eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeczyca › Remont ulicy Hubala w Rzeczycy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ulicy Hubala w Rzeczycy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rzeczyca

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648190

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tomaszowska 2

1.5.2.) Miejscowość: Rzeczyca

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-220

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@rzeczyca.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.rzeczyca.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-eb03e4ba-6284-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont ulicy Hubala w Rzeczycy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb03e4ba-6284-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00468014

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056800/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont drogi gminnej nr 116360E- ul. Hubala w Rzeczycy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00426427

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UG-RO.271.16.2023.JK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi gminnej nr 116360E w km od 0+000 do km 1+249 (1249 m). Roboty polegają na odnowie nawierzchni jezdni o szerokości 4,0 m (z lokalnymi poszerzeniami) i długości ok. 1249 m w śladzie istniejącej drogi
2. Zadanie zostało dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na podstawie Umowy Nr 52/RG/2023 z dnia 07 września 2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 4 października 2023r. opublikował w BZP ogłoszenie o zamówieniu pn. Remont ulicy Hubala w Rzeczycy. Na stronie prowadzonego postępowania udostępnił dokumentację zamówienia. Po otwarciu ofert, Zamawiający zauważył, że roboty ziemne przewidziane do realizacji w ramach zamówienia wykonywane będą na terenie, na którym znajduje się zabytek archeologiczny – stanowisko archeologiczne. Zgodnie z art. 31 ust. 1 a i 2 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 840 z póżn zm.) osoba fizyczna lub jednostka organizacyjna, która zamierza realizować roboty ziemne lub dokonać zmiany charakteru dotychczasowej działalności, na którym znajdują się zabytki archeologiczne, co doprowadzić może do przekształcenia lub zniszczenia zabytku archeologicznego jest obowiązana pokryć koszty badań archeologicznych oraz ich dokumentacji, jeżeli przeprowadzenie tych badań jest niezbędne w celu ochrony tych zabytków. Zakres i rodzaj niezbędnych badań archeologicznych, ustala wojewódzki konserwator zabytków w drodze decyzji (…). W związku z powyższym przed rozpoczęciem robót objętych zamówieniem należy uzyskać decyzję Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Projekt budowlano-wykonawczy stanowiący załącznik do postępowania nie został zatwierdzony przez ŁWKZ w drodze decyzji, w dokumentacji nie zawarto również informacji, iż to Wykonawca zamówienia zobowiązany jest uzyskać przedmiotową decyzję.
W przedmiotowym stanie faktycznym, zachodzą wszystkie przesłanki unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt, 6:
•Doszło do naruszenia przepisów ustawy Pzp;
•Naruszenie powodowało, że Zamawiający wadliwie udzieliłby zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia jest niekompletny – został sporządzony z naruszeniem art. 99 ust. 1 i 2 Pzp w zw. z art. 16 ust 1 Pzp. Ponadto oferty złożone przez Wykonawców są nieporównywalne. Z uwagi na braki w opisie przedmiotu zamówienia Wykonawcy mogli czynić różne założenia, kalkulując ceny ofertowe.
•Wada w SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu na tym etapie postępowania (po otwarciu ofert) jest niemożliwa do usunięcia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.