eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wymiana dwóch dźwigów osobowych dla SGGW w Warszawie w ramach projektu:"SGGW - Uczelnia dostępna" numer POWR.03.05.00-00-A044/21



Ogłoszenie z dnia 2023-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana dwóch dźwigów osobowych dla SGGW w Warszawie w ramach projektu:„SGGW - Uczelnia dostępna” numer POWR.03.05.00-00-A044/21

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA GŁÓWNA GOSPODARSTWA WIEJSKIEGO W WARSZAWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001784

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nowoursynowska 166

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-787

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka_dydak@sggw.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sggw.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-27a058e5-1fb7-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana dwóch dźwigów osobowych dla SGGW w Warszawie w ramach projektu:„SGGW - Uczelnia dostępna” numer POWR.03.05.00-00-A044/21

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27a058e5-1fb7-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00466108

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00000321/41/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.45 Zakup i montaż dźwigu osobowego na potrzeby wymiany umożliwiającego dostęp do budynku Biblioteki osobom z niepełnosprawnościami ruchu, w ramach projektu „SGGW - Uczelnia dostępna”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

SGGW - Uczelnia dostępna” numer POWR.03.05.00-00-A044/21

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00300364

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP.250.17.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymiana dwóch dźwigów osobowych w budynku nr 48 Biblioteki Głównej zlokalizowanego na terenie kampusu SGGW w Warszawie przy ulicy Nowoursynowskiej 161.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowi Program Funkcjonalno - Użytkowy (PFU), stanowiący załącznik nr 3 do SWZ, który jest integralną częścią wyciągu z instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla budynku nr 48.
1.1. Wymiana dwóch dźwigów osobowych
1.1.1. Przygotowanie dokumentacji techniczno – wykonawczej, zawierającej Stwior – na wymianę
dźwigów oraz uzgodnienie jej z Zamawiającym
1.1.2. Demontaż istniejących urządzeń dźwigowych z osprzętem oraz utylizacja materiałów z demontażu i opakowań pozostałych po dostawie nowego urządzenia w ramach ceny umownej
1.1.3. Dostawa i wymiana dźwigów elektrycznych osobowych dostosowanych w jak największym stopniu dla osób niepełnosprawnych, w istniejących szybach windowych z wykorzystaniem istniejącej maszynowni
1.1.4. Remont szybu windowego i maszynowni w części urządzeń nowego dźwigu
1.1.5. Wymiana instalacji elektrycznych
1.1.6. Wymiana automatyki i sterowania
1.1.7. Uzyskanie decyzji UDT pozwalającej na użytkowanie dźwigów.
1.1.8. Konserwacja i serwisowanie w okresie gwarancji
2. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: kampus SGGW w Warszawie przy ul. Nowoursynowskiej.
3. Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca określa cenę ryczałtową w preliminarzu kosztów – załącznik nr 4 do SWZ
2) Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest w szczególności (dla każdego dźwigu z osobna):
- Opracowanie dokumentacji techniczno-ruchowej dźwigów, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz harmonogramu wykonywania prac z podziałem na etapy uwzględniając wymianę obu dźwigów jednocześnie.
- Inwentaryzację szybu wraz z wykonaniem niezbędnych pomiarów, badań i ewentualnych odkrywek.
- Dobór dźwigów tak aby spełniały wymogi prawne i wymagania Zamawiającego.
- Demontaż wszystkich podzespołów starych dźwigów oraz wyrejestrowanie urządzeń w Urzędzie Dozoru Technicznego (na podstawie otrzymanego upoważnienia).
- Zabezpieczenie terenu wykonywania prac, w tym otworów drzwiowych powstałych po demontażu drzwi szybowych. Miejsce robót należy właściwie oznaczyć i skutecznie zabezpieczyć przed dostępem osób nieupoważnionych.
- Zabezpieczenie oraz wywóz materiałów powstałych podczas demontażu urządzenia i wykonywania robót adaptacyjnych wraz z ich utylizacją najpóźniej na dzień odbioru końcowego
- Zamawiający wymaga, aby po wykonaniu wszystkich czynności Wykonawca
uporządkował miejsca prowadzenia prac oraz pozostawił je w stanie czystym i nadającym się do użytkowania najpóźniej na dzień odbioru końcowego
- przestrzegania przepisów BHP, ochrony środowiska, norm itp.,
- ubezpieczenia robót stanowiących przedmiot umowy od odpowiedzialności cywilnej i szkód,
stosowania podczas realizacji robót objętych przedmiotem zamówienia wyłącznie wyrobów nowych, wolnych od wad dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.). Materiały i urządzenia powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w ustawie z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 215 z późn. zm.).
- Dostawa nowych dźwigów osobowych wraz z urządzeniami towarzyszącymi.
- Montaż nowych dźwigów. Wykonanie wszelkich niezbędnych prac związanych z instalacją windy (elektrycznych i budowlanych wykończeniowych). Podczas wykonywania robót należy dokonywać w sposób systematyczny analizy zgodności wykonywania prac z
harmonogramem oraz prowadzić kontrole jakości. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu w wyniki kontroli po obsadzeniu prowadnic oraz po wykonaniu regulacji zmontowanych dźwigów.
- Wykonanie nowego oświetlenia szybu do wymogów normatywnych.
- Wykonanie regulacji, prób, badań (między innymi pomiar hałasu) i pomiarów
elektrycznych oraz ekspertyzy dopuszczającej montaż dźwigów o zwiększonym udźwigu.
