eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gruta › RIR.271.32.2023.CC Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Gruta

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
RIR.271.32.2023.CC Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Gruta

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRUTA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118632

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gruta 244

1.5.2.) Miejscowość: Gruta

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-330

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: c.cichocka@gruta.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gruta.akcessnet.net

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

RIR.271.32.2023.CC Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Gruta

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9be6cfaf-731b-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00463468

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056509/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Moder. inf. drogowej na terenie Gminy Gruta: 1. Przeb. drogi w. W172 w m. Słup, 2. Przeb. drogi nr 041402C i w. W158 w m. Orle, 3. Przeb. w. W48 w m. Pokrzywno, 4. Rem. drogi nr 041422C w m. Gruta

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9be6cfaf-731b-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz przetargi@gruta.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e- Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
6. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
10. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”) lub za pomocą mejla: przetargi@gruta.pl
11. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e - Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e - Zamówienia
12. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
13. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
14. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
15. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
16. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres email: przetargi@gruta.pl, (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. l i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Wójt Gminy Gruta, Gruta 244, 86-330 Gruta, adres e-mail: gruta@gruta.pl , tel. 56 4683 121.
2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych (IOD). Z IOD można kontaktować się poprzez wysłanie wiadomości elektronicznej na adres e-mail: iodo@gruta.pl .
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art.6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego RIR.271.32.2023.CC na zamówienie pn.: Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Gruta
Zadanie nr 1: Przebudowa drogi wewnętrznej W172 w miejscowości Słup
Zadanie nr 2: Przebudowa drogi gminnej nr 041402C i wewnętrznej W158 w miejscowości Orle
Zadanie nr 3: Przebudowa drogi wewnętrznej W48 w miejscowości Pokrzywno
Zadanie nr 4: Remont drogi gminnej nr 041422C w miejscowości Gruta
3. prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp.
6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych osobowych, które Panią/Pana dotyczą, prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
8. W przypadku gdy uzna Pan/Pani, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9. nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIR.271.32.2023.CC

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1: Przebudowa drogi wewnętrznej W172 w miejscowości Słup
1. Stan istniejący
W stanie istniejącym droga ma szerokość ok. 3m z lokalnymi poszerzeniami. Droga przebiega w terenie zabudowanym oraz przez tereny polne. Na odcinku objętym inwestycją w obecnym stanie występuje droga żwirowo- gruntowa, istniejące nawierzchnie przeznaczone są do rozbiórki. Do przebudowy przewidziany jest odcinek o długości 574 m. Droga pełni funkcję drogi dojazdowej do pól i gospodarstw. Inwestycja będzie realizowana na działkach nr 34, 333/7, 335/2 oraz 332/1, obręb Słup, gmina Gruta, powiat grudziądzki, województwo kujawsko-pomorskie.

2. Stan projektowany – opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie zamierzenia inwestycyjnego ma na celu wykonanie nowej nawierzchni elementów drogowych oraz poprawę bezpieczeństwa ruchu.

Parametry fizyczne drogi:
− nawierzchnia bitumiczna 3262 m2
− długość projektowanej drogi 574m

Ogólny zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego oraz kolejność realizacji poszczególnych elementów obejmuje:
- wykonanie niwelacji terenu
- roboty ziemne
- budowa nawierzchni drogi - konstrukcja jezdni o parametrach wymaganych dla obciążenia 80kN;
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego

Parametry dla konstrukcji drogi:
- kategoria ruchu KR1
- klasa drogi D
- prędkość projektowa Vpr = 30 km/h
- szerokość jezdni 3,5m z lokalnymi poszerzeniami
- pochylenie poprzeczne jezdni 2% daszkowe
- pobocza z kruszywa szerokości 0,75m
- pochylenie poprzeczne pobocza 6% jednostronne

W projektowanym rozwiązaniu na obszarze przyległym do robót drogowych przewiduje
się odtworzenie trawników oraz wykonanie zjazdów na przyległe do drogi posesje. Inwestycja nie obejmuje zmian w zakresie odwodnienia- droga odwadniana jak w stanie istniejącym- powierzchniowo.

Konstrukcja nawierzchni bitumicznej drogi i zjazdów:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 4 cm
- podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC16P 8 cm
- podbudowa zasadnicza KŁSM #0-31,5, CBR≥80%, C90/3, Is=1,0 20 cm
- wymagany wtórny moduł odkształcenia E2=100MPa
- grunt stabilizowany cementem C3/4≤6,0 MPa 20 cm
- wymagany wtórny moduł odkształcenia E2=80MPa
- istniejące podłoże gruntowe

Konstrukcja poboczy:
- kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 20 cm
- piasek drobny/pospółka k>8m/doba 15cm

Uwagi:
Zamawiający wystąpił do Ministerstwa Cyfryzacji z wnioskiem o zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego, w związku z powyższym nie należy uwzględniać kosztów budowy kanału technologicznego w ofercie Wykonawcy.

