg i mostów na standardy zimowego utrzymania: od I do III zgodnie z zarządzeniem Prezydenta Miasta Wodzisławia Śląskiego w sprawie organizacji akcji zimowej i przeciwgołoledziowej na terenie Miasta Wodzisławia Śląskiego w sezonie 2022/2023.W ramach robót zimowego utrzymania wyróżnione będą dwa stany prowadzenia akcji zimowej:
- Pogotowie sprzętowe.
- Akcja Czynna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 51851,84 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58320,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58320,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58320,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U MUSTANG Zbigniew Mrozek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 647-102-88-57

7.3.3) Ulica: Czyżowicka 124

7.3.4) Miejscowość: Wodzisław Śląski

7.3.5) Kod pocztowy: 44-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58320,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50112,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50112,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50112,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gosław Sport Center Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 647-256-96-21

7.3.3) Ulica: Cisowa 6

7.3.4) Miejscowość: Wodzisław Śląski

7.3.5) Kod pocztowy: 44-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50112,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60799,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60799,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60799,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Ochrony "Tygrys-Silesia" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 647-257-18-65

7.3.3) Ulica: Pszowska 301a

7.3.4) Miejscowość: Wodzisław Śląski

7.3.5) Kod pocztowy: 44-373

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60799,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53568,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53568,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53568,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gosław Sport Center Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 647-256-96-21

7.3.3) Ulica: Cisowa 6

7.3.4) Miejscowość: Wodzisław Śląski

7.3.5) Kod pocztowy: 44-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53568,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52704,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52704,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52704,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gosław Sport Center Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 647-256-96-21

7.3.3) Ulica: Cisowa 6

7.3.4) Miejscowość: Wodzisław Śląski

7.3.5) Kod pocztowy: 44-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52704,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51840,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51840,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51840,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Ciągnikiem Rolniczym i renowacje konstrukcji stalowych Dariusz Martin

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 647-141-30-35

7.3.3) Ulica: Zdrojowa 15

7.3.4) Miejscowość: Wodzisław Śląski

7.3.5) Kod pocztowy: 44-373

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51840,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Bernard Grychnik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 647-050-13-98

7.3.3) Ulica: Oraczy 43c

7.3.4) Miejscowość: Wodzisław Śląski

7.3.5) Kod pocztowy: 44-373

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55123,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55123,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55123,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RS-TRANS Roman Sitko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 647-155-60-71

7.3.3) Ulica: Bolesława Chrobrego 249

7.3.4) Miejscowość: Wodzisław Śląski

7.3.5) Kod pocztowy: 44-313

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55123,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55123,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55123,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55123,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RS-TRANS Roman Sitko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 647-155-60-71

7.3.3) Ulica: Bolesława Chrobrego 249

7.3.4) Miejscowość: Wodzisław Śląski

7.3.5) Kod pocztowy: 44-313

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55123,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Okres realizacji zamówienia wynosi 4 miesiące od powołania Akcji Zima, tj. od dnia 25.11.2022 r. - dotyczy wszystkich części.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.