Ogłoszenie z dnia 2023-10-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00423058/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku UG w Gdańsku przy ul. Bielańskiej 5 wraz z przebudową wew. inst. hydrantowej w celu doprowadzenia do zgodności z postanowieniami PKWPSP.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET GDAŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Bażyńskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-309
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cpz@ug.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku UG w Gdańsku przy ul. Bielańskiej 5 wraz z przebudową wew. inst. hydrantowej w celu doprowadzenia do zgodności z postanowieniami PKWPSP.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4db1ba1e-6113-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00468566
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00423058
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5B10.291.1.147.2023.PC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 125879,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku przy ul. Bielańskiej 5 wraz z przebudową wewnętrznej instalacji hydrantowej w celu doprowadzenia do zgodności z postanowieniami Pomorskiego Komendanta Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej.
2. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45332200-5 (roboty instalacyjne hydrauliczne),
45000000-7 (roboty budowlane),
45310000-3 (roboty instalacyjne elektryczne).
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) kompleksowe wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku przy ul. Bielańskiej 5 wraz z przebudową wewnętrznej instalacji hydrantowej w celu doprowadzenia do zgodności z postanowieniami Pomorskiego Komendanta Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia – załącznikiem nr 5 do SWZ,
2) świadczenie usług serwisu, przeglądów i konserwacji urządzeń, systemów i instalacji wraz z materiałami eksploatacyjnymi w celu utrzymania ciągłej sprawności i zachowania warunków gwarancyjnych – w okresie gwarancji. Minimalny zakres prac oraz czasookresy związane z serwisem i konserwacją podano w rozdziale II pkt 3 ppkt 2 opisu przedmiotu zamówienia – załączniku nr 5 do SWZ.
4. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ.
5. Przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 8 do SWZ, należy traktować jako materiał pomocniczy. Ryzyko prawidłowości ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.
6. Informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w którymkolwiek dokumencie uważa się za obowiązujące. Wszystkie dokumenty należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wzajemnie wyjaśniające się.
7. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania ostrożności w prowadzeniu prac, w szczególności do zapewnienia odpowiedniego ich zabezpieczenia, nadzoru terenu robót w trakcie prowadzenia robót, utrzymywanie placu robót w należytym porządku.
8. Prace będą realizowane w czynnym obiekcie. Roboty głośne i uciążliwe dla otoczenia, będą mogły być wykonywane po pisemnym uzgodnieniu terminów z Zamawiającym. Należy się liczyć z koniecznością pracy w przedłużonych godzinach, np. w godzinach popołudniowych, nocnych lub w dni ustawowo wolne od pracy.
9. Przed przystąpieniem do robót należy dokonać pomiarów z natury.
10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność w przypadku wystąpienia uszkodzeń budynku lub budynków przyległych wynikających z niewłaściwego prowadzenia robót.
11. Niniejszym zamówieniem objęte są również roboty towarzyszące, np. związane z przygotowaniem terenu robót, wszelkimi robotami przygotowawczymi, zabezpieczającymi, rozbiórkowymi, wyburzeniowymi, odtworzeniowymi, porządkowymi, sprzątaniem wraz z myciem okien po zakończonych robotach, pomiarami, sporządzeniem dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach w wersji papierowej i elektronicznej, aktualizacją instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, wywiezieniem materiałów porozbiórkowych i innych odpadów wraz z ich utylizacją. Wykonawca nie ponosi kosztów związanych z dostawą mediów na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia (wody, energii).
12. Należy przyjąć wysoki standard wykonywanych robót.
13. Jeśli gdziekolwiek w SWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia – załączniku nr 5 do SWZ, zostały wskazane normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne lub systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, to należy rozumieć, iż wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne” i Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych opisywanym. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż rozwiązania równoważne zagwarantują realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią spełnienie w równoważnym stopniu wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia – załączniku nr 5 do SWZ. Zastosowanie musi odpowiadać swoim rodzajem i zakresem, celom założonym w przywoływanych w opisie przedmiotu zamówienia normach, ocenach technicznych, specyfikacjach technicznych lub systemach referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp.