3. Szczegółowy opis zamówienia
Zamawiający w załączniku nr 1_Słup zamieścił całą dokumentację techniczną i pomocniczą, stanowiącą podstawę do opracowania przez Wykonawcę oferty:
1. PB - PROJEKT BUDOWLANY, składający się z trzech tomów: tom I – projekt zagospodarowania terenu, tom II- projekt architektoniczno- budowlany i tom III- załączniki projektu budowlanego, opracowanie zawiera część opisową i rysunkową
2. PT - PROJEKT TECHNICZNY - składający się z 2 tomów: tom I – projekt drogowy, tom II – projekt teletechniczny (nie załączono do postępowania ze względu na złożenie przez Zamawiającego wniosku o odstępstwo od budowy)
3. SOR - PROJEKT SAŁEJ ORGANIZAJI RUCHU - składający się z części opisowej i rysunkowej
4. SST - SZCZEGÓŁOWĄ SPECYFIKACJĘ TECHNICZNA - specyfikacje wykonania i odbioru robót
5. PRZEDMIAR ROBÓT – z zakresu branży drogowej, dokument pomocniczy do przygotowania oferty przez Wykonawcę

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dokonania zgłoszenia zakończenia roboty budowlanej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2: Przebudowa drogi gminnej nr 041402C i wewnętrznej W158 w miejscowości Orle
1. Stan istniejący
W stanie istniejącym droga ma szerokość ok. 3m z lokalnymi poszerzeniami. Droga przebiega częściowo w terenie zabudowanym oraz przez tereny polne. Na odcinku objętym inwestycją w obecnym stanie występuje droga żwirowo- gruntowa, istniejące nawierzchnie przeznaczone są do rozbiórki. Do przebudowy przewidziany jest odcinek o długości 745 m. Droga pełni funkcję drogi dojazdowej do pól i gospodarstw. Inwestycja będzie realizowana na działkach nr 70/1 i 188, obręb Orle, gmina Gruta, powiat grudziądzki, województwo kujawsko-pomorskie.

2. Stan projektowany – opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie zamierzenia inwestycyjnego ma na celu wykonanie nowej nawierzchni elementów drogowych oraz poprawę bezpieczeństwa ruchu.

Parametry fizyczne drogi:
− nawierzchnia bitumiczna 3262 m2
− długość projektowanej drogi 745 m

Ogólny zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego oraz kolejność realizacji poszczególnych elementów obejmuje:
- wykonanie niwelacji terenu
- roboty ziemne
- budowa nawierzchni drogi - konstrukcja jezdni o parametrach wymaganych dla obciążenia 80kN;
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego

Parametry dla konstrukcji drogi:
- kategoria ruchu KR1
- klasa drogi D
- prędkość projektowa Vpr = 30 km/h
- szerokość jezdni 3,5m z lokalnymi poszerzeniami
- pochylenie poprzeczne jezdni 2% daszkowe
- pobocza z kruszywa szerokości 0,75m
- pochylenie poprzeczne pobocza 6% jednostronne

W projektowanym rozwiązaniu na obszarze przyległym do robót drogowych przewiduje
się odtworzenie trawników oraz wykonanie zjazdów na przyległe do drogi posesje. Inwestycja nie obejmuje zmian w zakresie odwodnienia- droga odwadniana jak w stanie istniejącym- powierzchniowo.

Konstrukcja nawierzchni bitumicznej drogi i zjazdów:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 4 cm
- podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC16P 8 cm
- podbudowa zasadnicza KŁSM #0-31,5, CBR≥80%, C90/3, Is=1,0 20 cm
- wymagany wtórny moduł odkształcenia E2=100MPa
- grunt stabilizowany cementem C3/4≤6,0 MPa 20 cm
- wymagany wtórny moduł odkształcenia E2=80MPa
- istniejące podłoże gruntowe

Konstrukcja poboczy:
- kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 20 cm
- piasek drobny/pospółka k>8m/doba 15cm

Uwagi:
Zamawiający wystąpił do Ministerstwa Cyfryzacji z wnioskiem o zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego, w związku z powyższym nie należy uwzględniać kosztów budowy kanału technologicznego w ofercie Wykonawcy.

