eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec Świętokrzyski › Remont odcinka drogi gminnej nr 302198 T - ul. Karola Szymanowskiego w Ostrowcu Świętokrzyskim



Ogłoszenie z dnia 2023-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont odcinka drogi gminnej nr 302198 T – ul. Karola Szymanowskiego w Ostrowcu Świętokrzyskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009834

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Głogowskiego 3/5

1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 412672133

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.ostrowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ostrowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bb50b7a5-5140-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont odcinka drogi gminnej nr 302198 T – ul. Karola Szymanowskiego w Ostrowcu Świętokrzyskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb50b7a5-5140-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00466394

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057281/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Remont odcinka drogi gminnej nr 302198T- ul.Karola Szymanowskiego w Ostrowcu świętokrzyskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00391661

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Or.271.24.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1497981,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi z wszelkimi robotami budowlanymi i montażowymi związanymi z realizacją zadania objętego dofinansowaniem z „Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg”
pn: „Remont drogi gminnej nr 302041T - ul. Karola Szymanowskiego w Ostrowcu Świętokrzyskim”.
Remont obejmuje rozbiórkę nawierzchni bitumicznej wraz z rozbiórką podbudowy tłuczniowej, warstwy cementowo – piaskowej i krawężników betonowych, rozbiórkę chodnika dla pieszych z kostki betonowej brukowej gr 8 cm wraz z podbudową i obrzeżem betonowym szerokości 8 cm, rozbiórkę zjazdów do posesji wraz z podbudową oraz wymianę opraw oświetleniowych.
Przedmiot zamówienia uwzględnia zadanie objęte jednym postępowaniem przetargowym polegające na wykonaniu robót budowlanych i montażowych związanych z remontem ulicy Karola Szymanowskiego
w Ostrowcu Świętokrzyskim na odcinku od km 0+016,50 do km 0+464,00 od Ronda Batalionów Chłopskich do ul. Szpitalnej długości 447,50 m w zakresie podbudowy i nawierzchni asfaltowej jezdni, zatoki autobusowej oraz wymiany opraw oświetleniowych, doświetleniem przejść dla pieszych i remontem wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej . Remont obejmuje rozbiórkę nawierzchni bitumicznej jezdni i nawierzchni zatoki autobusowej z kostki betonowej wraz z rozbiórką podbudowy tłuczniowej, jak również rozbiórkę wybranych odcinków krawężników betonowych i miejscową rozbiórkę chodnika dla pieszych, zjazdów do posesji o nawierzchni z kostki betonowej brukowej gr 8 cm. Zakres remontu polegać będzie na odtworzeniu podbudowy i nawierzchni jezdni z masy mineralno - bitumicznej szerokości 7,0 m, odtworzeniu wybranych miejsc chodnika i zjazdów do posesji poprzez remont ich nawierzchni z kostki betonowej brukowej gr 8 cm, odtworzeniu podbudowy i nawierzchni z kostki granitowej zatoki autobusowej jak również na wymianie opraw z sodowych na oświetlenie typu LED wraz z wysięgnikami w ilości łącznie 14 sztuk. Remont obejmuje regulację i wymianę włazów studzienek i wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej oraz montaż oświetlenia przejścia dla pieszych, wymianę oznakowania pionowego i odtworzenie oznakowania poziomego.

