Ogłoszenie z dnia 2022-11-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00413004/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-27
- 2022/BZP 00416875/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie ulic, dróg oraz parkingów gminnych na terenie Miasta i Gminy Krotoszyn w sezonie zimowym 2022/2023 - rejon II i III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA KROTOSZYN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250854872
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kołłątaja 7
1.5.2.) Miejscowość: Krotoszyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 627227454
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.krotoszyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.krotoszyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bip.um.krotoszyn.pl/m,4568,ogloszenia-o-zamowieniach-publicznych.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie ulic, dróg oraz parkingów gminnych na terenie Miasta i Gminy Krotoszyn w sezonie zimowym 2022/2023 - rejon II i III2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01adb9fc-55d9-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00468635
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033012/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zimowe utrzymanie ulic, dróg oraz parkingów gminnych na terenie Miasta i Gminy Krotoszyn w sezonie zimowym 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00413004/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.19.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 250244,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiot zamówienia stanowi zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Krotoszyn w Rejonie II w sezonie zimowym 2022/2023, polegające na odśnieżaniu dróg i usuwaniu śliskości zimowej poprzez posypywanie dróg.2.Przewidywane zakresy usług określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym zał. nr 1 a-b do SWZ. Zakresy te są zakresami szacunkowymi, ustalonymi w oparciu o koszty zimowego utrzymania dróg poniesione przez Miasto i Gminę Krotoszyn w latach ubiegłych. Wyliczona na tej podstawie wartość oferty służyć będzie do porównania ofert w kryterium cenowym. Rozliczenie wykonanych usług następować będzie wg cen jednostkowych zawartych w formularzu cenowym. Podana cena winna zawierać wszystkie składniki cenotwórcze (materiał i robociznę).
3.Wykonawca może zacząć akcję zimową tylko po telefonicznym lub sms zgłoszeniu upoważnionych przez Zamawiającego osób. Wykonawca winien podać numer telefonu, pod którym będzie dostępna przez całą dobę osoba przyjmująca zgłoszenia dot. zimowego utrzymania dróg.
4.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 148597,05 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiot zamówienia stanowi zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Krotoszyn w Rejonie II i III w sezonie zimowym 2022/2023, polegające na odśnieżaniu dróg i usuwaniu śliskości zimowej poprzez posypywanie dróg.2.Przewidywane zakresy usług określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym zał. nr 1 a-b do SWZ. Zakresy te są zakresami szacunkowymi, ustalonymi w oparciu o koszty zimowego utrzymania dróg poniesione przez Miasto i Gminę Krotoszyn w latach ubiegłych. Wyliczona na tej podstawie wartość oferty służyć będzie do porównania ofert w kryterium cenowym. Rozliczenie wykonanych usług następować będzie wg cen jednostkowych zawartych w formularzu cenowym. Podana cena winna zawierać wszystkie składniki cenotwórcze (materiał i robociznę).
3.Wykonawca może zacząć akcję zimową tylko po telefonicznym lub sms zgłoszeniu upoważnionych przez Zamawiającego osób. Wykonawca winien podać numer telefonu, pod którym będzie dostępna przez całą dobę osoba przyjmująca zgłoszenia dot. zimowego utrzymania dróg.
4.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 101647,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 103572,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103572,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103572,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Rolno-Leśne Karol Kołodziej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301357255
7.3.3) Ulica: Osusz 21
7.3.4) Miejscowość: Krotoszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 63-700
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI ROLNO-LEŚNE Kołodziej Karol
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI ROLNO-LEŚNE Kołodziej Karol
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103572 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70848,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70848,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70848,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uslugi Rolno-Leśne Karol Kołodziej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301357255
7.3.3) Ulica: Osusz 12
7.3.4) Miejscowość: Krotoszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 63-700
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI ROLNO-LEŚNE Kołodziej Karol
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI ROLNO-LEŚNE Kołodziej Karol
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70848,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-15INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Podwójne powierzchniowe utrwalenie dróg powiatowych na terenie Powiatu Krotoszyńskiego
- Dostawa staplerów i akcesoriów do zabiegów kolorektalnych dla SPZOZ w Krotoszynie
- Budowa przedszkola i żłobka w Krotoszynie - etap II
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Powiatu Krotoszyńskiego w roku 2024
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego przy ul. św. Tomasza 43 w Krakowie oraz terenu wokół tego budynku
- Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości terenu przed obiektami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- Wykonywanie usługi utrzymania czystości na terenach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, w tym na terenach wpisanych do Rejestru Zabytków lub Gminnej Ewidencji Zabytków.
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.