3. Szczegółowy opis zamówienia
Zamawiający w załączniku nr 2_Orle zamieścił całą dokumentację techniczną i pomocniczą, stanowiącą podstawę do opracowania przez Wykonawcę oferty:
1. PB - PROJEKT BUDOWLANY, składający się z trzech tomów: tom I – projekt zagospodarowania terenu, tom II- projekt architektoniczno- budowlany i tom III- załączniki projektu budowlanego, opracowanie zawiera część opisową i rysunkową
2. PT - PROJEKT TECHNICZNY - składający się z 2 tomów: tom I – projekt drogowy, tom II – projekt teletechniczny (nie załączono do postępowania ze względu na złożenie przez Zamawiającego wniosku o odstępstwo od budowy)
3. SOR - PROJEKT SAŁEJ ORGANIZAJI RUCHU - składający się z części opisowej i rysunkowej
4. SST - SZCZEGÓŁOWĄ SPECYFIKACJĘ TECHNICZNA - specyfikacje wykonania i odbioru robót
5. PRZEDMIAR ROBÓT – z zakresu branży drogowej, dokument pomocniczy do przygotowania oferty przez Wykonawcę

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dokonania zgłoszenia zakończenia roboty budowlanej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3: Przebudowa drogi wewnętrznej W48 w miejscowości Pokrzywno
1. Stan istniejący
W stanie istniejącym droga ma szerokość ok. 3m z lokalnymi poszerzeniami. Droga przebiega częściowo w terenie zabudowanym oraz przez tereny polne. Na odcinku objętym inwestycją w obecnym stanie występuje droga gruntowa i asfaltowa. Do przebudowy przewidziany jest odcinek o długości 988 m. Droga pełni funkcję drogi dojazdowej do pól i gospodarstw. Inwestycja będzie realizowana na działce nr 77, obręb Pokrzywno, gmina Gruta, powiat grudziądzki, województwo kujawsko-pomorskie.

2. Stan projektowany – opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie zamierzenia inwestycyjnego ma na celu wykonanie nowej nawierzchni elementów drogowych oraz poprawę bezpieczeństwa ruchu.

Parametry fizyczne drogi:
− nawierzchnia bitumiczna 1964 m2
− długość projektowanej drogi 988 m

Ogólny zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego oraz kolejność realizacji poszczególnych elementów obejmuje:
- wykonanie niwelacji terenu
- roboty ziemne
- budowa nawierzchni drogi - konstrukcja jezdni o parametrach wymaganych dla obciążenia 80kN;
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego

Parametry dla konstrukcji drogi:
- kategoria ruchu KR1
- klasa drogi D
- prędkość projektowa Vpr = 30 km/h
- szerokość jezdni 3,5m z lokalnymi poszerzeniami
- pochylenie poprzeczne jezdni 2% daszkowe
- pobocza z kruszywa szerokości 0,75m
- pochylenie poprzeczne pobocza 6% jednostronne

W projektowanym rozwiązaniu na obszarze przyległym do robót drogowych przewiduje się odtworzenie trawników oraz wykonanie zjazdów na przyległe do drogi posesje. Inwestycja nie obejmuje zmian w zakresie odwodnienia- droga odwadniana jak w stanie istniejącym- powierzchniowo.

Na odcinku wg PZT projektowane jest wykonanie umocnienia skarp nasypu geokratą HPDE o wysokości 15cm, kotwioną do podłoża kotwami stalowymi o długości min. 50cm. Na odcinku wzmocnienia po usunięciu humusu należy wykonać schodkowanie i uzupełnienie nasypu pospółką, na tak przygotowanym podłożu układać geokratę. Na krawędzi istniejącej nawierzchni wykonać betonowy ściek korytkowy trójkątny na ławie betonowej z czterema ściekami skarpowymi trapezowymi umożliwiającymi odprowadzenie wody z korony drogi do podnóża nasypu. Na skarpie przewidziano bariery ochronne.

