Ogłoszenie z dnia 2022-12-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00439076/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa skuteczności dostępu do infrastruktury drogowej poprzez modernizację bazy materiałowo – sprzętowej ZDP w Starachowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Starachowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291019637
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ostrowiecka 15
1.5.2.) Miejscowość: Starachowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 412730220
1.5.8.) Numer faksu: 412730228
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp-starachowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-starachowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zdp-starachowice.pl oraz https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarząd dróg w odniesieniu do dróg powiatowych w zakresie planowania, budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg zgodnie z ustawą o drogach publicznych.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa skuteczności dostępu do infrastruktury drogowej poprzez modernizację bazy materiałowo – sprzętowej ZDP w Starachowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09789b85-64c4-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00470196
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006216/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Poprawa skuteczności dostępu do infrastruktury drogowej poprzez modernizację bazy materiałowo – sprzętowej ZDP w Starachowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00439076/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2510.21.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Poprawa skuteczności dostępu do infrastruktury drogowej poprzez modernizację bazy materiałowo – sprzętowej ZDP
w Starachowicach
Zamówienie obejmuje:
a) Wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie niezbędnych zgód i decyzji,
b) Remont budynku socjalno – warsztatowego, w tym: wykonanie przyłącza do sieci cieplnej, wykonanie węzła cieplnego ( likwidacja pieca na olej opałowy), remont stropodachu, wykonanie nowej obróbki blacharskiej i systemu odprowadzania wody deszczowej, remont instalacji odgromowej, remont elewacji budynku, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz bram garażowych, remont instalacji elektrycznej, instalacji wodno-kanalizacyjnej, montaż paneli fotowoltaicznych, wykonanie przyłącza światłowodowego, remont pomieszczeń ( malowanie, wymiana armatury, płytek ściennych i podłogowych w pomieszczeniach sanitarnych), przegląd instalacji alarmowej, montaż ładowarki do samochodów elektrycznych,
c) Remont wiaty magazynowej, w tym : oczyszczenie i pomalowanie konstrukcji stalowej, wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne, uzupełnienie obróbki blacharskiej i instalacji odgromowej, wykonanie instalacji deszczowej zbierającej wodę opadową z powierzchni dachu, wymiana bram wjazdowych,
d) Remont placu manewrowo – składowego, w tym: wymiana ogrodzenia, częściowy remont nawierzchni bitumicznej, remont nawierzchni z kostki brukowej oraz malowanie bramy wjazdowej.
4.3. Szczegółowe opis robót będących przedmiotem zamówienia zawiera Program Funkcjonalno – Użytkowy (PFU) – rozdział IV SWZ .
4.4. Zamawiający zaleca, by Wykonawcy zapoznali się z dokumentami dotyczącymi programu dofinansowania inwestycji Rządowy Fundusz Polski Ład – Program Inwestycji Strategicznych tj. w szczególności z regulaminem naboru wniosków
o dofinansowanie na edycję III.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45259000-7 - Usługi remontów i konserwacji zakładów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45262690-4 - Remont starych budynków
45232460-4 - Roboty sanitarne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45431000-7 - Kładzenie płytek
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45432130-4 - Pokrywanie podłóg
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45451000-3 - Dekorowanie
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zarząd Dróg Powiatowych w Starachowicach działając zgodnie z art. 266 w zw. z art. 255 pkt. 1 oraz art. 260 ust. 2 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) informuje, że unieważnia w całości przedmiotowe postępowanie.Uzasadnienie prawne
Zgodnie z art. 255 pkt. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielnie zamówienia, jeżeli w postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne
W terminie do składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego w przedmiotowym postępowaniu na dzień 01 grudnia 2022 r. (godzina 09:00), nie wpłynęła żadna oferta.
W związku z powyższym unieważnienie przedmiotowego postępowania w całości jest koniecznie i uzasadnione.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- "Modernizacja dróg na terenie miasta Starachowice wraz z infrastrukturą podziemną" Część I: Budowa ul. Strugowej w Starachowicach - etap I Część II: Budowa parkingu dla samochodów osobowych...
- Dostawa mebli biurowych i wyposażenia do Parku Kultury w Starachowicach
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby ZDP Starachowice
- Odwodnienie i remont budynku wyciągu - etap II
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Naprawa dróg w strefie przygranicznej z Białorusią na terenie Gminy Michałowo.
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu
- Opracowanie dokumentacji projektowej robót budowlanych i prac konserwatorskich realizowanych w budynkach przy ul. 3-go Maja 9 i ul. Kr. Kazimierza 25
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.