eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prudnik › Przebudowa dźwigu osobowego w Zakładzie Opiekuńczo - Leczniczym w Głogówku.



Ogłoszenie z dnia 2023-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dźwigu osobowego w Zakładzie Opiekuńczo – Leczniczym w Głogówku.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Prudnicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412600

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 76

1.5.2.) Miejscowość: Prudnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-200

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiatprudnicki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatprudnicki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c17059e4-6d9e-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dźwigu osobowego w Zakładzie Opiekuńczo – Leczniczym w Głogówku.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c17059e4-6d9e-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00470598

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049825/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Przebudowa dźwigu osobowego w Zakładzie Opiekuńczo - Leczniczym w Głogówku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00449867

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie robót budowlanych oraz projektowych, w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy posiadany przez Zamawiającego, obejmujący przebudowę dźwigu osobowego
w Zakładzie Opiekuńczo – Leczniczym w Głogówku.
1. Etap I: W ramach zadania „zaprojektuj” Wykonawca przyjmuje do wykonania:
1) Opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej:
- Projekt techniczny przebudowy dźwigu osobowego – szt. 3
- Projekt branżowy instalacji elektrycznej uwzględniający zasilanie dźwigu – szt. 3),
- Przedmiar robót przebudowy drogi – szt. 2,
- Kosztorys inwestorski przebudowy drogi – szt. 2,
- Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót SSTWiOR – szt. 2,
2) Pozyskanie wszelkich niezbędnej dokumentacji, a to uzgodnień, opinii oraz decyzji administracyjnych
3) Dokonanie archiwizacji na płycie CD opracowanej dokumentacji dla przebudowy drogi w formacie *pdf., *dwg i *ath – szt. 2,

2. Etap II: W ramach zadania „wybuduj” Wykonawca przyjmuje do wykonania:
1) Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową oraz pozyskane uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne dla poniższego zakresu:
- zabezpieczenie i przygotowanie frontu robót w budynku;
- demontaż stolarki/ślusarki drzwiowej w wejściu do windy na każdej z kondygnacji;
- demontażu istniejącego dźwigu;
- wykonanie nowych fragmentów szybu ścianki oraz strop;
- modernizacja całości szybu zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami;
- wykonanie w szybie windowym niezbędnych instalacji oraz zapewnienie oświetlenia szybu oraz zasilania dźwigu zgodnie z obecnie obowiązującymi przepisami;
- dostarczenie fabrycznie nowego dźwigu o wyposażeniu zgodnym z opisem zawartym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym;
- montaż fabrycznie nowego, dźwigu osobowego;
- wykonanie wszelkich robót budowlanych objętych zakresem opisanym
w zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej;
-wykonanie prac malarskich i innych prac wykończeniowych.
2) Sprawowanie nadzoru autorskiego podczas realizacji zadania budżetowego, o którym mowa w § 1 Umowy.

Ponadto zamówienie obejmuje:
- Organizację i zagospodarowanie placu budowy,
- Sporządzenie planu BIOZ,
- Opracowanie szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego robót zawierającego ceny jednostkowe,
- Wykonanie dokumentacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach obejmującej: certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności i inne dokumenty dopuszczające do stosowania materiały i urządzenia wraz z ich wykazem, wykonanie mapy powykonawczej z inwentaryzacją wybudowanych obiektów i sieci uzbrojenia terenu oraz rozliczenie rzeczowo - finansowe,
- Wywóz materiałów porozbiórkowych nadających się do odzyskania na miejsce składowania wskazane przez zamawiającego,
- Wykonanie wszystkich innych prac, robót i czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45313100-5 - Instalowanie wind

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione. Zamawiający chcąc zapewnić odpowiedni termin wykonania zadania winien określić jego zakończenie w roku 2024, co w obecnej sytuacji zawartej umowy dotacji celowej jest czynnością niemożliwą do wykonania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.