eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łukowica › Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków i odcinka sieci wodociągowej na terenie Gminy Łukowica

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków i odcinka sieci wodociągowej na terenie Gminy Łukowica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łukowica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892452

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łukowica

1.5.2.) Miejscowość: Łukowica

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-606

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lukowica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukowica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.malopolska.pl/uglukowica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków i odcinka sieci wodociągowej na terenie Gminy Łukowica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9415baf0-efbe-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00462739

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062627/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków i odcinka sieci wodociągowej na terenie Gminy Łukowica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00214468

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.rb/4/TP/5/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3506708,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Łukowica w systemie zaprojektuj i wybuduj

Przedmiotem inwestycji jest wykonanie projektu oraz budowa przydomowych oczyszczalni ścieków (POŚ), spełniających wymagania normy PN-EN 12566-3+A2:2013-10 na terenie gminy Łukowica - kolejno w miejscowościach: Owieczka, Roztoka, Łukowica, Młyńczyska, Przyszowa, Świdnik, Stronie, Jadamwola, Jastrzębie w ilości 141 sztuk.

Zakres prac projektowo- wykonawczych do zrealizowania w ramach umowy.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
- wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy POŚ z odprowadzeniem ścieków oczyszczonych do gruntu. Wykonanie badań geologicznych w miejscu montażu planowanej przydomowej oczyszczalni ścieków. W przypadku odprowadzania ścieków oczyszczonych, w którym będzie konieczność opracowania operatu wodnoprawnego oraz uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego na budowę wylotu, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania odpowiedniego pozwolenia wodno prawnego.
- Uzyskanie dokumentu wydanego przez właściwy organ administracji architektoniczno – budowlanej potwierdzającej brak sprzeciwu do zgłoszenia zamiaru budowy POŚ lub w przypadku kiedy analiza planu zagospodarowania działki wykaże taką konieczność bądź właściwy organ administracji architektoniczno – budowlanej (starosta limanowski) zgłosi sprzeciw do zgłoszenia zamiaru budowy i wskaże na konieczność uzyskania pozwolenia na budowę uzyskanie zgody na budowę przydomowej oczyszczalni ścieków zostanie uzyskane na drodze pozwolenia na budowę, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego;

Dostawę, montaż i uruchomienie 141 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków.
Wszystkie roboty powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz zatwierdzoną dokumentacją POŚ.

Przygotowanie i przekazanie szczegółowej instrukcji obsługi oraz indywidualne szkolenie użytkowników z obsługi oraz eksploatacji POŚ i instalacji POŚ, które winno odbyć się bezpośrednio po wykonaniu POŚ i jej uruchomieniu;

Pełnienie nadzorów autorskich w ramach opracowanej dokumentacji projektowej, o ile zostanie sporządzona.

Przeprowadzenie rozruchu technologicznego wykonanych POŚ.

Wykonanie badań ścieków oczyszczonych dla minimum 10% wykonanych POŚ. Badania muszą być wykonane przez laboratorium posiadające odpowiednią akredytację.

Wykonanie dokumentacji powykonawczej (dokumentacja odbiorowa, w tym protokoły, certyfikaty, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza i inne dokumenty określone w PFU, SWZ).

W okresie gwarancji Wykonawca zrealizuje jeden raz na 12 miesięcy przegląd wszystkich zamontowanych POŚ. Przegląd musi być udokumentowany w formie raportów i przedstawiony Zamawiającemu. W przypadku stwierdzenia wad lub usterek, Zamawiający wezwie Wykonawcę do usunięcia wad lub usterek na zasadach opisanych w umowie.


UWAGA!
Zamawiający wskazuje, że z uwagi na to, że opis przedmiotu zamówienia w przypadku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w formule „zaprojektuj i wybuduj” (którego opis przedmiotu zamówienia stanowi Program funkcjonalno-użytkowy) może być sformułowany w ten sposób, jak ma to miejsce w przedmiotowym postępowaniu. Mając jednak na uwadze konieczność zachowania porównywalności składanych ofert, zamawiający wymaga sporządzenia oferty w ten sposób, że do obliczenia ceny należy przyjąć następujące wielkości:
a) 0 sztuka pompowni ścieków surowych lub ścieków oczyszczonych;
b) 0 sztuka pozwoleń wodnoprawnych;
c) 0 sztuka pozwoleń na budowę.

