eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiązowna › Odśnieżanie, zwalczanie śliskości i gołoledzi na drogach gminy Wiązowna

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odśnieżanie, zwalczanie śliskości i gołoledzi na drogach gminy Wiązowna

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Hydrodukt Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521102958

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Boryszewska 2

1.5.2.) Miejscowość: Wiązowna

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-462

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@hydrodukt.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.hydrodukt.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odśnieżanie, zwalczanie śliskości i gołoledzi na drogach gminy Wiązowna

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef5d306a-771e-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00469431

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00080500/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odśnieżanie, zwalczanie śliskości i gołoledzi na drogach gminy Wiązowna

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://hydrodukt.logintrade.net/zapytania_email,145386,505bdf39c50df34959712d66507bac91.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://hydrodukt.logintrade.net/zapytania_email,145386,505bdf39c50df34959712d66507bac91.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Maksymalny rozmiar przesyłanych plików: 150MB.
2.Szczegółowe instrukcje dla wykonawców znajdują się na stronie: https://hydrodukt.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
3. Regulamin systemu teleinformatycznego dostępny jest pod adresem: https://hydrodukt.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
4. Rejestracja do systemu teleinformatycznego dostępna jest pod adresem: https://hydrodukt.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html
5. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
6. Pełną obsługę techniczną platformy zakupowej świadczy administrator systemu, Logintrade S.A., ul. Legnicka 57D, lok. B/J, 54-203 Wrocław. W przypadku ewentualnych problemów technicznych prosimy o kontakt z infolinią techniczną, tel.: +48 71 787 35 34; email:
helpdesk@logintrade.net

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna dot. RODO zawarta jest w rozdziale XXIII SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: H.271.11.2023.BN

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach gminnych i serwisowych (ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań) na terenie gminy Wiązowna.
2. Szczegółowy wykaz dróg objętych usługą stanowi załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy. W wyjątkowych sytuacjach Zamawiający ma prawo zamiennie wskazać inne drogi niż ujęte w wykazie o porównywalnej długości.
3. Wykonawca zobowiązany jest do:
a) odśnieżania – usuwania śniegu z jezdni i z drogi;
b) zwalczania śliskości zimowej – przez likwidację gołoledzi i śliskości dróg (ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań);
c) przygotowania mieszanki materiałów uszorstniających, w tym z dodatkiem soli 50%;
d) utrzymania dyspozycyjności przygotowanego dla potrzeb Zamawiającego sprzętu i obsługi przez cały okres trwania umowy;
e) usuwania zalegającego piasku po zakończeniu prac związanych z likwidacją gołoledzi i śliskości dróg.
4. Zamawiający przyjmuje, że długość dróg do odśnieżania i posypywania mieszanką materiałów uszorstniających z domieszka soli wynosi 74, 58 km.
5. Zamawiający zastrzega, że wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową i może ulec zmianie, w szczególności zmniejszeniu w przypadku wystąpienia istotnych okoliczności. Z tytułu zmniejszenia zamówienia Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia względem Zamawiającego. Minimalna długość dróg do odśnieżania i posypywania mieszanką materiałów uszorstniających z domieszka soli wynosi 27,79 km.
6. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał minimum dwie pługo- piaskarko - solarki. Sprzęt do rozsypywania materiałów uszorstniających musi zapewnić płynną regulację ilości rozsypywanych środków do zwalczania śliskości oraz równomierny wydatek na m2 bez względu na prędkość jazdy. Kierowca powinien posiadać przy sobie telefon komórkowy, na który Zamawiający może dokonywać bieżących zgłoszeń podczas realizacji usług odśnieżania i zwalczania śliskości z uwagi na wymaganą całodobową dyspozycyjność.
7. Jednostki sprzętowe używane do wykonywania prac przy zimowym utrzymaniu dróg powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał błyskowy barwy żółtej zgodnie z wymogami ustawy prawo o ruchu drogowym. Operatorem sprzętu może być kierowca posiadający odpowiednie uprawnienia tj. wymaganą kategorię prawa jazdy, znajomość obsługiwanego sprzętu i przeszkolenie do pracy przy zimowym utrzymaniu dróg.
8. Zamawiający wymaga aby Wykonawca do zapobiegania powstawaniu, likwidacji i łagodzenia śliskości zimowej stosował mieszankę piasku z solą. Dobór materiałów i ich dawek w zależności od typu spodziewanej lub już występującej śliskości wg rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. Nr 230 poz.1960).
9. Wykonawca usługi odpowiedzialny będzie za jakość wykonania usługi, stosowanych materiałów oraz za zgodność z poleceniami pracownika pełniącego nadzór nad akcją zimowego utrzymania dróg z ramienia Zamawiającego.
10. Nadzór sprawowany przez Zamawiającego nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za własny dozór i jakość powierzonych mu usług.
11. Wykonawca jest zobowiązany do ochrony przed uszkodzeniem lub zniszczeniem własności publicznej lub prywatnej. Jeżeli takie zniszczenie nastąpi, Wykonawca naprawi lub odtworzy uszkodzoną własność na koszt własny.
12. Wykonawca powinien przestrzegać w czasie realizacji usługi wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego oraz przestrzegać wszystkich przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy.
13. Za 1 km prawidłowo odśnieżonej i posypanej drogi Zamawiający uważa odśnieżenie i posypanie drogi na całej szerokości łącznie ze wszystkimi zatokami przystankowymi, oraz posypanie skrzyżowań z drogami publicznymi.
14. Oferta powinna zawierać wycenę brutto odśnieżenia i posypywania 1km drogi mieszanką materiałów uszorstniających z domieszką soli niezależnie od jej szerokości. Wykonawca powinien zapewnić taki sprzęt aby możliwe było pełne posypanie wskazanego odcinka drogi.
15. Pełna gotowość do wykonania usługi obowiązuje od dnia zawarcia umowy.
16. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych w opisie zamówienia oraz projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-04-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Kryterium: cena za kilometr posypywania (C) – waga 60 %
2) Kryterium: czas rozpoczęcia akcji (CRA) – waga 40%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas rozpoczęcia akcji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

a) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
b) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (np. licencje, koncesja, zezwolenie):
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
c) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa (np. posiadane środki lub zdolność kredytowa, średnie roczne obroty/przychody, ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności):
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
d) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie usługi całodobowego zimowego utrzymania (odśnieżanie, zwalczanie śliskości zimowej) o wartości min. 150 000,00 zł. netto każda, podając ich rodzaj, wartość, daty i miejsca wykonania oraz załączy dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.
Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty będą budzić wątpliwości Zamawiającego, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, są nadal wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 1 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-08 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://hydrodukt.logintrade.net/zapytania_email,145386,505bdf39c50df34959712d66507bac91.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-08 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-07

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, z niniejszego postępowania Zamawiający wykluczy:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą
w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r.
o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.