eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawa Mazowiecka › Utrzymanie czystości na terenach zielonych przylegających bezpośrednio do wielorodzinnych budynków mieszkalnych wraz z pielęgnacją zieleni niskiej i wysokiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości na terenach zielonych przylegających bezpośrednio do wielorodzinnych budynków mieszkalnych wraz z pielęgnacją zieleni niskiej i wysokiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Rawa Mazowiecka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148638

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego

1.5.2.) Miejscowość: Rawa Mazowiecka

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 46 8143731

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@rawamazowiecka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.rawamazowiecka.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/rawamazowiecka/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie czystości na terenach zielonych przylegających bezpośrednio do wielorodzinnych budynków mieszkalnych wraz z pielęgnacją zieleni niskiej i wysokiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e694df27-5ebd-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00470485

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038919/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Pielęgnacja zieleni i utrzymanie czystości na terenach wielorodzinnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00421244

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.271.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 103268,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzą:
1) bieżące utrzymanie czystości na terenach zielonych, chodnikach, jezdniach wewnętrznych dróg dojazdowych oraz parkingach m.in. parkingi wzdłuż
ul. Niepodległości,
2) opróżnianie koszy miejskich z odpadów i utrzymanie czystości wokół kosza
każdego dnia do godz. 900,
3) utrzymanie koszy miejskich w odpowiednim stanie sanitarnym oraz ich malowanie do 31 maja każdego roku.
4) pielęgnację istniejącego drzewostanu tj. wykonywanie prac pielęgnacyjnych
w koronach drzew (zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r.o ochronie przyrody - Dz. U. z 2023 r. poz. 1336 ze zm.), podlewanie nowych nasadzeń oraz wskazanych przez Zamawiającego, likwidację odrostów przy pniach,
5) zgłaszanie drzew stanowiących zagrożenie bezpieczeństwa dla ludzi i mienia oraz całkowicie obumarłych Zamawiającemu,
6) usuwanie drzew i krzewów oraz złomów i wywrotów wraz z frezowaniem pni (po otrzymaniu decyzji zezwalającej jeżeli taka konieczność istnieje),
7) konsultowanie prac z zakładem energetycznym jeśli będą one tego wymagały,
8) pielęgnację istniejących krzewów,
9) pielęgnację istniejących trawników polegającą na: wygrabieniu i zasileniu, koszeniu trawników wraz z grabieniem i wywozem powstałej biomasy (w miesiącach kwiecień-sierpień koszenie raz w tygodniu wg. harmonogramu,
w pozostałych miesiącach raz na dwa tygodnie) odchwaszczaniu, dosiewaniu trawy, uzupełnianiu ubytków ziemi oraz wygrabianiu liści wraz z ich wywozem
i zagospodarowaniem powstałej biomasy. Nie należy pozostawiać skoszonej trawy oraz zgrabionych liści do dnia następnego.
10) dokonywanie nowych nasadzeń z materiału Zamawiającego wraz
z zabezpieczeniem przed zniszczeniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,
11) utrzymanie i bieżąca konserwacja urządzeń zabawowych na placach zabaw
przy ul. Niepodległości, Nowej i Solidarności, Zwolińskiego, Tomaszowskiej polegająca na: malowaniu poszczególnych elementów placu zabaw z wcześniejszym poinformowaniem o dacie przystąpienia do prac, trzykrotna wymiana piasku
w piaskownicach (na początku miesiąca kwietnia, czerwca, sierpnia lub w razie konieczności częściej z wcześniejszym poinformowaniem o dacie przystąpienia do prac celem potwierdzenia wymiany piasku i udokumentowania), malowanie elementów placów zabaw (farbami akrylowymi bezpiecznymi dla dzieci posiadającymi atesty), dosypywanie piasku w miejscach odsłoniętych elementów zabawowych w celu ich zabezpieczenia, naprawy większych elementów zabawowych z materiałów wykonawcy (nie wlicza się w to drobnych napraw jak np. śrubka, taśma),
12) place zabaw należy kontrolować codziennie do godziny 8:00 oraz prowadzić książeczkę kontroli z zapisami nieprawidłowości,
13) w przypadku stwierdzenia uszkodzenia elementu zabawowego należy natychmiast je oznakować a jeśli istnieje taka możliwość zdemontować (poprzedzić dokumentacją fotograficzną) i niezwłocznie przekazać informację do Urzędu Miasta,
14) w przypadku stwierdzenia przez Inspekcję Sanitarną nieprawidłowości i nałożeniu na Burmistrza Miasta kary, ulega ona przesunięciu na Wykonawcę z tytułu niedopełnienia obowiązków umowy,
15) utrzymanie i bieżąca konserwacja ławek i trzepaków (malowanie farbą do 31 maja każdego roku), wymiana i naprawa desek z materiału Wykonawcy,
16) bieżące utrzymanie czystości i konserwacja wiat śmietnikowych wraz z ich białkowaniem i utrzymaniem czystości wokół wiat,
17) bieżące odśnieżanie i zwalczanie gołoledzi z chodników, parkingów i dróg dojazdowych do budynków wielorodzinnych, śmietników i do trzepaków. Odśnieżanie w przypadku wystąpienia śniegu, w czasie i w sposób zapewniający bezpieczne i nie utrudnione poruszanie się pieszych wg potrzeb,
Wykaz terenów objętych zamówieniem stanowi załącznik nr 1b do SWZ będący integralną częścią niniejszej specyfikacji

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113918,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113918,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113918,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DREW-BUD Zakład Utrzymania i Pielęgnacji Zieleni łukasz Budek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8351395442

7.3.3) Ulica: Komorów 15

7.3.4) Miejscowość: Cielądz

7.3.5) Kod pocztowy: 96-214

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113918,4 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.