eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfice › Pełnienie kompleksowego nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa przedszkola ze żłobkiem wraz z miejscami parkingowymi oraz infrastrukturą towarzyszącą w Gryficach



Ogłoszenie z dnia 2022-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie kompleksowego nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa przedszkola ze żłobkiem wraz z miejscami parkingowymi oraz infrastrukturą towarzyszącą w Gryficach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gryfice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684380

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 37

1.5.2.) Miejscowość: Gryfice

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-300

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gryfice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminagryfice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umgryfice.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie kompleksowego nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa przedszkola ze żłobkiem wraz z miejscami parkingowymi oraz infrastrukturą towarzyszącą w Gryficach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94ec33ed-4f7c-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00470530

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024749/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Pełnienie kompleksowego nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa przedszkola ze żłobkiem wraz z miejscami parkingowymi oraz infrastrukturą towarzyszącą w Gryficach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00399410/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WPG.271.20.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji Zamawiający określił we wzorze Umowy, która stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SWZ oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia który stanowi załącznik nr 10 do niniejszej SWZ.
2. Szczegółowy zakres zadania:
a) Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. „Pełnienie kompleksowego nadzoru nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Budowa przedszkola ze żłobkiem wraz z miejscami parkingowymi oraz infrastrukturą towarzyszącą na terenie działki nr 515/19 przy ul. Sienkiewicza w Gryficach”.
b) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na nadzorze technicznym i merytorycznym przez cały okres realizacji Projektu obejmujących zarządzanie zadaniem inwestycyjnym, organizację, nadzór i koordynację całego procesu inwestycyjnego związanego z realizacją Projektu. Do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach wskazanych w SWZ, koordynowanie prac inspektorów nadzoru, kontrolę zgodności wykonywanych robót budowlanych z dokumentacją projektową, wydanymi decyzjami administracyjnymi oraz zasadami wiedzy inżynierskiej, kontrolę zgodności wykonywanych dostaw i usług, sporządzanie raportów oraz uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancyjnym.
c) Zakres merytoryczny zadania obejmować będzie nadzór techniczny nad realizacją inwestycji przez cały czas jej realizacji, na zarządzaniu zadaniem inwestycyjnym, na organizacji i koordynacji rozliczeń z wykonawcą robót budowlanych.
d) W ramach świadczonych usług Wykonawca obowiązany będzie do zapewnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania przez osoby posiadające uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w następujących specjalnościach:
 konstrukcyjno-budowlanej;
 instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
 instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych;
 instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: telekomunikacyjnych;
 inżynieryjno-drogowej;
w rozumieniu obowiązujących przepisów ustawy Prawo budowlane lub odpowiednie uprawnienia wydane na gruncie obowiązujących wcześniej przepisów. Zmawiający dopuści osoby posiadające uprawnienia wydane za granicą zgodnie z przepisami o uznawaniu kwalifikacji zawodowych.
e) Wykonawca obowiązany będzie zapewnić również koordynację świadczenia usług nadzoru inwestorskiego.
f) Usługi świadczone będą zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym ustawy Prawo budowlane oraz ustawy Prawo zamówień publicznych.
g) Zamawiający może ubiegać się o dofinansowanie projektu. Wykonawca obowiązany jest realizować zamówienie w sposób uwzględniający wszelkie uwarunkowania niezbędne dla dokonania wydatków przez Zamawiającego w sposób zgodny z przepisami prawa i ewentualnej umowy o dofinansowanie od momentu jej podpisania przez Zamawiającego.
h) Opis zadania inwestycyjnego: Przedmiotem projektu jest „Budowa przedszkola ze żłobkiem wraz z miejscami parkingowymi oraz infrastrukturą towarzyszącą na terenie działki nr 515/19 przy ul. Sienkiewicza w Gryficach”. Zakres robót budowlanych, które będą wykonywane w ramach zadania inwestycyjnego, w odniesieniu do których Wykonawca będzie wykonywał obowiązki będące przedmiotem umowy z Zamawiającym, został określony w dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik do SWZ.
i) Roboty budowlane w ramach UMRB: „Budowa przedszkola ze żłobkiem wraz z miejscami parkingowymi oraz infrastrukturą towarzyszącą na terenie działki nr 515/19 przy ul. Sienkiewicza w Gryficach” zostaną zakończone w planowanym terminie do 31 sierpnia 2024 r. (wykonanie robót budowlanych wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 852390 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Ogólnobudowlana Piotr Oleszkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5971407416

7.3.4) Miejscowość: Wołczkowo

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 29 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.