Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00378176/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-05
- 2022/BZP 00380153/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont części budynku Rodzinnego Domu Pomocy wraz z zagospodarowaniem terenu pod budowę windy zewnętrznej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PNIEWY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630174614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wolnośći 1
1.5.2.) Miejscowość: Pniewy
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-045
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 612910756
1.5.8.) Numer faksu: 612911248
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@opspniewy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opspniewy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pniewy_wlkp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont części budynku Rodzinnego Domu Pomocy wraz z zagospodarowaniem terenu pod budowę windy zewnętrznej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad080d66-431a-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00466029
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00356993/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Remont części budynku Rodzinnego Domu Pomocy wraz z zagospodarowaniem terenu pod budowę windy zewnętrznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00378176/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: K.Dz.O.A.262.TP.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 355305,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: „Remont części budynku Rodzinnego Domu Pomocy wraz z zagospodarowaniem terenu pod budowę windy zewnętrznej” przy ul. Wolności 2, 62-045 Pniewy.
2. Obiekt przeznaczony będzie na prowadzenie działalności w formie placówki całodobowej zapewniającej opiekę osobom starszym i niesamodzielnym adekwatnie do potrzeb i możliwości wynikających z wieku i stanu zdrowia.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac remontowych na parterze
i I piętrze budynku o łącznej powierzchni użytkowej 292,80 m2 wraz
z zagospodarowaniem przyległego terenu pod budowę windy zewnętrznej
w następującym zakresie :
Roboty rozbiórkowe wewnątrz budynku (wyburzenie i demontaż ) w tym:
1) Demontaż istniejących drzwi wraz z ościeżnicą.
2) Demontaż istniejących płytek ściennych.
3) Demontaż płytek posadzkowych.
4) Demontaż ścianek działowych.
5) Demontaż istniejącego osprzętu sanitarnego (umywalka, miska ustępowa, prysznic)
6) Demontaż istniejącego kominka.
Roboty ziemne
1) Wykopy ziemne pod fundament do montażu szybu i windy zewnętrznej.
2) Przygotowanie podłoża do położenia chodnika z kostki brukowej betonowej.
Roboty fundamentowe
1) Wykonanie podkładów betonowych na podłożu gruntowym,
2) Przygotowanie płyty fundamentowej pod montaż szybu i windy
3) Wykonanie ściany fundamentowej zagłębienia szybu windowego,
4) Wykonanie nadproża nad otworami drzwiowymi windy zewnętrznej.
Roboty elektryczne
1) Wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego,
2) Wykonanie instalacji gniazd i siły.
3) Wykonanie rozdzielnicy mieszkaniowej (skrzynki i rozdzielnice skrzynkowe).
Roboty instalacyjne kanalizacyjno-sanitarne i grzewcze
1) Roboty związane z wykonaniem instalacji wod.-kan., c.o., elektrycznej,
przyzywowej i wentylacji,
2) Wykonanie przyłączy wodno-kanalizacyjnych w istniejących i budowanych pomieszczeniach sanitarno-higienicznych,
3) Montaż armatury łazienkowej,
4) Montaż grzejników pokojowych i łazienkowych.
Roboty ogólnobudowlane
1) Wykonanie otworów drzwiowych wraz z montażem ościeżnic i drzwi.
2) Wykonanie ścian działowych,
3) Wykonanie prac tynkarskich i malarskich ścian i sufitów,
4) Montaż glazury ściennej i podłogowej,
5) Przygotowanie podłoża i montaż wykładzin PCV,
6) Roboty związane z montażem stolarki,
7) Wykonanie robót związanych z zagospodarowaniem terenu położenia wraz z położeniem chodnika z kostki brukowej betonowej.
Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacjach technicznych, oraz pomocniczo w przedmiarach robót, stanowiących załączniki do SWZ
Dokumentacja techniczna- opis stanu faktycznego oraz przedmiar robót przedstawia – załącznik nr 5 i 5 a do SWZ.
Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać zamówienie opisane
w przedmiarze robót nr 1 – remont części budynku Rodzinnego Domu Pomocy
i przedmiarze robót nr 2 -budowa windy zewnętrznej.
Zamawiający ponadto oczekuje współpracy w realizacji przedmiotu zamówienia z wykonawcą realizującym odrębne zamówienie dostawy i montażu windy w zakresie określonym w powyższych przedmiarach robót.
Zamawiający informuję, że w przedmiarze robót nr 2 – budowa windy zewnętrznej wyłącza pozycję nr 22 d 1.5 -Winda – Wykonanie i montaż , które jest objęte odrębnym postepowaniem przetargowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45410000-4 - Tynkowanie
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 378000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 516187,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 378000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Strzelecki ZHU
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7871770437
7.3.3) Ulica: Mickiewicza 13
7.3.4) Miejscowość: Pniewy
7.3.5) Kod pocztowy: 62-045
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Strzelecki ZHU - Michał Strzelecki
jakie przetargi wygrała firma
Firma Strzelecki ZHU - Michał Strzelecki
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 378000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-28INNE PRZETARGI PNIEWY
więcej: przetargi PNIEWY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- "Rem. drogi gminnej realiz. w ramach inwest. pn. "Przebudowa nawierzchni drogi publicznej nr 112383D położonej na działce 279/3 obręb Bolków 0002 - ul. Bema" realizowany w dwóch etapach - Etap I i II"
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.