Miejsce realizacji inwestycji:
- gm. Łukowica:
1. Obr. Owieczka, dz. ew. nr: 175/5, 135/6, 122/5, 150/2, 187.
2. Obr. Roztoka, dz. ew. nr: 450/2, 704, 285/1, 337, 423/3, 717/4, 593/4, 721/9, 677/4, 677/6, 206/9, 386/9, 502/1, 701,315, 591/22, 386/10, 715/3, 664, 513, 459, 371/1, 214/13.
3. Obr. Łukowica, dz. ew. nr: 1054/9, 976, 1258, 882/1, 882/2, 514/4, 295, 327/4, 981/1, 979/2, 1402, 256/2, 346/13.
4. Obr. Młyńczyska, dz. ew. nr: 224/7, 125/7, 674, 162, 81/2, 205/7, 380/8, 205/2, 125/2, 596/3, 209/1, 529/5, 419/3, 420, 205/4, 134/1, 241, 653/1, 326/4.
5. Obr. Przyszowa, dz. ew. nr: 120/7, 1003/1, 366/1, 1008/4, 1006/2, 48/26, 48/23, 48/24, 544/9, 544/8, 526/2, 1063/7, 1063/6, 241/2, 1060/7, 545/4, 325/12, 549/4, 512, 500, 1021/3, 1021/5, 50/2, 696/7, 405/3, 525, 529/1, 99/2, 849/1, 320, 1254/2, 69, 579/5, 56/2, 857/4, 1016/1, 1016/2, 1177.
6. Obr. Świdnik, dz. ew. nr: 215/2.
7. Obr. Stronie, dz. ew. nr: 327, 328/5, 434/3, 139/14, 502/4, 506/1, 548/3, 142/1, 538, 487/2, 491, 492/1.
8. Obr. Jadamwola, dz. ew. nr: 145/1, 65/6, 49/2, 52, 139/4, 138/1, 137/2, 194/2, 54, 208, 243/1, 3/2, 65/5, 193, 238/2, 238/3, 20/1, 3/1, 194/1, 67/1.
9. Obr. Jastrzębie, dz. ew. nr: 482/1, 616/2, 274, 214/5, 233/2, 233/5, 534/1, 557, 384, 95/1, 457, 463/1, 96, 97, 317/1, 589, 93, 271, 66/3, 66/1, 317/7, 278/1.

Zamawiający zastrzega, iż zamówienie może ulec zmianie w zakresie ostatecznych lokalizacji. W przypadku, gdy ze względów niezależnych od zamawiającego, w szczególności z rezygnacji właścicieli nieruchomości z uczestnictwa w projekcie, wykonanie POŚ w projektowanej lokalizacji nie będzie możliwe, zamawiający wskaże lokalizację zastępczą dla oczyszczalni danego typu.

UWAGA! Na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych w zakresie realizacji części I zamówienia:
a) Deklaracji Właściwości Użytkowych.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony za pomocą programu funkcjonalno – użytkowego (zwanego również PFU) stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 3449754,72 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Budowa odcinka sieci wodociągowej na terenie Gminy Łukowica

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Przyszowa, gmina Łukowica. Niniejsze zamierzenie budowlane obejmuje rozbudowę sieci wodociągowej z rur dwu ewentualnie trzywarstwowych o średnicy 50mmx4,6mm/ PE RC SDR 11 PN16. Odcinek sieci wodociągowej zostanie włączony do istniejącej sieci wodociągowej na działce 17/10 za pomocą trójnika równoprzelotowego. Długość odcinka 210,0 m.
Miejsce realizacji robót budowlanych:
Trasa sieci przebiegać będzie:
- przez działki nr 17/10, 1092, 1039 w m. Przyszowa – stanowiące własność Gminy Łukowica (drogi publiczne) – zgodnie z lokalizacją sieci – Uzgodnienie Wójta Gminy Łukowica.
- dz. Ew. nr 1091 – teren prywatny.

Wykonawca zobowiązany jest uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego wymaganych prawem decyzji administracyjnych, w tym uzyskania skutecznego zgłoszenia zakończenia robót w organach administracji.

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla części II zamówienia został określony za pomocą dokumentacji technicznej (zwanej również dokumentacją projektową), stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 56954,27 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Powodem unieważnienia jest fakt, że wszystkie oferty złożone na realizację części I zamówienia podlegają odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87945,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87945,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87945,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hydraulik-a Marcin Puchała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7372146583

7.3.4) Miejscowość: Jurków 73

7.3.5) Kod pocztowy: 34-643

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87945,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.