- Przeprowadzenie ocen zgodności i oznaczenie dźwigów znakiem CE.
- Uzyskanie rejestracji nowych dźwigów w Urzędzie Dozoru Technicznego oraz zezwolenia na jego eksploatację. Opłaty dozorowe ponosi Wykonawca.
- Udzielenie 36/48/60/* miesięcy rękojmi na wykonane prace związane z instalacją wind oraz 36/48/60/* miesięcy gwarancji na zainstalowane urządzenia – kryterium oceny ofert.
- Systematyczne i zgodne z obowiązującym prawem prowadzanie konserwacji i serwisowanie zainstalowanych urządzeń w okresie równym okresowi gwarancji.
- Opracowanie instrukcji eksploatacji i konserwacji nowych dźwigów i przekazanie jej Zamawiającemu na etapie odbioru każdej windy, przeprowadzenie szkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi nowych dźwigów.
- Po okresie gwarancji i konserwacji przekazanie niezbędnych narzędzi serwisowych oraz testerów do skutecznego wykonywania obsług, konserwacji, napraw i remontów urządzenia przez firmy zewnętrzne.
- Wszelkie prawa autorskie zostaną przeniesione na Zamawiającego z chwilą zapłaty wynagrodzenia za dokumentacje techniczno-wykonawczą z uzgodnieniami i montaż wind.
3) Zamówienie wykonywane będzie w obiekcie czynnym.
4) Dla prac projektowych wynikających z zakresu zamówienia obiekt będzie dostępny od dnia podpisania umowy.
5) Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej w dniu pisemnego zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego dokumentację powykonawczą wykonaną zgodnie z obowiązującymi przepisami w ilości 3 egzemplarzy wersja papierowa + wersja elektroniczna na płycie CD (format pdf i dwg).
6) Ilekroć w dokumentacji Zamawiającego występują nazwy własne materiałów i urządzeń, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz art. 101 ust. 4 Zamawiający dopuszcza zastosowanie
materiałów równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SWZ i załącznikach do SWZ. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. Proponowane rozwiązania materiałowe muszą mieć znak CE i spełniać wymogi gat.1. Nazwy własne użyte w dokumentach zamówienia nie mają charakteru wiążącego, zostały podane tylko poglądowo.
7) Wykonawca w dniu podpisania umowy złoży Zamawiającemu uzgodniony z Zamawiającym i podpisany przez obie strony harmonogram rzeczowo-terminowy realizacji robót – wzór załącznik nr 7 do SWZ stanowiący załącznik 4 do wzoru umowy.
8) Wykonawca, któremu Zamawiający udzieli zamówienia w dniu zawarcia umowy przekaże Zamawiającemu wykaz osób wykonujących roboty wskazane w ust. 4 poniżej.
9) Zamawiający dopuszcza realizację robót w dni wolne od pracy oraz na wydłużonym dniu i godzinach nocnych pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego. W godzinach nocnych mogą być prowadzone
tylko prace ciche.
4. Zamawiający wymaga aby następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę (także dalszego podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę:
• prace związane z wymianą lub montażem dźwigów osobowych.
5. Wykonawca zobowiązany jest do:
• wykonywania czynności wymienionych w ust. 4 wyłącznie przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę oraz do przekazania imiennego wykazu osób wykonujących prace objęte
przedmiotem niniejszej umowy, ze wskazaniem rodzaju wykonywanych przez nich prac oraz podstawy zatrudnienia, a także jego aktualizowania, na żądanie Zamawiającego oraz do przekazania w terminie 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia żądania, dokumentów potwierdzających zatrudnienie na podstawie stosunku pracy (według wyboru Zamawiającego: umów o pracę, comiesięcznych raportów RMUA, itp.), także jeżeli pracodawcą jest podwykonawca lub dalszy podwykonawca.
• zapewnienia, w przypadku korzystania z Podwykonawców, wykonywania usług wymienionych w ust. 4 wyłącznie przez osoby zatrudnione przez podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę;
• zobowiązania podwykonawców lub dalszych Podwykonawców do tego, aby czynności wymienione w ust. 4 były wykonywane wyłącznie przez osoby zatrudnione przez nich na podstawie umowy o pracę.
6. Wizja lokalna
a) Zamawiający przewiduje obowiązek odbycia przez wykonawcę przed złożeniem oferty wizji lokalnej.
b)Termin i zasady udziału w wizji lokalnej lub sprawdzenia przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zamawiającego: Zamawiający ustala możliwość odbycia wizji lokalnej na wniosek wykonawcy, zgłoszony nie później niż na jeden dzień przed planowaną wizją. Zamawiający zastrzega, iż wizja lokalna powinna odbyć się nie później niż na jeden dzień przed otwarciem ofert. Zbiórka zaineresowanych wykonawców w budynku nr 48 Biblioteki Głównej, wejście „C” przy ul. Nowoursynowskiej 161. Zainteresowany wykonawca zobowiązany jest przed wizją lokalną przesłać na adres e-mail: robert_frelek@sggw.edu.pl dane osoby dokonującej wizji: imię, nazwisko i nazwę firmy lub pełnomocnictwo/upoważnienie dla pracownika, który w imieniu wykonawcy dokona wizji lokalnej. Odbycie wizji lokalnej przez wykonawcę, zostanie udokumentowane protokołem sporządzonym przez
Zamawiającego w dniu wizji, podpisanym przez obie strony.
Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18 ustawy Pzp, odrzuceniu będzie podlegać oferta, która została złożona bez odbycia wizji lokalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 454116,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 644520,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 454116,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fabryka Urządzeń Dźwigowych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 130020252

7.3.3) Ulica: Bolęcin 41

7.3.4) Miejscowość: Sochocin

7.3.5) Kod pocztowy: 09-110

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 454116,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.