eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pniewy › Remont części budynku Rodzinnego Domu Pomocy wraz z zagospodarowaniem terenu pod budowę windy zewnętrznej.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont części budynku Rodzinnego Domu Pomocy wraz z zagospodarowaniem terenu pod budowę windy zewnętrznej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PNIEWY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630174614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wolnośći 1

1.5.2.) Miejscowość: Pniewy

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-045

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 612910756

1.5.8.) Numer faksu: 612911248

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@opspniewy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opspniewy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pniewy_wlkp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont części budynku Rodzinnego Domu Pomocy wraz z zagospodarowaniem terenu pod budowę windy zewnętrznej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad080d66-431a-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00466029

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00356993/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont części budynku Rodzinnego Domu Pomocy wraz z zagospodarowaniem terenu pod budowę windy zewnętrznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00378176/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: K.Dz.O.A.262.TP.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 355305,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: „Remont części budynku Rodzinnego Domu Pomocy wraz z zagospodarowaniem terenu pod budowę windy zewnętrznej” przy ul. Wolności 2, 62-045 Pniewy.
2. Obiekt przeznaczony będzie na prowadzenie działalności w formie placówki całodobowej zapewniającej opiekę osobom starszym i niesamodzielnym adekwatnie do potrzeb i możliwości wynikających z wieku i stanu zdrowia.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac remontowych na parterze
i I piętrze budynku o łącznej powierzchni użytkowej 292,80 m2 wraz
z zagospodarowaniem przyległego terenu pod budowę windy zewnętrznej
w następującym zakresie :
Roboty rozbiórkowe wewnątrz budynku (wyburzenie i demontaż ) w tym:

1) Demontaż istniejących drzwi wraz z ościeżnicą.
2) Demontaż istniejących płytek ściennych.
3) Demontaż płytek posadzkowych.
4) Demontaż ścianek działowych.
5) Demontaż istniejącego osprzętu sanitarnego (umywalka, miska ustępowa, prysznic)
6) Demontaż istniejącego kominka.
Roboty ziemne
1) Wykopy ziemne pod fundament do montażu szybu i windy zewnętrznej.
2) Przygotowanie podłoża do położenia chodnika z kostki brukowej betonowej.
Roboty fundamentowe
1) Wykonanie podkładów betonowych na podłożu gruntowym,
2) Przygotowanie płyty fundamentowej pod montaż szybu i windy
3) Wykonanie ściany fundamentowej zagłębienia szybu windowego,
4) Wykonanie nadproża nad otworami drzwiowymi windy zewnętrznej.
Roboty elektryczne
1) Wykonanie instalacji oświetlenia podstawowego,
2) Wykonanie instalacji gniazd i siły.
3) Wykonanie rozdzielnicy mieszkaniowej (skrzynki i rozdzielnice skrzynkowe).
Roboty instalacyjne kanalizacyjno-sanitarne i grzewcze
1) Roboty związane z wykonaniem instalacji wod.-kan., c.o., elektrycznej,
przyzywowej i wentylacji,
2) Wykonanie przyłączy wodno-kanalizacyjnych w istniejących i budowanych pomieszczeniach sanitarno-higienicznych,
3) Montaż armatury łazienkowej,
4) Montaż grzejników pokojowych i łazienkowych.
Roboty ogólnobudowlane
1) Wykonanie otworów drzwiowych wraz z montażem ościeżnic i drzwi.
2) Wykonanie ścian działowych,
3) Wykonanie prac tynkarskich i malarskich ścian i sufitów,
4) Montaż glazury ściennej i podłogowej,
5) Przygotowanie podłoża i montaż wykładzin PCV,
6) Roboty związane z montażem stolarki,
7) Wykonanie robót związanych z zagospodarowaniem terenu położenia wraz z położeniem chodnika z kostki brukowej betonowej.
Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, szczegółowych specyfikacjach technicznych, oraz pomocniczo w przedmiarach robót, stanowiących załączniki do SWZ
Dokumentacja techniczna- opis stanu faktycznego oraz przedmiar robót przedstawia – załącznik nr 5 i 5 a do SWZ.
Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać zamówienie opisane
w przedmiarze robót nr 1 – remont części budynku Rodzinnego Domu Pomocy
i przedmiarze robót nr 2 -budowa windy zewnętrznej.

Zamawiający ponadto oczekuje współpracy w realizacji przedmiotu zamówienia z wykonawcą realizującym odrębne zamówienie dostawy i montażu windy w zakresie określonym w powyższych przedmiarach robót.

Zamawiający informuję, że w przedmiarze robót nr 2 – budowa windy zewnętrznej wyłącza pozycję nr 22 d 1.5 -Winda – Wykonanie i montaż , które jest objęte odrębnym postepowaniem przetargowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45410000-4 - Tynkowanie

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 378000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 516187,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 378000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Strzelecki ZHU

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7871770437

7.3.3) Ulica: Mickiewicza 13

7.3.4) Miejscowość: Pniewy

7.3.5) Kod pocztowy: 62-045

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 378000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.