eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lisia Góra › Termomodernizacja budynku Gminnego Centrum Usług Medycznych w Lisiej Górze



Ogłoszenie z dnia 2023-10-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Gminnego Centrum Usług Medycznych w Lisiej Górze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminne Centrum Usług Medycznych w Lisiej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851777899

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sucharskiego 3a

1.5.2.) Miejscowość: Lisia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-140

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gcum@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gcum.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0fb29cd7-3810-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Gminne Centrum Usług Medycznych w Lisiej Górze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Gminnego Centrum Usług Medycznych w Lisiej Górze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0fb29cd7-3810-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00465316

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044738/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Gminnego Centrum Usług Medycznych w Lisiej Górze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie publiczne, do którego odnosi się niniejszy opis, jest realizowane przez Zamawiającego i jest dofinansowane ze środków REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO NA LATA 2014-2020, oś 12, Działanie 12.1 poddziałanie 12.1.3, Nr projektu: RPMP.12.01.03-IZ.00-12-031/17

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00351061

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/P/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia w budynku użyteczności publicznej - Gminnego Centrum Usług Medycznych przy ul. Sucharskiego 3a w Lisiej Górze stanowią następujące zakresy robót:
a) docieplenie stropu
b) docieplenie dachu między krokwiami
c)wykonanie izolacji przeciwwilgociowej oraz docieplenie ścian fundamentowych na odcinku od wejścia do części socjalnej na poziomie -1
d)wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, drzwi wejściowych przesuwnych automatycznie wraz z kurtynami grzewczymi z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ :
- opis techniczny
- przedmiar robót
- STWIORB

UWAGA!
1.Prace będą dotyczyły budynku czynnego. Wykonawca powinien przewidzieć możliwość realizacji części robót (prac szczególnie uciążliwych dla Użytkownika i pacjenta, np. takich, które będą powodować emisję hałasu uniemożliwiającą normalne użytkowanie obiektów Zamawiającego ) w godzinach popołudniowych lub terminach (np. soboty ) które mniejszą uciążliwość tych robót .
2. W przypadku wystąpienia takich robót Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem uzgodni terminy ich realizacji z inspektorem nadzoru oraz z administratorem budynku lub personelem zarządzającym po stronie Zamawiającego..
3. Załączony opis techniczny obejmuje całościowy zakres robót jakie planował Zamawiający . Niniejszy przedmiot zamówienia dotyczy części prac jakie zawiera w/w opis wskazany w pkt 3.1.1 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344492,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299835,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo- FAS-BUD Jacek Pieprz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850545856

7.3.3) Ulica: Żelazówka 75

7.3.4) Miejscowość: Żelazówka

7.3.5) Kod pocztowy: 33-200

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299835,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.