eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostęp do baz danych: The Cochrane Library i PEN: Practice-based Evidence in Nutrition w latach 2024 i 2025 dla UJ CM w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia.



Ogłoszenie z dnia 2023-11-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostęp do baz danych: The Cochrane Library i PEN: Practice-based Evidence in Nutrition w latach 2024 i 2025 dla UJ CM w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Jagielloński - Collegium Medicum

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00000127000040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: św. Anny 12

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-008

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 433 27 30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@cm-uj.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dzp.cm-uj.krakow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-76db68d9-674c-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostęp do baz danych: The Cochrane Library i PEN: Practice-based Evidence in Nutrition w latach 2024 i 2025 dla UJ CM w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76db68d9-674c-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00472857

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00321738/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Dostęp do elektronicznych baz danych na lata 2024-2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00435977

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 141.2711.53.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 58046,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5) Opis przedmiotu zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia.
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostępu do baz danych: The Cochrane Library i PEN: Practice-based Evidence in Nutrition w latach 2024 i 2025 dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia.
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 (dwie) części:
1.2.1 Część 1: Dostęp do bazy danych The Cochrane Library,
1.2.2 Część 2: Dostęp do bazy danych PEN: Practice-based Evidence in Nutrition.
1.3 Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
1.3.1 Dostarczenie do Biblioteki Medycznej UJ CM miesięcznych zbiorczych analiz statystycznych dotyczących wykorzystania bazy przez Zamawiającego w wersji elektronicznej (e-mailem).
1.3.2 Aktualizacja na bieżąco bazy danych.
1.4 Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia zawartym w Załącznikach A i B do SWZ.
1.5 Wykonawca oświadcza, że profesjonalnie zajmie się świadczeniem usług będących przedmiotem zamówienia oraz że posiada odpowiednie kwalifikacje, wiedzę, doświadczenie i uprawnienia niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.
1.6 Wykonawca gwarantuje i oświadcza, że jest w pełni uprawniony do zawarcia umowy na określonych w niej warunkach, w tym w szczególności posiada szereg uprawnień do Bazy, wszystkie wymagane prawem zgody i zezwolenia do udzielania licencji oraz przyjmuje odpowiedzialność za wszelkie roszczenia osób trzecich powstałe w związku z realizacją umowy i zgłoszone przeciwko Zamawiającemu w zakresie korzystania przez Zamawiającego i Autoryzowanych Użytkowników z przedmiotu umowy zgodnie z jej warunkami.
1.7 Wykonawca oświadcza i zapewnia Zamawiającego, że prawa do wykorzystania Bazy, których udziela Zamawiającemu nie naruszają praw osób trzecich.
1.8 Wykonawca gwarantuje najwyższą jakość świadczonych usług, zgodnie z powszechnie obowiązującymi standardami dla świadczeń tego typu oraz oświadcza i zapewnia, że prawa których udziela Zamawiającemu nie naruszają praw osób trzecich.
1.10 Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia umowy licencyjnej na bazę danych The Cochrane Library, niezwłocznie po zawarciu umowy, jednak nie później niż do 30 dni od daty zawarcia umowy.* dotyczy części 1 przedmiotu zamówienia Wykonawca winien zapewnić stały, nieprzerwany dostęp online do baz danych objętych niniejszą umową przy wykorzystaniu adresów IP wskazanych w Załączniku nr 2 do umowy.
1.11 Autoryzowanymi Użytkownikami, o których mowa w ust. 2 są studenci Zamawiającego oraz osoby zatrudnione przez Zamawiającego (w tym stali, tymczasowi oraz uczestniczący w wymianie naukowej pracownicy naukowi Zamawiającego), przy czym uprawnionymi do korzystania z Bazy w czytelni Biblioteki Medycznej UJ CM są także inne osoby niż wyżej wymienione.
1.12 Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji usługi określają zapisy w umowie.
1.13 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy PZP, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia konfiguracje, parametry techniczne i funkcjonalne oraz warunki wymagane określone w SWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność rozumie się to, że oferowane produkty muszą posiadać co najmniej te same konfiguracje, parametry techniczne i funkcjonalne oraz warunki wymagane na poziomie, co najmniej takim jak opisane w SWZ. Wykonawca zgodnie z przepisami ustawy PZP zobowiązany jest wykazać równoważność w treści składanej oferty. Przy oferowaniu rozwiązań innych niż opisane w SWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy przedstawiające konfiguracje, parametry techniczne i funkcjonalne oraz warunki pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów z wymaganiami SWZ. W szczególności wymaga się od Wykonawcy podania nazwy producenta, nazwy oferowanego produktu oraz szczegółowego opisu jego konfiguracji, parametrów technicznych i funkcjonalnych oraz spełnienia wymaganych warunków (kompletne karty produktowe, prospekty, katalogi, foldery itp.). Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp w przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ustawie PZP, Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać Formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić na Platformie e-Zamówienia, dostępnej na stronie internetowej http://ezamowienia.gov.pl. UWAGA! Opatrzenie oferty właściwym podpisem musi nastąpić przed jej zaszyfrowaniem.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione
w SWZ, podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Zamawiający przewiduje możliwość wzywania Wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonej oferty.
5. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.
6. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 72320000-4
– Usługi bazy danych.
7. Podwykonawstwo.
7.1 Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
7.2 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonanie przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
7.3 W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada powierzenie części zamówienia podwykonawcom do oferty musi być załączony ich wykaz (nazwy, firmy) z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), o ile są znane na etapie składania ofert.
7.4 Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
6) Termin realizacji zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia.
1. Wykonawca musi zapewnić realizację przedmiotu zamówienia w terminie:
a) w zakresie części 1 od dnia 01.01.2024r do dnia 31.12.2025r.
b) w zakresie części 2 od dnia 01.01.2024r. do dnia 31.12.2025r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72320000-4 - Usługi bazy danych

