Ogłoszenie z dnia 2022-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00417465/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa dozoru i ochrony Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 5 oraz Delegatury w Sulechowie przy Pl. Ratuszowym 8 w 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ZIELONOGÓRSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770149
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Podgórna 5
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-057
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat-zielonogorski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-zielonogorski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.powiat-zielonogorski.pl/zamowienia_publiczne/11/228/Usluga_dozoru_i_ochrony_Starostwa_Powiatowego_w_Zielonej_Gorze_przy_ul__Podgornej_5_oraz_Delegatury_w_Sulechowie_przy_Pl__Ratuszowym_8_w_2023_roku/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa dozoru i ochrony Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 5 oraz Delegatury w Sulechowie przy Pl. Ratuszowym 8 w 2023 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69541d30-5902-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00461179
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036298/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Usługa dozoru i ochrony Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 5 oraz Delegatury w Sulechowie przy Pl. Ratuszowym 8 w okresie od 01.01.2023r. do 31.12.2023r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00417465/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.273.41.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dozoru i ochrony Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze przy ul. Podgórnej 5 oraz Delegatury w Sulechowie przy Pl. Ratuszowym 8 w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
2. Wykonawca jest zobowiązany realizować usługę profesjonalnie, zgodnie z zasadami wiedzy z tego zakresu oraz obowiązującymi przepisami prawa.
3. Realizacja przedmiotu zamówienia musi być objęta ochroną ubezpieczeniową. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania aktualnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł.
4. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 79710000-4 Usługi ochroniarskie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219053,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362482,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219053,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Raven J.M. Kruk Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291805120
7.3.3) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 37
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-764
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podjazd grupy interwencyjnej: Solid Security Sp. z o.o.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"RAVEN J.M. KRUK" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"RAVEN J.M. KRUK" SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219053,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Przebudowa i rozbudowa Centrum Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Klenicy
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ODZIEŻY I BUTÓW ROBOCZYCH ORAZ ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ Z PODZIAŁEM NA DWA ZADANIA
- Dostawa pojemników z tworzyw sztucznych do preparatyki krwi.
- Remont chodnika: zad. 1 - m. Lubsko zad. 2 - m. Siedlisko
- Wykonanie kompleksowej usługi edukacyjnej w formie wizyt studyjnych w podziale na części
- Przeprowadzenie terapii indywidualnej i grupowej dla uczestników stacjonarnych w OSiW Strzelce Krajeńskie
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej im. H. Łopacińskiego w Lublinie
- Ochrona obiektów sportowych MOSRiR w Szczecinie w 2024 roku. Część 2
- Całodobowa kompleksowa ochrona mienia i obsługa portierni dla Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi oraz konwój wartości pieniężnych
- Zawarcie umów ramowych na świadczenie usług społecznych - ochrony całodobowej w formie monitoringu elektronicznego obiektów będących w Zasobie Własności Rolnej SP położonych na terenie Dolnego Śląska
- Bieżące utrzymanie obiektu Centrum przesiadkowego wraz z fizycznym pełnieniem ochrony osób i mienia
- Ochrona mienia Zakładu Odzysku i Unieszkodliwiania Odpadów w Katowicach.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.