Ogłoszenie z dnia 2022-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00343286/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-12
- 2023/BZP 00281783/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-29
- 2023/BZP 00281805/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie przebudowy pomieszczeń nr 1,2,3 oraz korytarza parteru zlokalizowanych w bud.C-5 Politechniki Wrocławskiej na potrzeby siedziby Dziekanatu Wydziału W12
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WROCŁAWSKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-370
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.perehiniec@pwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.pwr.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.pwr.edu.pl/zamowienia-publiczne-lista/szp-242-177-2022-2040.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie przebudowy pomieszczeń nr 1,2,3 oraz korytarza parteru zlokalizowanych w bud.C-5 Politechniki Wrocławskiej na potrzeby siedziby Dziekanatu Wydziału W122.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fdd74744-3280-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00472343
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001019/81/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Przebudowa pomieszczeń nr 1,2,3 oraz korytarza parteru zlokalizowanych w budynku C-5 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Janiszewskiego 7/9 we Wrocławiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00343286/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP/242-177/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana:
Wykonanie przebudowy pomieszczeń nr 1,2,3 oraz korytarza parteru zlokalizowanych w budynku C-5 Politechniki Wrocławskiej na potrzeby nowej siedziby Dziekanatu Wydziału Elektroniki, Fotoniki i Mikroskopów przy ul. Janiszewskiego 7/9 we Wrocławiu.
UWAGA :
Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę i montaż wyposażenia mebli oraz wyposażenia sanitarnego jedynie w zakresie podanym w opracowaniu pn.: „Zestawienie zbiorcze wyposażenia w zakresie robót budowlanych dla projektu adaptacji pomieszczeń dydaktycznych nr 1, 2, 3 w budynku C-5 na dziekanat W-12 N wraz z infrastrukturą towarzszącą”.
Wykonawca jest zobowiązany do skoordynowania robót budowlanych z dostawą i montażem wyposażenia meblowego, stanowiącymi przedmiot odrębnego postępowania. Zamawiający udostępnia pełną dokumentację dotyczącą wyposażenia meblowego w celach poglądowych.
1.1. Zrealizowanie przedmiotu umowy oznacza: pełen zakres robót budowlano-montażowych, robót rozbiórkowych, robót demontażowych i montażowych oraz usług budowlanych w zakresie określonym powyżej oraz w ust. 1 paragrafu 1 wzoru umowy i opisanym w dokumentacji projektowej zał. nr 3 do SWZ (przy czym dostawę i montaż wyposażenia mebli oraz wyposażenia sanitarnego jedynie w zakresie podanym w powyższym opracowaniu). Zamawiający przekazuje również pytania dotyczące dokumentacji projektowej, które wpłynęły w poprzednim postępowaniu SZP/242-129/2022 wraz z udzielonymi przez Zamawiającego obowiązującymi odpowiedziami – zał. informacja uzupeniająca.
Uwaga: dokumentacja nie zawiera przedmiarów robót; wycenę należy oprzeć na dokumentacji.
Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
1.2. Klasyfikacja zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45000000-7 Roboty budowlane
45262500-6-Roboty murarskie
45400000-1-Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4-Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8-Roboty malarskie
45310000-3– Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2– Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312311-0– Instalowanie oświetlenia
45314300-4– Kładzenie kabli
45315100-0– Instalacyjne roboty elektryczne
45315700-5– Instalowanie rozdzielni elektrycznych
45316000-5 –Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45332400-7-Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego
1.3. Prace będą wykonywane na czynnym obiekcie. Wykonawca powinien prowadzić wszelkie prace głośne poza godzinami pracy pracowników administracyjnych, tj. od 7:30 do 15:30 w dni robocze. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia placu budowy celem ograniczenia zapylenia i zanieczyszczenia obiektu oraz do prowadzenia robót w sposób uniemożliwiający wejście na teren wykonywania robót osobom trzecim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1952010,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2438370,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1952010,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HEXAGON SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: regon:931000350
7.3.3) Ulica: Ul. OLSZEWSKIEGO 22
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-643
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195201000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Robota budowlana polegająca na dostawie i montażu systemu instalacji klimatyzacji w budynku Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Fabrycznej przy ul. Poznańskiej 16.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH (6 ZADAŃ)
- Dostawa materiałów zużywalnych na podstawie umowy ramowej
- Wymiana nieszczelnych wymienników ciepła w dwóch agregatach wody lodowej w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu przy ul. Mazowieckiej 15
- Dostawa materiałów i instrumentów stomatologicznych dla Dolnośląskiego Centrum medycznego Dolmed S.A.
- Dostawa piasku do piaskownic objętych zarządem ZZK - 4 ZADANIA
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie przedszkola ze żłobkiem w gminie Komarów-Osada - ETAP I
- Nadbudowa budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łomży Filii w Wysokiem Mazowieckiem o piętro oraz modernizacja (przebudowa) parteru
- Poprawa dostępności komunikacyjnej - przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów
- Przebudowa budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Poznańskiej 42
- Budowa ścieżek rowerowych w ramach Trasy VIA REGIA na terenie miasta Złotoryja Nr projektu FEDS.05.02-IZ.00-0009/23
- Modernizacja Pałacu Męcińskich w Działoszynie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.