2. Zakres zamówienia.
W ramach przedmiotowego zadania przewidziano do realizacji zakres robót remontowych: nawierzchniowych, brukarskich, instalacyjnych i montażowych dotyczących remontu drogi gminnej klasy L (lokalna) na odcinku od km 0+016,50 do km 0+464,00 od Ronda Batalionów Chłopskich do ul. Szpitalnej długości 447,50 m w tym:
- podbudowa i nawierzchnia jezdni z mieszkanki mineralno-asfaltowej o szerokości podstawowej 7,0 m,
- podbudowa i nawierzchnia zatoki autobusowej z kostki granitowej nieregularnej,
- miejscowy remont chodnika i zjazdów do posesji z kostki betonowej,
- oświetlenie uliczne typu LED,
- doświetlenie przejścia dla pieszych,
- oznakowanie pionowe i poziome chemoutwardzalne grubowarstwowe,
- zagospodarowanie terenów zielonych,
- wpusty uliczne kanalizacji deszczowej,
w zakresie przedstawionym w opisie przedmiotu zamówienia i warunki techniczne realizacji zamówienia stanowiącym załącznik do umowy oraz określony w przedmiarach robót.
Wykonawca wykona i ustawi 1 szt. tablicy informacyjnej o realizacji zadania i źródłach jego finansowania.
Koszt wykonania i montażu 1 szt. tablicy informacyjnej wyszególniony zostanie przez Wykonawcę w ofercie
i na pierwszej fakturze częściowej.
Roboty remontowe będą realizowane na podstawie zgłoszenia budowy lub wykonania innych robót budowlanych z dnia 31.01.2023 r., na wykonanie remontu ul. Karola Szymanowskiego z zaświadczeniem znak: AB.6743.46.2023.AS z dnia 02.02.2023 r. o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu na zamiar wykonania robót budowlanych.

3. Zamawiający będzie żądał przed podpisaniem umowy kosztorysu ofertowego od Oferenta którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wartość kosztorysu ofertowego będzie odpowiadała wartości brutto złożonej oferty.
W kosztorysie ofertowym należy uwzględnić koszty:
- wykonania wszelkich prac rozbiórkowych, remontowych, robót budowlanych, montażowych, dostaw w zakresie objętym opisem przedmiotu zamówienia, dokumentacją projektową, przedmiarem robót,
- wykonania i montażu 1 tablicy informacyjnej o realizacji zadania i źródłach jego finansowania, wg wzoru wskazanego przez Zamawiającego. Tablica powinna zostać wykonana z trwałych, odpornych na działanie warunków atmosferycznych materiałów, koszt jej wykonania i montażu wyszególniony zostanie przy pierwszej częściowej fakturze,
- odpowiednich ubezpieczeń robót, materiałów, sprzętu i innego mienia związanego z prowadzeniem robót,
- wywozu materiałów pochodzących z rozbiórki nadających się do ponownego wbudowania w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta na odległość ok. 5 km,
- wywozu i zagospodarowania materiałów pochodzących z rozbiórki nienadających się do ponownego wykorzystania wraz z ich utylizacją zgodnie z ich rodzajem,
- przygotowania, dostarczenia i wbudowania materiałów,
- uporządkowania terenu,
- uczestnictwa w odbiorach częściowych, końcowych oraz przeglądach gwarancyjnych,
- przygotowania i wykonaniem dokumentacji powykonawczej,
- obsługi geodezyjnej inwestycji,
- wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej – 3 egz. papierowe oraz wersja elektroniczna,
- wykonania prób nawierzchni asfaltowych w miejscach wskazanych przez przedstawiciela Zamawiającego,
- przygotowania zaplecza oraz oznakowania robót i terenu prowadzenia prac,
- wykonania opracowań projektów tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
- wykonania pomiarów elektroenergetycznych, protokołów pomiarowych i odbiorowych potrzebnych do prawidłowego użytkowania terenu po zakończeniu robót,
- badań zagęszczenia warstw podbudowy,
- odbioru przez gestorów urządzeń technicznych i instalacji przebiegających w pasie drogowym oraz ewentualnych kosztów związanych z nadzorowaniem przez gestorów sieci ich przebudowy, budowy lub robót w ich zbliżeniu,
- inne koszty uznane przez Wykonawcę za niezbędne do prawidłowego wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia.

4. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy złoży uzgodniony i zaakceptowany przez Zamawiającego harmonogram rzeczowo-finansowy sporządzony na podstawie kosztorysu ofertowego z podziałem na płatności i terminy realizacji poszczególnych części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1388962,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1683753,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1388962,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290391100

7.3.3) Ulica: Staefana Żeromskiego 23

7.3.4) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

7.3.5) Kod pocztowy: 27-400

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty branży elektrycznej. PW "HUTNIK" Bobkiewicz, Cholewiński Sp. komandytowa


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1388962,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.