eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Remont sali gimnastycznej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 15 w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2022-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont sali gimnastycznej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 15 w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 15

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 522488813

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zielonogórska 3

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-710

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsp15kat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp34kat.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont sali gimnastycznej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 15 w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9b88d82-5429-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00464359

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00407444/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/733/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 96430,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie podłogi parkietowej sali gimnastycznej wraz z jej odmalowaniem wraz remontem przedsionka.
Zakres robót obejmuje:
1. sala gimnastyczna:
a) rozbiórka podłogi parkietowej z wymianą części uszkodzonego drewnianego podłoża z załadunkiem, wywozem na 15 km i utylizacją gruzu,
b) wykonanie nowej podłogi parkietowej z klepek dębowych wraz z nowymi listwami przypodłogowymi z drewna liściastego,
c) cyklinowanie i malowanie 1x kaponem i 3x lakierem chemoutwardzalnym (odpowiednim na boiska sportowe) z przywróceniem poprzednich linii boiskowych (w tym nowe boisko do badmintona),
d) zabudowa nowych słupków do rozpinania siatki do gry w siatkówkę (z możliwością przesuwu na różne wysokości) na odpowiedniej, stalowej podkonstrukcji,
e) naprawa uszkodzonych tynków ścian (lamperie olejne) z malowaniem 2x farbą olejną, w tym dwóch bramek na ścianach szczytowych; podobnie podciągi sufitu,
f) wyczyszczenie i malowanie farbą ognioodporna drewnianych plafonów sufitowych,
g) zakup dostawa i montaż 2 kpl. osłon grzejnikowych.
2. przedsionek sali gimnastycznej:
a) odmalowanie ścian i sufitu 2x farby lateksowe i olejne z zdrapaniem starej farby i wykonaniem gruntowań i gładzi gipsowych gr do 3 mm,
b) odnowienie ozdobnych drewnianych drzwi wew. wraz z ościeżnicą (szlifowanie starej farby, grunt 1x kapon i 2x lakier bezbarwny).
3. roboty pomocnicze:
a) wyniesienie z budynku, załadunek na samochód i wywóz na 15 km oraz utylizacją gruzu powstałego z remontu,
b) wyniesienie i wniesienie mebli i innego wyposażenia remontowanych pomieszczeń,
c) zabezpieczenie podłóg oraz okien i drzwi folią ochronną,
d) demontaż 2 kpl. drabinek gimnastycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45442100-8 - Roboty malarskie

45432130-4 - Pokrywanie podłóg

45432114-6 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 234926,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jamróz Hubert HUB-DREW

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180711804

7.3.3) Ulica: ul. Kolbuszowska, nr 27

7.3.4) Miejscowość: Dzikowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 36-122

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.