14. Z uwagi na fakt dopuszczenia możliwości różnych propozycji równoważnych wymaga się od Wykonawcy weryfikacji i traktowania wszystkich rozwiązań jako powiązanych ze sobą. Wykazanie równoważności, tj. spełnienie w równoważnym stopniu wymagań określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w swojej ofercie, jakie normy lub inne systemy odniesienia, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, zostały zamienione i podać jakie w ich miejsce proponuje rozwiązania równoważne. Zamawiający nie odrzuci oferty Wykonawcy tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, usługi lub dostawy nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi lub systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 – 107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (art. 101 ust. 5 Pzp).
15. Wszelkie roboty, prace towarzyszące, prace porządkowe, czynności, materiały, rozwiązania itp. nieopisane lub niewymienione w SWZ wraz z załącznikami, a konieczne do wykonania z punktu widzenia prawa, sztuki i praktyki budowlanej muszą być przewidziane przez Wykonawcę na podstawie analizy SWZ wraz z załącznikami i ewentualnej wizji lokalnej. Roboty takie muszą być ujęte w cenie oferty.
16. Wykonawca zobowiązany jest do zrealizowania pełnego zakresu rzeczowego niniejszego zamówienia z należytą starannością, zgodnie z warunkami przedmiotowego postępowania opisanymi w SWZ, obowiązującymi przepisami prawa, w tym określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2023 r. poz. 685), zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, ogólnie przyjętą wiedzą w tym zakresie, ofertą Wykonawcy oraz ustaleniami z Zamawiającym.
17. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej. Termin wizji lokalnej należy uzgodnić z Zamawiającym.
18. Zamawiający wymaga gwarancji na przedmiot zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy, przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji z uwzględnieniem zapisów rozdziału XVI SWZ. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Szczegóły dotyczące gwarancji zawarte są w § 12 projektu umowy – załączniku nr 4 do SWZ.
19. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy:
1) Zgodnie z art. 95 ust. 1 Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity
Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 z późn. zm.), osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
a) montaż instalacji elektrycznej,
b) montaż instalacji wodociągowych,
c) montaż zabudów z płyt G-K,
d) montaż stolarki budowlanej,
e) roboty malarskie,
f) roboty ślusarskie,
g) wszystkie inne czynności związane z wykonaniem prac objętych przedmiotem zamówienia, z wyłączeniem pełnienia funkcji kierownika budowy, a także kierowników robót branżowych – zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ wraz z załącznikami.
2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane w ppkt 1 czynności, związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
(...)
Pełen opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III SWZ i załączniku nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu złożono 1 ofertę, jednakże cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Wykonanie Dokumentacji projektowo-kosztowej wraz z pełnieniem przyszłego nadzoru autorskiego
- Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach (obiektach) zlokalizowanych w Gdańsku, będących w zarządzie Hevelianum.
- Dostawa chromatografu gazowego sprzężonego ze spektrometrem mas (chromatograph GC-MS) na potrzeby laboratorium Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni
- "Wykonanie usługi polegającej na organizacji i realizacji 11 szkoleń, w wymiarze 5 godzin dydaktycznych każde, pn. "Nauczyciel w roli coacha, mentora, tutora" w 11 gminach województwa pomorskiego"
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla zadania pod nazwą: "Budowa szklarni w Parku Oliwskim w Gdańsku ul. Opata Jacka Rybińskiego 12 c"
- "Określenie struktury ilościowej i składu gatunkowego ichtiofauny w jeziorach ramienicowych (3140) i dystroficznych (3160) obszaru Natura 2000 Czerwona Woda pod Babilonem PLH220056".
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodników przy drogach wojewódzkich nr 897 na terenie Gminy Jaśliska
- Modernizacja budynków Gminnego Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Czarnym Borze
- Budowa hali sportowej w Młodzieszynie
- Przebudowa drogi gminnej Nr 370243W relacji Malanowo Stare - Malanowo Nowe, gm. Mochowo
- Remont parkietu w XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego oznaczonego literowo "P" wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Oświęcimiu przy ul. Sadowej 72, Osiedle Stare Stawy
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.