4.5.5.) Wartość części: 37313,99 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5) Opis przedmiotu zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia.
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostępu do baz danych: The Cochrane Library i PEN: Practice-based Evidence in Nutrition w latach 2024 i 2025 dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia.
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 (dwie) części:
1.2.1 Część 1: Dostęp do bazy danych The Cochrane Library,
1.2.2 Część 2: Dostęp do bazy danych PEN: Practice-based Evidence in Nutrition.
1.3 Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
1.3.1 Dostarczenie do Biblioteki Medycznej UJ CM miesięcznych zbiorczych analiz statystycznych dotyczących wykorzystania bazy przez Zamawiającego w wersji elektronicznej (e-mailem).
1.3.2 Aktualizacja na bieżąco bazy danych.
1.4 Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia zawartym w Załącznikach A i B do SWZ.
1.5 Wykonawca oświadcza, że profesjonalnie zajmie się świadczeniem usług będących przedmiotem zamówienia oraz że posiada odpowiednie kwalifikacje, wiedzę, doświadczenie i uprawnienia niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.
1.6 Wykonawca gwarantuje i oświadcza, że jest w pełni uprawniony do zawarcia umowy na określonych w niej warunkach, w tym w szczególności posiada szereg uprawnień do Bazy, wszystkie wymagane prawem zgody i zezwolenia do udzielania licencji oraz przyjmuje odpowiedzialność za wszelkie roszczenia osób trzecich powstałe w związku z realizacją umowy i zgłoszone przeciwko Zamawiającemu w zakresie korzystania przez Zamawiającego i Autoryzowanych Użytkowników z przedmiotu umowy zgodnie z jej warunkami.
1.7 Wykonawca oświadcza i zapewnia Zamawiającego, że prawa do wykorzystania Bazy, których udziela Zamawiającemu nie naruszają praw osób trzecich.
1.8 Wykonawca gwarantuje najwyższą jakość świadczonych usług, zgodnie z powszechnie obowiązującymi standardami dla świadczeń tego typu oraz oświadcza i zapewnia, że prawa których udziela Zamawiającemu nie naruszają praw osób trzecich.
1.10 Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia umowy licencyjnej na bazę danych The Cochrane Library, niezwłocznie po zawarciu umowy, jednak nie później niż do 30 dni od daty zawarcia umowy.* dotyczy części 1 przedmiotu zamówienia Wykonawca winien zapewnić stały, nieprzerwany dostęp online do baz danych objętych niniejszą umową przy wykorzystaniu adresów IP wskazanych w Załączniku nr 2 do umowy.
1.11 Autoryzowanymi Użytkownikami, o których mowa w ust. 2 są studenci Zamawiającego oraz osoby zatrudnione przez Zamawiającego (w tym stali, tymczasowi oraz uczestniczący w wymianie naukowej pracownicy naukowi Zamawiającego), przy czym uprawnionymi do korzystania z Bazy w czytelni Biblioteki Medycznej UJ CM są także inne osoby niż wyżej wymienione.
1.12 Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji usługi określają zapisy w umowie.
1.13 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy PZP, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia konfiguracje, parametry techniczne i funkcjonalne oraz warunki wymagane określone w SWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność rozumie się to, że oferowane produkty muszą posiadać co najmniej te same konfiguracje, parametry techniczne i funkcjonalne oraz warunki wymagane na poziomie, co najmniej takim jak opisane w SWZ. Wykonawca zgodnie z przepisami ustawy PZP zobowiązany jest wykazać równoważność w treści składanej oferty. Przy oferowaniu rozwiązań innych niż opisane w SWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy przedstawiające konfiguracje, parametry techniczne i funkcjonalne oraz warunki pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów z wymaganiami SWZ. W szczególności wymaga się od Wykonawcy podania nazwy producenta, nazwy oferowanego produktu oraz szczegółowego opisu jego konfiguracji, parametrów technicznych i funkcjonalnych oraz spełnienia wymaganych warunków (kompletne karty produktowe, prospekty, katalogi, foldery itp.). Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp w przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ustawie PZP, Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać Formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić na Platformie e-Zamówienia, dostępnej na stronie internetowej http://ezamowienia.gov.pl. UWAGA! Opatrzenie oferty właściwym podpisem musi nastąpić przed jej zaszyfrowaniem.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione
w SWZ, podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Zamawiający przewiduje możliwość wzywania Wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonej oferty.
5. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.
6. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 72320000-4
– Usługi bazy danych.
7. Podwykonawstwo.
7.1 Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
7.2 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonanie przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
7.3 W przypadku, gdy Wykonawca zapowiada powierzenie części zamówienia podwykonawcom do oferty musi być załączony ich wykaz (nazwy, firmy) z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia), o ile są znane na etapie składania ofert.
7.4 Powierzenie części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
6) Termin realizacji zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia.
1. Wykonawca musi zapewnić realizację przedmiotu zamówienia w terminie:
a) w zakresie części 1 od dnia 01.01.2024r do dnia 31.12.2025r.
b) w zakresie części 2 od dnia 01.01.2024r. do dnia 31.12.2025r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72320000-4 - Usługi bazy danych

