Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00379970/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług na rzecz Ministerstwa Sprawiedliwości polegających na kontroli prawidłowości dokonywania rozliczeń wydatków poniesionych przez doradców restrukturyzacyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO SPRAWIEDLIWOŚCI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319150
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleje Ujazdowskie 11
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dariusz.kwiatkowski@ms.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/sprawiedliwosc
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.ms.gov.pl/czs1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Resort Sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług na rzecz Ministerstwa Sprawiedliwości polegających na kontroli prawidłowości dokonywania rozliczeń wydatków poniesionych przez doradców restrukturyzacyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ac9930c-2a1a-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00469787
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00091387/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.45 Usługa polegająca na przeprowadzeniu audytu kancelarii doradcy restrukturyzacyjnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00379970
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BF-II.3716.12.2023
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie na rzecz Zamawiającego usług polegających na kontroli prawidłowości dokonywania rozliczeń wydatków poniesionych w procesie prowadzenia postępowań upadłościowych i restrukturyzacyjnych przez doradcę restrukturyzacyjnego w toku pełnienia funkcji, o których mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2007 r. o licencji doradcy restrukturyzacyjnego (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1007) mając na uwadze obowiązek minimalizacji kosztów postępowania wynikający m.in.
z art. 179 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. Prawo upadłościowe (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1520 z późn. zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79210000-9 - Usługi księgowe i audytorskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie o zawarcie umowy ramowej, ponieważ w postępowaniu wpłynęła tylko jedna oferta, która przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.W postępowaniu termin otwarcia ofert upłynął w dniu 22 września 2023 r. o godz. 13.00. W postępowaniu wpłynęła 1 oferta Wykonawcy Kancelaria Rachunkowo-Audytorska Biegły Rewident Tomasz Niedźwiedź na kwotę 1.620.000,00 zł brutto. Zaoferowana przez Wykonawcę cena oferty przewyższa opublikowaną przez Zamawiającego przed otwarciem ofert kwotę 738 000,00 zł, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia, i jednocześnie Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.
Mając na uwadze wyżej wskazane okoliczności Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie o zawarcie umowy ramowej.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1620000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1620000,00 PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przeprowadzenie szkoleń (łącznie 19 grup) dla pracowników Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (PIFE)
- Budowa tężni solnych na Pradze Południe w ramach zadań pn.: 1) "Tężnia solna na Pradze Południe", 2) "Tężnia solna nad Balatonem"
- Zakup usługi wsparcia i gwarancji producenta dla przełączników szkieletowych na okres 12 miesięcy z opcją wydłużenia do 24 miesięcy.
- Dostawa i montaż urządzeń multimedialnych dla SOSW nr 9 przy ul. Paska 10 w Warszawie.
- Wykonanie dezynfekcji 400 mb archiwaliów Narodowego Archiwum Geologicznego
- Wyprodukowanie i dostawę oraz montaż stojaków rowerowych w ramach realizacji zadania z Budżetu Obywatelskiego pn. Stojaki rowerowe przy ulicach i na podwórkach...
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.