eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bobrowniki › Budowa zatok autobusowych ul. Akacjowa Bobrowniki i ul. Kościuszki Rogoźnik



Ogłoszenie z dnia 2023-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa zatok autobusowych ul. Akacjowa Bobrowniki i ul. Kościuszki Rogoźnik

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOBROWNIKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Referat ZP

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257877

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gminna 8

1.5.2.) Miejscowość: Bobrowniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-583

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48322877887

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@bobrowniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bobrowniki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bobrowniki.logintrade.net/zapytania_email,127082,3101b2c8f38363a1ce326fc6912fe903.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa zatok autobusowych ul. Akacjowa Bobrowniki i ul. Kościuszki Rogoźnik

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-decc29e6-f53f-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00465857

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00046742/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Budowa zatok autobusowych ul. Akacjowa Bobrowniki i ul. Kościuszki Rogoźnik

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00222604

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 365676,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa zatoki autobusowej na ul. Akacjowej w Bobrownikach

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 148889,04 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu i budowa zatoki autobusowej na ul. Kościuszki w Rogoźniku

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 216787,92 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie na składanie ofert, tj. do dnia 02.06.2023 r. do godz. 09:00 w przedmiotowym postępowaniu złożone zostały 2 oferty przez firmy:
1. ZRD ORFIN Spółka komandytowa
ul. Sikorskiego 5a, 41-922 Radzionków
342 560,38 PLN
2. COMPLEX Dąbrowa Górnicza Sp. z o.o.
ul. Tysiąclecia 39, 41-303 Dąbrowa Górnicza
184 008,00 PLN

Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający przed otwarciem ofert udostępnił na stronie prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Ceny złożonych ofert znacznie przewyższały kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i której nie może zwiększyć do cen złożonych ofert.
W tym przypadku postępowanie zostało unieważnione się bez przeprowadzania wyboru najkorzystniejszej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie na składanie ofert, tj. do dnia 02.06.2023 r. do godz. 09:00 w przedmiotowym postępowaniu złożone zostały 2 oferty przez firmy:
1. ZRD ORFIN Spółka komandytowa
ul. Sikorskiego 5a, 41-922 Radzionków
574 012,73 PLN
2. COMPLEX Dąbrowa Górnicza Sp. z o.o.
ul. Tysiąclecia 39, 41-303 Dąbrowa Górnicza
405 900,00 PLN

Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający przed otwarciem ofert udostępnił na stronie prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Ceny złożonych ofert znacznie przewyższała kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i której nie może zwiększyć do cen złożonych ofert.
W tym przypadku postępowanie unieważnia się bez przeprowadzania wyboru najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.