4.5.5.) Wartość części: 20732,95 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum, działając na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, zawiadamia, że unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie części 1 i 2 o udzielenie zamówienia publicznego, gdyż oferta z najniższą ceną na realizacje częsci 1 i 2 przewyższa kwoty, które Zamawiajacy zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia.

Uzasadnienie prawne i faktyczne dla części 1 i 2 przedmiotu zamówienia:

Zamawiający informuje, że w dniu 10.10.2023r. opublikował postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego „na wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostępu do baz danych: The Cochrane Library i PEN: Practice-based Evidence in Nutrition w latach 2024 i 2025 dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia”; nr postępowania 141.2711.53.2023.
W dokumentacji postępowania, a dokładnie, w specyfikacji warunków zamówienia (dalej: „SWZ”), w pkt. 3) ppkt. 5), Zamawiający podał informację, iż zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości zamówienia łączną kwotę 71 397,74 zł brutto. z podziałem na części:
- na część 1 zamówienia: The Cochrane Library: 45 896,21 zł brutto;
- na część 2 zamówienia: PEN: Practice-based Evidence in Nutrition: 25 501,53 zł brutto.
Informacja ta została również zamieszczona na stronie prowadzonego postępowania przed terminem otwarcia ofert, który miał miejsce w dniu 18.10.2023r. o godzinie 10:30.
W terminie składania ofert Zamawiający otrzymał jedną ofetę na dwie części od Wykonawcy: ABE Holding S.A., ul. Annopol 4a, hala D, 03 – 236 Warszawa na następujące kwoty:
- na część 1 zamówienia: The Cochrane Library: 11 181,93 USD brutto;
- na część 2 zamówienia: PEN: Practice-based Evidence in Nutrition: 5 225,04 GBP brutto.
Zgodnie z zapisami SWZ Zamawiający przyjął do przeliczenia średni kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych (Tabela nr 196/A/NBP/2023 z dnia 10.10.2023r.). Zaoferowane kwoty na realizacje poszczególnych części po przeliczeniu na złotówki wyglądały następująco:
- część 1: 11 181,93 USD brutto * 4,2985 = 48 065,53 zł brutto
- część 2: 5 225,04 BGP brutto * 5,2747 = 27 560,52 zł brutto

