Ogłoszenie z dnia 2023-10-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00351061/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-11
- 2023/BZP 00368727/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-25
- 2023/BZP 00376405/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Gminnego Centrum Usług Medycznych w Lisiej Górze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminne Centrum Usług Medycznych w Lisiej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851777899
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sucharskiego 3a
1.5.2.) Miejscowość: Lisia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-140
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gcum@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gcum.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0fb29cd7-3810-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Gminne Centrum Usług Medycznych w Lisiej Górze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku Gminnego Centrum Usług Medycznych w Lisiej Górze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0fb29cd7-3810-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00465316
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044738/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Gminnego Centrum Usług Medycznych w Lisiej Górze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie publiczne, do którego odnosi się niniejszy opis, jest realizowane przez Zamawiającego i jest dofinansowane ze środków REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO NA LATA 2014-2020, oś 12, Działanie 12.1 poddziałanie 12.1.3, Nr projektu: RPMP.12.01.03-IZ.00-12-031/172.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00351061
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/P/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia w budynku użyteczności publicznej - Gminnego Centrum Usług Medycznych przy ul. Sucharskiego 3a w Lisiej Górze stanowią następujące zakresy robót:
a) docieplenie stropu
b) docieplenie dachu między krokwiami
c)wykonanie izolacji przeciwwilgociowej oraz docieplenie ścian fundamentowych na odcinku od wejścia do części socjalnej na poziomie -1
d)wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, drzwi wejściowych przesuwnych automatycznie wraz z kurtynami grzewczymi z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ :
- opis techniczny
- przedmiar robót
- STWIORB
UWAGA!
1.Prace będą dotyczyły budynku czynnego. Wykonawca powinien przewidzieć możliwość realizacji części robót (prac szczególnie uciążliwych dla Użytkownika i pacjenta, np. takich, które będą powodować emisję hałasu uniemożliwiającą normalne użytkowanie obiektów Zamawiającego ) w godzinach popołudniowych lub terminach (np. soboty ) które mniejszą uciążliwość tych robót .
2. W przypadku wystąpienia takich robót Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem uzgodni terminy ich realizacji z inspektorem nadzoru oraz z administratorem budynku lub personelem zarządzającym po stronie Zamawiającego..
3. Załączony opis techniczny obejmuje całościowy zakres robót jakie planował Zamawiający . Niniejszy przedmiot zamówienia dotyczy części prac jakie zawiera w/w opis wskazany w pkt 3.1.1 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45321000-3 - Izolacja cieplna
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344492,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299835,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo- FAS-BUD Jacek Pieprz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 850545856
7.3.3) Ulica: Żelazówka 75
7.3.4) Miejscowość: Żelazówka
7.3.5) Kod pocztowy: 33-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299835,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI LISIA GÓRA
więcej: przetargi LISIA GÓRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja wraz z przebudową oraz rozbudową budynku Szkoły Podstawowej na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli - zakres na 2024 rok."
- "Budowa sieci elektroenergetycznej kablowej nN-0,4kV zasilającej, oświetleniowej wraz doziemną kanalizacją teletechniczną oraz demontaż istniejących słupów oświetleniowych".
- "Wymiana stolarki okiennej oraz stolarki drzwi głównych wejściowych i bocznych w budynku internatu."
- PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 104452E KOZANKI PODLEŚNE - CHWALBORZYCE
- REMONT DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCIACH:PIASKI, ROGÓW, WOLA ŚWINIECKA, ŚWINICE WARCKIE
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Przodkowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.