eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bartoszyce › Modernizacja chodnika w miejscowości Głomno.



Ogłoszenie z dnia 2023-11-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja chodnika w miejscowości Głomno.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bartoszyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 2

1.5.2.) Miejscowość: Bartoszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 893000369

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-bartoszyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gmina-bartoszyce.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8e8b4343-5ea5-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja chodnika w miejscowości Głomno.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e8b4343-5ea5-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00472549

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011454/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja chodnika w miejscowości Głomno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00420440

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 164918,84 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 82943,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający informuje, iż zamówienie nie jest podzielone na części. Powodami niedokonania podziału jest: brak możliwości skutecznego koordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, co poważnie zagroziło by właściwemu wykonaniu prac, nadmierne trudności techniczne wynikające ze specyfiki prowadzonych prac, zwiększenie kosztów inwestycji. Brak takiego podziału porządkuje również odpowiedzialność wykonawczą i gwarancyjną.

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja części chodnika oraz zjazdów w pasie drogowym gminnej drogi wewnętrznej w msc. Głomno położonej na obszarze Powiatu Bartoszyckiego, Gmina Bartoszyce. Zakres rzeczowy dotyczy częściowej modernizacji chodnika o długości 102 mb zlokalizowanego na działce o numerze ewidencyjnym 11, obręb 21 Głomno.
W ramach realizacji niniejszego zamierzenia budowlanego planuje się wykonanie następujących robót budowlanych polegających na:
 wykonaniu robót przygotowawczych,
 wykonaniu robót ziemnych (korytowanie),
 wykonaniu warstw konstrukcyjnych i nawierzchni chodnika,
 wykonaniu warstw konstrukcyjnych i nawierzchni zjazdów.

Niniejsze zadanie dotyczy wydzielonej części robót budowlanych całości inwestycji – Etap I Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna wyszczególniona poniżej:
 projekt budowlany obejmujący całość (Etap I i Etap II) w skład, którego wchodzi:
 projekt zagospodarowania terenu, projekt techniczny, opinie, decyzje i uzgodnienia, informacja BIOZ,
 specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (Etap I i Etap II)
 przedmiar zawierający wydzieloną część (Etap I) - jako materiał poglądowy (zamówienie podstawowe i zamówienie opcjonalne).

Wydzieloną część stanowiącą Etap I przedstawiono w formie graficznej na rys. Etap I.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Art. 255 pkt 3) - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.


Uzasadnienie faktyczne W dniu 24 października b.r. przed otwarciem ofert, Zamawiający zamieścił na stronie prowadzonego postępowania oraz na stronie internetowej Zamawiającego informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w wysokości 60 000,00 zł brutto.
W niniejszym postępowaniu wpłynęły dwie poniższe oferty:
1) MIROSŁAW WASYLISZYN USŁUGI BRUKARSKIE, Łabędnik 18/8, 11-213 Bartoszyce, cena 216 418,50 PLN (zamówienie podstawowe 144 279,00 PLN, zamówienie opcjonalne 72 139,50 PLN)
2) KWIAT Mariusz Kwieciński (KWIAT Mariusz Kwieciński), Mostowa 3, 11-210 Sępopol, cena 141 524,53 PLN (zamówienie podstawowe 94 349,68 PLN, zamówienie opcjonalne 47 174,84 PLN)
Powyższe oferty, przewyższają środki finansowe na sfinansowanie niniejszego postępowania.
Zachodzi zatem przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.