W związku z czym jedyna oferta złożona na część 1 i 2 przedmiotu zamówienia przewyższa znacząco kwoty, jakie Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie części 1 i 2 przedmiotowego zamówienia.
Mając na uwadze powyższe, Zamawiający informuje, iż nie mogąc zwiększyć kwot przeznaczonych na sfinansowanie części 1 i 2 zamówienia do kwot zaoferowanych przez Wykonawcę odstąpił od dokonania oceny oferty i unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie części 1 i 2.
Pozostała treść unieważnienia postępowania 141.2711.53.2023 w piśmie nr 141.2711.53.2023/2 z dnia 24.10.2023

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11181,93 USD

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11181,93 USD

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, Uniwersytet Jagielloński – Collegium Medicum, działając na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, zawiadamia, że unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie części 1 i 2 o udzielenie zamówienia publicznego, gdyż oferta z najniższą ceną na realizacje częsci 1 i 2 przewyższa kwoty, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia.

Uzasadnienie prawne i faktyczne dla części 1 i 2 przedmiotu zamówienia:

Zamawiający informuje, że w dniu 10.10.2023r. opublikował postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego „na wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostępu do baz danych: The Cochrane Library i PEN: Practice-based Evidence in Nutrition w latach 2024 i 2025 dla Uniwersytetu Jagiellońskiego – Collegium Medicum w Krakowie, odpowiednio w odniesieniu od jednej do dwóch części zamówienia”; nr postępowania 141.2711.53.2023.
W dokumentacji postępowania, a dokładnie, w specyfikacji warunków zamówienia (dalej: „SWZ”), w pkt. 3) ppkt. 5), Zamawiający podał informację, iż zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości zamówienia łączną kwotę 71 397,74 zł brutto. z podziałem na części:
- na część 1 zamówienia: The Cochrane Library: 45 896,21 zł brutto;
- na część 2 zamówienia: PEN: Practice-based Evidence in Nutrition: 25 501,53 zł brutto.
Informacja ta została również zamieszczona na stronie prowadzonego postępowania przed terminem otwarcia ofert, który miał miejsce w dniu 18.10.2023r. o godzinie 10:30.
W terminie składania ofert Zamawiający otrzymał jedną ofetę na dwie części od Wykonawcy: ABE Holding S.A., ul. Annopol 4a, hala D, 03 – 236 Warszawa na następujące kwoty:
- na część 1 zamówienia: The Cochrane Library: 11 181,93 USD brutto;
- na część 2 zamówienia: PEN: Practice-based Evidence in Nutrition: 5 225,04 GBP brutto.
Zgodnie z zapisami SWZ Zamawiający przyjął do przeliczenia średni kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych (Tabela nr 196/A/NBP/2023 z dnia 10.10.2023r.). Zaoferowane kwoty na realizacje poszczególnych części po przeliczeniu na złotówki wyglądały następująco:
- część 1: 11 181,93 USD brutto * 4,2985 = 48 065,53 zł brutto
- część 2: 5 225,04 BGP brutto * 5,2747 = 27 560,52 zł brutto

W związku z czym jedyna oferta złożona na część 1 i 2 przedmiotu zamówienia przewyższa znacząco kwoty, jakie Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie części 1 i 2 przedmiotowego zamówienia.
Mając na uwadze powyższe, Zamawiający informuje, iż nie mogąc zwiększyć kwot przeznaczonych na sfinansowanie części 1 i 2 zamówienia do kwot zaoferowanych przez Wykonawcę odstąpił od dokonania oceny oferty i unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie części 1 i 2.
Pozostała treść unieważnienia postępowania 141.2711.53.2023 w piśmie nr 141.2711.53.2023/2 z dnia 24.10.2023

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5225,04 GBP

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5225,04 GBP

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.