eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gawłuszowice › Kompleksowa modernizacja dróg gminnych w celu zmniejszenia emisji spalin w transporcie kołowym na terenie Gminy Gawłuszowice- w formule zaprojektuj i wybuduj

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa modernizacja dróg gminnych w celu zmniejszenia emisji spalin w transporcie kołowym na terenie Gminy Gawłuszowice- w formule zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gawłuszowice

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581904

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gawłuszowice 5a

1.5.2.) Miejscowość: Gawłuszowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-307

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gawluszowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gawluszowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.gawluszowice.bip.gmina.pl/index.php?id=195

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa modernizacja dróg gminnych w celu zmniejszenia emisji spalin w transporcie kołowym na terenie Gminy Gawłuszowice- w formule zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9168814c-60dc-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00469125

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00086497/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Kompleksowa modernizacja dróg gminnych w celu zmniejszenia emisji spalin w transporcie kołowym na terenie Gminy Gawłuszowice- w formule zaprojektuj i wybuduj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00434214/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GG.271.15.2022.WK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa dróg gminnych o łącznej długości 14,252 km tj. wykonanie wszelkich prac projektowych w tym uzyskanie wymaganych warunków technicznych, opinii, postanowień i decyzji administracyjnych, w tym pozwolenia na budowę / zgłoszenia robót budowlanych bez sprzeciwu dla zakresu rzeczowego opisanego Programem Funkcjonalno – Użytkowym (PFU), a następnie kompletna realizacja przedsięwzięcia, oraz wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarów robót oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamówienie obejmuje:
Etap I - Opracowanie dokumentacji projektowych w ramach Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU) wraz z uzyskaniem zezwolenia na rozpoczęcie wykonania robót budowlanych (Zgłoszenie zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych, pozwolenia na budowę) oraz wszystkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych dla zrealizowania zadania inwestycyjnego w tym wykonanie i zatwierdzenie aktualizacji projektu stałej organizacji ruchu oraz wykonanie i zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu wraz z oznakowanie robót, a także uzyskanie decyzji środowiskowej (jeżeli wymagane) oraz pozwolenia wodno – prawnego(jeżeli wymagane).

Etap II - Wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę robót wraz ze świadczeniami nie będącymi robotami budowlanymi, sprawowanie nadzoru autorskiego nad opracowaną dokumentacją projektową, szczegółowy zakres robót przedstawiony jest w załącznikach od 1 do 9 do niniejszego PFU.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, zgodnie z którym Zmawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 9 234 000,00 zł brutto i udostępnił tę informację na stronie internetowej prowadzonego postępowania (BIP oraz miniPortal) przed otwarciem ofert, które miało miejsce 25 listopada 2022 roku o godzinie 1000.

Jedyna złożona w postępowaniu oferta przez Zakład Remontowo-Budowlany DARBUD Adam Darowski, Kłoda, ul. Długa 60, 28-236 Rytwiany, zawiera cenę wynoszącą 12 000 000,01zł brutto.
Zamawiający po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający, zatem unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12000000,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12000000,01 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.