eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rozdrażew › "Budowa instalacji fotowoltaicznych dla komunalnych stacji uzdatniania wody w systemie zaprojektuj i wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2023-11-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa instalacji fotowoltaicznych dla komunalnych stacji
uzdatniania wody w systemie zaprojektuj i wybuduj"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ROZDRAŻEW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855185

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 3

1.5.2.) Miejscowość: Rozdrażew

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-708

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627221305

1.5.8.) Numer faksu: 627221370

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rozdrazew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rozdrazew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-252c8dd7-3767-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa instalacji fotowoltaicznych dla komunalnych stacji
uzdatniania wody w systemie zaprojektuj i wybuduj"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-252c8dd7-3767-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00472846

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022993/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa instalacji fotowoltaicznych dla komunalnych stacji uzdatniania wody

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00349562

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.271.4.2023.A.K

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 463414,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie projektu wykonawczego technicznego oraz montażu i uruchomienia instalacji fotowoltaicznych dla komunalnych stacji uzdatniania wody w Dąbrowie, Dzielicach i hydroforni w Maciejewie
Szczegółowy zakres robót określony został w PFU załączonym do SWZ.
Wykonanie w/w zadania nastąpi w ramach procedury „zaprojektuj i wybuduj”. W tym celu należy dążyć
do wykonania następujących czynności związanych z zakresem wykonywania przedmiotu zamówienia:
Etap I - Dokumentacja projektowa obejmuje wykonanie projektu technicznego.
Dokumentacja projektowa sporządzona przez Wykonawcę powinna zawierać taki zakres wykonywanych
robót, aby prawidłowo i zgodnie z obowiązującymi przepisami możliwe było wykonanie poszczególnych prac
budowlanych oraz zagwarantowanie ich prawidłowego i bezpiecznego działania i późniejszej eksploatacji.
Przed przystąpieniem do realizacji Wykonawca zobowiązany jest do:
- zweryfikowania danych wyjściowych do projektowania, przedstawionych przez Zamawiającego,
- wykonania na własny koszt inwentaryzacji budynków oraz wszystkich badań i analiz oraz
ekspertyz (jeśli będą konieczne) – niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia,
- dokonania analizy najefektywniejszej lokalizacji paneli PV wraz ze sporządzeniem koncepcji
projektowej celem przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji przed podjęciem prac
projektowych.
Po zakończeniu prac Wykonawca przekaże dokumentację powykonawczą łącznie z protokołami,
świadectwami, dopuszczeniami, atestami, informacją o udzielonej gwarancji, symulacji pracy
instalacji fotowoltaicznych, instrukcji, schematów. Projekty powinny zawierać wpięcie instalacji
modułów PV w istniejącą instalację elektroenergetyczną.
Etap II- roboty budowlano montażowe
Do prowadzenia robót budowlanych będzie można przystąpić po opracowaniu dokumentacji
projektowej wykonanej i dostarczonej przez Wykonawcę, zatwierdzonej przez Zamawiającego oraz
po uzyskaniu wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, zezwoleń, itp. (jeśli będą
wymagane prawem).
Roboty budowlane obejmują swoim zakresem wykonanie instalacji fotowoltaicznych na n/w obiektach: 1.Stacja Uzdatniania Wody w Dąbrowie , nr działki 127/10 i 127/12 obręb 0003 Dąbrowa , instalacja
naziemna o mocy 49,6 kWp
2.Stacja Uzdatniania Wody w Dzielicach, nr działki 11/4 obręb 0004 Dzielice, instalacja na dachu
budynku o mocy 40 kWp
3. Hydrofornia wody w Maciejewie, nr działki 28/2 obręb 0007 Maciejew, instalacja naziemna
o mocy 30 kWp
Wszystkie elementy instalacji będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne
od wad fabrycznych oraz od obciążeń wobec osób trzecich. Zamawiający wymaga, żeby panele
fotowoltaiczne miały datę produkcji nie starszą niż 2022 rok.
Zakres prac obejmuje:
• dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej, w tym: inwerterów, paneli, optymalizatorów
mocy, konstrukcji wsporczej do montażu paneli, etc.
• dostawę i montaż układu monitoringu i sterowania,
• przyłączenie instalacji do wewnętrznej instalacji elektrycznej,
• wykonanie prac pomocniczych budowlanych (przebicia, otwory montażowe, przejścia
instalacyjne przez przegrody budowlane, wypełnienie otworów oraz odtworzenie i naprawa
części uszkodzonych wypraw (elementów wykończeniowych) podczas wykonywania robót
budowlanych),
• przeprowadzenie rozruchu instalacji fotowoltaicznej,
• kontrole, próby, uruchomienie i regulacja instalacji,
• opracowanie instrukcji obsługi instalacji i przeszkolenie osób eksploatujących instalację,
• przygotowanie dokumentacji powykonawczej,
• bezpłatne usługi serwisowe w okresie gwarancyjnym przy czym koszty materiałów
eksploatacyjnych podczas sprawowania serwisu gwarancyjnego ponosi Wykonawca instalacji,
• przeglądy instalacji zgodnie z zaleceniami producentów urządzeń przy czym niezależnie od
tego wymagane są min. 2 przeglądy instalacji wykonane przez Wykonawcę,
• usunięcie ewentualnych awarii. Wymagany czas reakcji na usunięcie awarii w ramach
bezpłatnej usługi serwisowej w okresie gwarancyjnym – 48 godzin od momentu zgłoszenia.
• zgłoszenie instalacji do Państwowej Straży Pożarnej w Krotoszynie
• zgłoszenie w ENERGA Operator instalacji na rzecz użytkownika

2. W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności dokumentacji stanowiącej
załączniki do SWZ, zamawiający wskazał znaki towarowe lub określił ich pochodzenie, użyte
w załączonych dokumentach nazwy handlowe lub symbole stosowane przez producentów są
danymi przykładowymi. Zamawiający wymaga aby wykonawcy uczestniczący w postępowaniu
kierowali się tymi danymi jako wskaźnikami co do wymagań parametrów technicznych
i jakościowych.
3. W przypadku wystąpienia w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia norm europejskich,
ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów referencji technicznych,
należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku
dopuszczalne są rozwiązania równoważne opisywanym.
4. Wymagana liczba egzemplarzy dokumentacji technicznej w wersji papierowej:
a) Projekt techniczny + projekty branżowe - 3kpl dla każdej instalacji
b) STWIOR wszystkich branż - 2 kpl dla każdej z instalacji
c) Przedmiar robót dla każdej branży 1 kpl dla każdej instalacji
d) Instrukcje eksploatacji w języku polskim 2 kpl dla każdej z instalacji
e) wersja elektroniczna na płycie CD (musi być tożsama z wersją papierowa)

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 387662,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 611310,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 387662,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FLEXI POWER GROUP Sp. z o.o. Sp.K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7312045200

7.3.3) Ulica: Kudrowice 12

7.3.4) Miejscowość: Pabianice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 387662,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.