eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Wykonanie projektu podziału nieruchomości - droga powiatowa nr 3096P Posoka - Świątniki



Ogłoszenie z dnia 2022-11-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie projektu podziału nieruchomości – droga powiatowa nr 3096P Posoka - Świątniki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W KONINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311060783

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świętojańska 20D

1.5.2.) Miejscowość: Konin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-500

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 63 243 02 80

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdp.konin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.konin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.zdp.konin.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie projektu podziału nieruchomości – droga powiatowa nr 3096P Posoka - Świątniki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-feb5bbb3-0d9e-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00468209

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034457/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Wykonanie projektu podziału nieruchomości - droga powiatowa nr 3096P Posoka - Świątniki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00279935/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP-NZ-3302-12/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest .”Wykonanie projektu podziału nieruchomości – droga powiatowa nr 3096P Posoka - Świątniki”. Liczba wszystkich nieruchomości objętych opracowaniem wynosi 350.
2. Zakres rzeczowy prac w ramach wyżej wymienionego przedmiotu zamówienia obejmuje sporządzenie dokumentacji geodezyjno-prawnej dotyczącej sporządzenia map z projektem podziału dla wszystkich nieruchomości ujętych w liniach rozgraniczających teren inwestycji (zgodnie z Projektem Zagospodarowania Terenu stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ oraz wykazem nieruchomości przeznaczonych do podziału stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ) dla uzyskania decyzji ZRID zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych a także uzyskania dla nieruchomości, które nie będą się kwalifikowały do objęcia ograniczeniem sposobu korzystania z nieruchomości w trybie ww. ustawy, dokumentów stwierdzających posiadanie prawa do dysponowania nieruchomością na cele budowlane (w razie konieczności).
3. Dokumentacja dotycząca map z projektem podziału powinna zawierać:
1) mapy z projektami podziałów sporządzone zgodnie z odrębnymi przepisami, przyjęte do zasobu geodezyjnego i mapa zbiorcza z projektami podziałów wykonana na zaktualizowanym podkładzie mapy ewidencyjnej wraz z wykazem zmian gruntowych, rejestrem pomiarowym, mapy dla celów prawnych dla działek w całości objętych liniami rozgraniczającymi wraz
z wykazami synchronizacyjnymi stanów nieruchomości wykazanych w ewidencji gruntów oraz w Księgach Wieczystych, odpowiednio w ilości egz.: dla Zamawiającego, ujawnienia podziału w ewidencji gruntów, w księgach wieczystych do decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej - 6 egz.;
2) materiały jednostkowe skompletowane oddzielnie dla każdej nieruchomości (dla działek powstałych z dokonanego podziału oraz dla działek w całości znajdujących się w projektowanym pasie drogowym), - 6 egz.;
3) mapa zbiorcza zawierająca projekt podziału nieruchomości wraz z wykazem zmian gruntowych - 6 egz.;
4) wypisy z rejestru gruntów
5) szczegółowy wykaz działek, zawierający m.in. nazwę obrębu i jednostki ewidencyjnej, nr jednostek rejestrowych, nr KW, nr i powierzchnię działek przed i po podziale, właścicieli gruntów wraz z aktualnymi adresami ich zamieszkania lub siedziby, uwidocznionych w katastrze nieruchomości,
6) skorowidz działek przeznaczonych do zajęcia pod pas drogowy;
7) kopie odpisów z przeprowadzonych badań KW, ZD, LWH lub kopie dokumentów potwierdzających tytuły własności do nieruchomości,
8) wykaz współrzędnych projektowanych punktów granicznych
9) dokumentację niezbędną do nabycia nieruchomości i ujawnienia zmian (odłączenia) w księgach wieczystych i katastrze nieruchomości w szczególności opisy i mapy z ewidencji gruntów, wykazy zmian gruntowych, wykazy synchronizacyjne.
4. Skład dokumentacji dla Zamawiającego dotyczącej czasowego korzystania z nieruchomości:
1) mapy zawierające zakres terenu, znajdującego się poza pasem drogowym, przeznaczonego do czasowego zajęcia niezbędnego do budowy tymczasowych obiektów budowlanych, budowy lub przebudowy sieci uzbrojenia terenu, urządzeń wodnych lub urządzeń melioracji wodnych szczegółowych, innych dróg publicznych i zjazdów wraz z oznaczeniem graficznym i opisowym koniecznych do ustanowienia ograniczonych praw rzeczowych na rzecz gestorów tych sieci i urządzeń infrastruktury (dla nieruchomości nie planowanych do nabycia przez Zamawiającego) w niezbędnej ilości; - 6 egz.
2) wypisy z rejestru gruntów,
3) wykazy właścicieli gruntów wraz z aktualnymi adresami,
4) kopie odpisów z przeprowadzonych badań KW, ZD lub kopie dokumentów potwierdzających tytuły własności do nieruchomości.
5. Dokumentacja wskazania w pkt 3 i 4 ma zostać zweryfikowana pozytywnie przez właściwy ODGiK i przyjęta do Państwowego Zasobu.
6. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany został:
1) Specyfikacji technicznej, stanowiącej Załącznik nr 9 do SWZ;
2) Projekcie zagospodarowania terenu, stanowiącym Załącznik nr 10 do SWZ;
3) Wykazie nieruchomości przeznaczonych do podziału, stanowiącym Załącznik nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71354000-4 - Usługi sporządzania map

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 346983 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 364633,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 346983 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "GIK" Przedsięborstwo Geodezyjne i Kartograficzne Piotr Dzierzgowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652728831

7.3.3) Ulica: Ogrodowa 48

7.3.4) Miejscowość: Stare Miasto

7.3.5) Kod pocztowy: 62-571

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

GEO-STAR Usługi Geodezyjne s.c., ul. Piłsudskiego 8/17, 62-500 Konin - Wykonanie prac geodezyjnych w zakresie 50% wszystkich czynności niezbędnych do wykonania całości prac.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 346983 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.