eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sokółka › Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizowanej inwestycji dot. mieszkań chronionych w Sieruciowcach (dach i elewacja)



Ogłoszenie z dnia 2023-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizowanej inwestycji dot. mieszkań chronionych w Sieruciowcach (dach i elewacja)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-BUDOWLANE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524128964

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Torowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Sokółka

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 857118909

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzial.zamowien@ppdb.sokolka.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppdb.sokolka.com

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/835125

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


W szczególności usługi bieżącego utrzymania dróg powiatowych, roboty interwencyjne, utrzymaniowe, utrzymanie zieleni przydrożnej, bieżące utrzymanie budynków będących własnością Powiatu Sokólskiego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizowanej inwestycji dot. mieszkań chronionych w Sieruciowcach (dach i elewacja)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7b8f166-6825-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00462436

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00453202

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PPDB.DZ-DK.Db.263.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 271384,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I. Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizowanej inwestycji dot. mieszkań chronionych w Sieruciowcach (dach)
1. Zamówienie obejmuje dostawę materiałów budowlanych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizowanej inwestycji dot. mieszkań chronionych w Sieruciowcach (dach)
2. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres ilościowy i Wymagania ogólne zawiera Tabela nr 1, stanowiąca załącznik do Opisu przedmiotu zamówienia Część I.
3. Przedmiot zamówienia – materiały budowlane - mają być nowe, wolne od wad i uszkodzeń. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego w terminie określonym w umowie na realizację przedmiotu zamówienia oraz SWZ.
4 Wraz z wydaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezbędne dokumenty związane z przedmiotem zamówienia.
5. Wymagany okres gwarancji jakości wynosi – min. 12 miesięcy.
6. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia na okres wskazany w ofercie liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu zdawczo-odbiorczego. Szczegółowe warunki gwarancji jakości określa wystawiona i przekazana Zamawiającemu Karta Gwarancyjna.
7. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
8. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest – Sieruciowce 37 (dawna szkoła podstawowa), 16-205 Nowy Dwór..
9. Odbiór przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności sprawdzenie zgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami opisu przedmiotu zamówienia i ofertą Wykonawcy.
10. Z czynności odbioru przedmiotu zamówienia sporządzony zostanie Protokół zdawczo-odbiorczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44112400-2 - Dach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09122100-1 - Propan

44112410-5 - Konstrukcje dachowe

44112420-8 - Wsporniki dachowe

44111520-2 - Tworzywa izolacyjne

44163000-0 - Rury i osprzęt

44165200-6 - Rury pionowe

44171000-9 - Płyty (budowlane)

44174000-0 - Folia

44523000-2 - Zawiasy, mocowania i osprzęt

44531510-9 - Śruby i wkręty

4.5.5.) Wartość części: 163138,38 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II. Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizowanej inwestycji dot. mieszkań chronionych w Sieruciowcach (elewacja)
1. Zamówienie obejmuje dostawę materiałów budowlanych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizowanej inwestycji dot. mieszkań chronionych w Sieruciowcach (elewacja)
2. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres ilościowy i Wymagania ogólne zawiera Tabela nr 1, stanowiąca załącznik do Opisu przedmiotu zamówienia Część II.
3. Przedmiot zamówienia – materiały budowlane - mają być nowe, wolne od wad i uszkodzeń. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego w terminie określonym w umowie na realizację przedmiotu zamówienia oraz SWZ.
4 Wraz z wydaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezbędne dokumenty związane z przedmiotem zamówienia.
5. Wymagany okres gwarancji jakości wynosi – min. 12 miesięcy.
6. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia na okres wskazany w ofercie liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu zdawczo-odbiorczego. Szczegółowe warunki gwarancji jakości określa wystawiona i przekazana Zamawiającemu Karta Gwarancyjna.
7. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
8. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia jest – Sieruciowce 37 (dawna szkoła podstawowa), 16-205 Nowy Dwór..
9. Odbiór przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności sprawdzenie zgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami opisu przedmiotu zamówienia i ofertą Wykonawcy.
10. Z czynności odbioru przedmiotu zamówienia sporządzony zostanie Protokół zdawczo-odbiorczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24910000-6 - Kleje

39812500-2 - Substancje uszczelniające

44111400-5 - Farby i okładziny ścienne

44111520-2 - Tworzywa izolacyjne

44171000-9 - Płyty (budowlane)

44174000-0 - Folia

44313000-7 - Siatka metalowa

44531510-9 - Śruby i wkręty

45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.5.) Wartość części: 108245,69 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego ze względu na zaistnienie okoliczności powodujących, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Zamawiający postanowił wybrać inny wariant realizacji zamówienia oraz znacznie rozszerzyć zakres zamówienia o elementy otworowe wewnętrzne i zewnętrzne, tj. klapy dachowe oraz stolarkę drzwiową wewnętrzną.
Uzasadnienie prawne.
Art. 256 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.).
Stosownie do art. 256 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione”.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego ze względu na zaistnienie okoliczności powodujących, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Zamawiający postanowił wybrać inny wariant realizacji zamówienia oraz znacznie rozszerzyć zakres zamówienia o elementy otworowe wewnętrzne i zewnętrzne, tj. klapy dachowe oraz stolarkę drzwiową wewnętrzną.
Uzasadnienie prawne.
Art. 256 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.).
Stosownie do art. 256 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione”.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.