Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00380061/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż elementów wyposażenia dźwigu osobowego w Oddziale ZUS w Białymstoku w bud. B
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600048
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Młynowa 29
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-404
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.bialystok@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zus/public/postepowanie?postepowanie=521161181.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż elementów wyposażenia dźwigu osobowego w Oddziale ZUS w Białymstoku w bud. B2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-215d2dc9-4afd-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00461076
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00408787/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa i montaż elementów wyposażenia dźwigu osobowego w Oddziale ZUS w Białymstoku w bud. B
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00380061
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 010000.271.5.2023-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż elementów wyposażenia dźwigu osobowego celem modernizacji dźwigu osobowego znajdującego się w siedzibie Oddziału ZUS w Białymstoku przy ul. Młynowej 29 bud. B w zakresie obowiązujących norm dot. dźwigów osobowych wraz z dostosowaniem do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami oraz demontaż istniejących elementów wskazanych do wymiany.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a. Wymianę sterowania z dostosowaniem do aktualnej normy 81-20,
b. Dostosowanie dźwigu osobowego do normy 81-72,
c. Oświetlenie awaryjne w panelu – t- 2h,
d. Wymiana instalacji w szybie: LIFTCAN-zasilanie i sterowanie wyświetlaczami; wymiana kaset wezwań;
e. Wymiana niezbędnej instalacji elektrycznej w szybie i na kabinie:
3. Cały oferowany asortyment powinien być kompletny, fabrycznie nowy (rok produkcji 2023 lub 2022), nieuszkodzony, nie będący uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw.
4. Na dostarczony przedmiot umowy Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 36 miesiące gwarancji.
5. Ze względu na specyfikę zamówienia Zamawiający wymaga, aby wykonawcy zainteresowani złożeniem oferty w ramach Postępowania na etapie przygotowania oferty dokonali wizji lokalnej zgodnie z pkt 2.1.8 SWZ.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu wpłynęły oferty wykonawców:ZMIKUD Spółka z o.o. 15-349 Białystok, ul. Św. Jerzego 38;
LIFTPROJEKT Rafalik Sp. Komandytowa, 01-030 Warszawa, ul. Pawia 51/72;
wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu na skutek spełnienia przesłanek odrzucenia ofert określonych poniżej.
- LIFTPROJEKT Rafalik Sp. Komandytowa
wobec wystąpienia okoliczności określonych w art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c Pzp w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne, zgodnie z którym Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, który nie złożył w przewidzianym terminie podmiotowego środka dowodowego, potwierdzającego brak podstaw wykluczenia.
- ZMIKUD Spółka z o.o.
wobec wystąpienia okoliczności określonych w art. 226 ust. 1 pkt 2 lit b Pzp w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne, zgodnie z którym Zamawiający odrzuca ofertę, która została złożona przez wykonawcę, niespełniającego warunków udziału w postępowaniu.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Usługa niszczenia (przetwarzania), załadunku, transportu i rozładunku odpadów wyrobów tytoniowych na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Białymstoku
- Dostawa wideoduodenoskopów
- Dostawa wiertnicy geologicznej na podwoziu gąsienicowym wraz z osprzętem oraz przyczepą transportową dla Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Wydział Technologii Oddział w Białymstoku
- Wykonanie opisów stanu i opinii o wartości nieruchomości w formie operatów szacunkowych (5.2024)
- Dostawa produktów do dializ
- Dostawa łóżek ortopedycznych
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyszkolnej hali sportowej w Konarach
- Wymiana opraw oświetlenia ulicznego, drogowego na majątku Gminy Kołobrzeg z sodowych na oprawy w technologii LED
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w Parku Centralnym na Felinie w Lublinie w ramach D-15 Budżetu Obywatelskiego X ...
- Wykonanie instalacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej w budynku Delegatury NIK w Kielcach.
- Modernizacja Przedszkola w Wielowsi wraz z zagospodarowaniem terenu i doposażeniem placu zabaw.
- Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Mielcu
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.