Konstrukcja nawierzchni bitumicznej drogi i zjazdów:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 4 cm
- podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC16P 8 cm
- podbudowa zasadnicza KŁSM #0-31,5, CBR≥80%, C90/3, Is=1,0 20 cm
- wymagany wtórny moduł odkształcenia E2=100MPa
- grunt stabilizowany cementem C3/4≤6,0 MPa 20 cm
- wymagany wtórny moduł odkształcenia E2=80MPa
- istniejące podłoże gruntowe

Konstrukcja poboczy:
- kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 20 cm
- piasek drobny/pospółka k>8m/doba 15cm

3. Szczegółowy opis zamówienia
Zamawiający w załączniku nr 3 Pokrzywno zamieścił całą dokumentację techniczną i pomocniczą, stanowiącą podstawę do opracowania przez Wykonawcę oferty:
1. PB - PROJEKT BUDOWLANY, opracowanie zawiera część opisową i rysunkową
2. PW - PROJEKT WYKONAWCZY - projekt drogowy, opracowanie zawiera część opisową i rysunkową
3. SOR - PROJEKT SAŁEJ ORGANIZAJI RUCHU - składający się z części opisowej i rysunkowej
4. SST - SZCZEGÓŁOWĄ SPECYFIKACJĘ TECHNICZNA - specyfikacje wykonania i odbioru robót
5. PRZEDMIAR ROBÓT – z zakresu branży drogowej, dokument pomocniczy do przygotowania oferty przez Wykonawcę

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dokonania zgłoszenia zakończenia roboty budowlanej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4: Remont drogi gminnej nr 041422C w miejscowości Gruta
1. Stan istniejący
W stanie istniejącym droga ma szerokość zmienną między 3,5–5,0m z lokalnymi poszerzeniami. Droga przebiega częściowo w terenie zabudowanym oraz przez tereny polne. Do remontu przewidziany jest odcinek o długości 468 m. Droga pełni funkcję drogi dojazdowej do pól i gospodarstw. Inwestycja będzie realizowana na działce nr 109, obręb Gruta, gmina Gruta, powiat grudziądzki, województwo kujawsko-pomorskie.

2. Stan projektowany – opis przedmiotu zamówienia
W ramach inwestycji planowany jest remont obiektu liniowego- drogi jednojezdniowej
o dwóch pasach ruchu. Droga będzie użytkowana do przenoszenia ruchu kołowego i pieszego, zapewni obsługę komunikacyjną posesji przylegających do pasa drogowego oraz dróg,
z którymi się łączy. Wykonanie zamierzenia inwestycyjnego ma na celu wykonanie nowej nawierzchni elementów drogowych oraz poprawę bezpieczeństwa ruchu.

Parametry fizyczne drogi:
− nawierzchnia bitumiczna 2345 m2
− długość projektowanej drogi 468 m

Ogólny zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego oraz kolejność realizacji poszczególnych elementów obejmuje:
- wykonanie niwelacji terenu
- roboty ziemne
- budowa nawierzchni drogi - konstrukcja jezdni o parametrach wymaganych dla obciążenia 80kN;
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego

Parametry dla konstrukcji drogi:
- kategoria ruchu KR2
- klasa drogi D
- prędkość projektowa Vpr = 30 km/h
- szerokość jezdni 3,5m z lokalnymi poszerzeniami do 5m
- pochylenie poprzeczne jezdni 2% daszkowe
- pobocza z kruszywa szerokości 0,75m
- pochylenie poprzeczne pobocza 6% jednostronne

W projektowanym rozwiązaniu na obszarze przyległym do robót drogowych przewiduje
się odtworzenie trawników oraz wykonanie zjazdów na przyległe do drogi posesje. Inwestycja nie obejmuje zmian w zakresie odwodnienia- droga odwadniana jak w stanie istniejącym- powierzchniowo.

Konstrukcja nawierzchni bitumicznej drogi i zjazdów:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 4 cm
- warstwa wyrównawcza AC16W gr. śr. 5cm (min. 4cm)
- siatka szklano- węglowa min. 200/120 kN
- istniejąca nawierzchnia po frezowaniu gr. śr. 2cm

Konstrukcja poboczy:
- kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 20 cm
- piasek drobny/pospółka k>8m/doba 15cm

3. Szczegółowy opis zamówienia
Zamawiający w załączniku nr 4 Gruta zamieścił całą dokumentację techniczną i pomocniczą, stanowiącą podstawę do opracowania przez Wykonawcę oferty:
1. PB - PROJEKT BUDOWLANY, składający się z trzech tomów: tom I – projekt zagospodarowania terenu, tom II- projekt architektoniczno- budowlany i tom III- załączniki projektu budowlanego, opracowanie zawiera część opisową i rysunkową
2. PW - PROJEKT WYKONAWCZY - składający się z tomu I – projekt drogowy, opracowanie zawiera część opisową i rysunkową
3. SOR - PROJEKT SAŁEJ ORGANIZAJI RUCHU - składający się z części opisowej i rysunkowej
4. SST - SZCZEGÓŁOWĄ SPECYFIKACJĘ TECHNICZNA - specyfikacje wykonania i odbioru robót
5. PRZEDMIAR ROBÓT – z zakresu branży drogowej, dokument pomocniczy do przygotowania oferty przez Wykonawcę

