eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Jednorazowa dostawa dwóch urządzeń wielofunkcyjnych A3 kolorowych wraz z materiałami eksploatacyjnymi dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu oraz Oddziału Zamiejscowego w Pile.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Jednorazowa dostawa dwóch urządzeń wielofunkcyjnych A3 kolorowych wraz z materiałami eksploatacyjnymi dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu oraz Oddziału Zamiejscowego w Pile.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Wielkopolskie - Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu

1.3.) Oddział zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639769964

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szyperska 14

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-754

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: 618463833

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@wup.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wuppoznan.praca.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c1e3424e-55f8-11ed-9171-f6b7c7d59353

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Jednorazowa dostawa dwóch urządzeń wielofunkcyjnych A3 kolorowych wraz z materiałami eksploatacyjnymi dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu oraz Oddziału Zamiejscowego w Pile.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1e3424e-55f8-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00469551

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017489/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.15 Urządzenie wielofunkcyjne - WUP w Poznaniu

1.2.16 Urządzenie wielofunkcyjne - O/Z Piła

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00418865/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WUPXXV/4/3321/11/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 318653,22 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 40650,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa dwóch urządzeń wielofunkcyjnych A3 kolorowych wraz z materiałami eksploatacyjnymi dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu (ul. Szyperska 14, 61-754 Poznań) oraz Oddziału Zamiejscowego w Pile (al. Niepodległości 24, 64-920 Piła). Opis przedmiotu przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 8 do SWZ oraz opis przedmiotu zamówienia zawierający rodzaj i liczbę asortymentu określa załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63252,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78733,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63252,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COPYLINE JACEK CYMBRYKIEWICZ SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210334490

7.3.3) Ulica: ul. Franciszka Walczaka 25A

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63252,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, lecz nie później niż do 15.12.2022 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.