eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Połaniec › Dostawa i montaż fabrycznie nowej zabudowy śmieciarki



Ogłoszenie z dnia 2023-10-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż fabrycznie nowej zabudowy śmieciarki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POŁANIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409710

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ruszczańska 27

1.5.2.) Miejscowość: Połaniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-230

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 8650 305

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@poczta.polaniec.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://polaniec.bip.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/817317

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż fabrycznie nowej zabudowy śmieciarki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65008b1b-5792-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00467538

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042503/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa i montaż fabrycznie nowej zabudowy śmieciarki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00405306

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GOS.271.298.2023.KGOS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 453333,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi naprawy samochodu marki MAN TGS 26.320 6x2/4 BL, rok produkcji 2009, nr VIN: WMA24SZZ49W134095 wraz z dostawą i montażem fabrycznie nowej zabudowy.
2. Zamawiający wymaga wykonania naprawy pojazdu oraz dostarczenia zabudowy o parametrach technicznych i wyposażeniu zgodnie z wymaganiami minimalnymi Zamawiającego, opisanymi poniżej. Zamawiający poprzez naprawę rozumie wykonanie usług niezbędnych do zapewnienia prawidłowej eksploatacji i właściwego stanu technicznego pojazdu.
3. Dostawa i montaż zabudowy powinna obejmować odbiór samochodu od Zamawiającego, demontaż i utylizację starej zabudowy, dostosowanie podwozia do potrzeb nowej zabudowy i jej właściwy montaż oraz dostarczenie gotowego pojazdu do siedziby Zamawiającego.
4. WYMAGANIA MINIMALNE ZAMAWIAJĄCEGO ZABUDOWA – parametry techniczne, użytkowe i jakościowe bezwzględnie wymagane przez Zamawiającego:
Zabudowa śmieciarki jednokomorowa
4.1. zabudowa nowa - rocznik 2023,
4.2. nadwozie śmieciarki tylno - załadowczej o pojemności skrzyni ładunkowej min. 22m3,
4.3. boki i dach skrzyni ładunkowej wykonane z blach wysokogatunkowych o grubości min. 3 mm.,
4.4. dno skrzyni ładunkowej wykonane z blach wysokogatunkowych o grubości min. 5 mm.,
4.5. właz konserwacyjny usytuowany po prawej stronie w kierunku jazdy,
4.6. opróżnianie skrzyni ładunkowej poprzez wypchnięcie przegrody przesuwnej w tył przez siłownik teleskopowy podwójnego działania, opróżnianie z boku zabudowy,
4.7. objętość kosza zasypowego min. 2,0 m3,
4.8. odwłok w całości wykonany spawem ciągłym, zamontowany z tyłu skrzyni ładunkowej otwierany w sposób uchylny do góry,
4.9. możliwość mechanicznego blokowania odwłoka,
4.10. składana klapa odwłoka umożliwiająca ręczne wrzucanie odpadów ,
4.11. dno wanny zasypowej wykonane z jednego kawałka blachy trudno ścieralnej o grubości min. 8 mm.,
4.12. mechanizm prasujący zamocowany do odwłoka - brak elementów suwliwych ,
4.13. włączniki STOP: lewa i prawa strona odwłoka,
4.14. stopień zagęszczania odpadów minimum 1:5 w zależności od rodzaju odpadów,
4.15. zabudowa śmieciarki z belkowym urządzeniem załadowczym tylnym,
4.16. uniwersalne urządzenie załadowcze dostosowane do współpracy z pojemnikami od 80 do 1100 litrów,
4.17. sterowanie wrzutnika po obu jego stronach,
4.18. układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów,
4.19. króciec odpływowy w wannie załadowczej z kurkiem spustowym,
4.20. kamera umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor zainstalowany w kabinie kierowcy,
4.21. dwa wyłączniki bezpieczeństwa,
4.22. oświetlenie według obowiązujących obecnie przepisów oraz dwa światła alarmowe kogut
z przodu i z tyłu pojazdu reflektory robocze wewnątrz odwłoka oraz doświetlenie na bokach zabudowy załączane z kabiny kierowcy,
4.23. pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i odwłoku,
4.24. błotniki kół tylnych z chlapaczami,
4.25. dwa stopnie dla ładowaczy wraz z czujnikami (jazda do przodu przy obciążonym stopniu max 30 km/h, jazda do tyłu niemożliwa),
4.26. zainstalowany sygnał dźwiękowy przy jeździe pojazdu do tyłu,
4.27. zabudowa musi posiadać znak CE,
4.28. książka serwisowa i gwarancyjna w języku polskim,
4.29. instrukcja obsługi w języku polskim,
4.30. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przegląd techniczny pojazdu w stacji diagnostycznej przed przekazaniem Zamawiającemu i przekazać dokumenty z tego przeglądu, - w przypadku różnicy masy własnej podanej w dowodzie rejestracyjnym pojazdu
4.31. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia szkolenia odnośnie pracy i obsługi zabudowy w siedzibie Zamawiającego,
4.32. kolor zabudowy pomarańczowy RAL 2011,
4.33. okres gwarancji na zabudowę – min 24 miesiące.
Naprawa pojazdu MAN TGS 26.320 6x2/4 BL
4.34. odświeżenie tapicerki ( pranie siedzeń, podsufitki kabiny) i wyczyszczenie elementów plastikowych w kabinie pojazdu,
4.35. uzupełnienie braków w elementach kabiny z zewnątrz (plastikowe elementy przy lusterku i lampach),
4.36. naprawa uszkodzonego siedziska fotela pasażera,
4.37. piaskowanie, malowanie ramy i jej zabezpieczenie antykorozyjne przez położeniem nowej zabudowy,
4.38. wymalowanie felg pojazdu,
4.39. wymiana wszystkich opon na nowe,
4.40. wymiana 2 szt. akumulatorów rozruchowych .
5. Wykonawca w ramach zamówienia i zaoferowanej ceny zobowiązany jest wykonać w siedzibie Zamawiającego następujące przeglądy w okresie gwarancji:
- po 3 miesiącach (rozruchowy),
- następnie jeden przegląd w każdym kolejnym roku gwarancji.
6. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w okresie gwarancji:
- Szybkość reakcji serwisu 24 godzin w dni robocze,
- czas naprawy do 72 godzin w dni robocze od momentu zgłoszenia,
7. Do wykonania usługi naprawy pojazdu Wykonawca wykorzysta fabrycznie nowe, oryginalne części producenta danej marki pojazdu. Dopuszczalne jest też stosowanie tzw. „zamienników” o jakości i parametrach nie odbiegających od parametrów oryginalnych części producenta danej marki pojazdu.
8. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia występuje wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie określeniem minimalnych parametrów i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały lub urządzenia użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia poprzez zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Wykonawca, który oferuje materiały lub urządzenia równoważne zobowiązany jest wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania Zamawiającego.
9. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności winno odbyć się w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 - 107 ustawy Pzp.
Wymagania dodatkowe:
10. Zamawiający przekazuje wraz SWZ wszelką dokumentację niezbędną do realizacji zamówienia, w związku z czym nie przewiduje możliwości ani konieczności jej sprawdzenia przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego.
11. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia min. 24 miesięcy, a max. 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego, potwierdzonego protokołem odbioru końcowego. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 520905,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 650178,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 520905,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BFE Polska sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8322023695

7.3.4) Miejscowość: Włocławek

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 520905,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.