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dokonania zgłoszenia zakończenia roboty budowlanej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający określa warunki w tym zakresie:
Na potwierdzenie spełniania warunku wykonawca zobowiązany będzie wykazać, że jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż, dla:
Zadania nr 1: Przebudowa drogi wewnętrznej W172 w miejscowości Słup - 1.000.000,00 zł
Zadania nr 2: Przebudowa drogi gminnej nr 041402C i wewnętrznej W158
w miejscowości Orle- 1.500.000,00 zł
Zadania nr 3: Przebudowa drogi wewnętrznej W48 w miejscowości Pokrzywno- 1.000.000,00 zł
Zadania nr 4: Remont drogi gminnej nr 041422C w miejscowości Gruta- 600.000,00 zł

Uwaga: wartości podane w walutach innych niż zł należy przeliczyć na zł wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest podać kurs przeliczeniowy.

4) zdolności technicznej lub zawodowej
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wykażą, że:
a) zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 roboty polegające na budowie, przebudowie bądź rozbudowie drogi publicznej o nawierzchni bitumicznej w technologii porównywalnej (wraz z wykonaniem odwodnienia) o wartości nie mniejszej niż:
Zadanie nr 1: Przebudowa drogi wewnętrznej W172 w miejscowości Słup – 1.000.000,00 zł
Zadanie nr 2: Przebudowa drogi gminnej nr 041402C i wewnętrznej W158
w miejscowości Orle – 1.500.000,00 zł
Zadanie nr 3: Przebudowa drogi wewnętrznej W48 w miejscowości Pokrzywno – 1.000.000,00 zł
Zadanie nr 4: Remont drogi gminnej nr 041422C w miejscowości Gruta – 600.000,00 zł

b) dysponują osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia w szczególności pełniącą funkcję.
- Kierownika budowy - co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności oraz posiadać przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: zgodnie z zapisem w SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z zapisem w SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

zgodnie z zapisem w SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

zgodnie z zapisem w SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

zgodnie z zapisem w SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Szczegółowy opis wniesienia wadium zawiera rozdział XX SWZ:
Wymagania dotyczące wadium
1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:
Zadanie nr 1: Przebudowa drogi wewnętrznej W172 w miejscowości Słup - 10.000,00 zł
Zadanie nr 2: Przebudowa drogi gminnej nr 041402C i wewnętrznej W158 w miejscowości Orle - 15.000,00 zł
Zadanie nr 3: Przebudowa drogi wewnętrznej W48 w miejscowości Pokrzywno - 10.000,00 zł
Zadanie nr 4: Remont drogi gminnej nr 041422C w miejscowości Gruta - 5.000,00 zł

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami w SWZ (projekt umowy) oraz zgodnie z obowiązującym prawem.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-10 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-10 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-04

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

V.6 UWAGI OGÓLNE- dla wszystkich zadań
Przedmiar robót ma tylko i wyłącznie charakter poglądowy, mający na celu ułatwienie Wykonawcy opracowania kosztorysu ofertowego. Stanowi jedynie ogólny przewidywany opis i zakres inwestycji. Wykonawca winien opracować kosztorys na podstawie analizy całej dokumentacji projektowej.
W przypadku rozbieżności w dokumentacji projektowej, Wykonawca winien zgłosić ten fakt Zamawiającemu, poprzez złożenie zapytania.
W ramach realizacji każdego z ww. zadań Wykonawca zobligowany jest do wykonania odcinka próbnego – jeden odcinek próbny dla jednego zadania. Wykonawca wykona odcinek próbny celem uściślenia organizacji wytwarzania i układania nawierzchni oraz ustalenia warunków zagęszczania. Odcinek próbny zawiera wszystkie elementy konstrukcji nawierzchni bitumicznej projektowanej drogi i zjazdów. Powierzchnia odcinka próbnego powinna wynosić, co najmniej 500m2. Lokalizacja odcinka próbnego będzie wskazana przez Zamawiającego w trakcie realizacji inwestycji, na terenie zlokalizowanym w odległości do 10 km od miejsca budowy, na terenie gminy Gruta. W ramach wykonania odcinka próbnego Wykonawca wyremontuje drogę z poboczami wg parametrów technicznych nawierzchni przewidzianej dla konkretnego zadania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.