Ogłoszenie z dnia 2023-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00400474/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług zapewniających tymczasowe schronienie osobom bezdomnym z terenu Gminy Puszcza Mariańska.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Puszcza Mariańska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148390
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stanisława Papczyńskiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Puszcza Mariańska
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-330
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@puszcza-marianska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puszcza-marianska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/puszcza_marianska/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług zapewniających tymczasowe schronienie osobom bezdomnym z terenu Gminy Puszcza Mariańska.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7feee28b-55fe-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00460970
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025922/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Świadczenie usług zapewniających tymczasowe schronienie osobom bezdomnym z terenu Gminy Puszcza Mariańska.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00400474
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Z.271.15.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) CZĘŚĆ I: pn.: „Tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych 5.”Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zapewnieniu tymczasowego miejsca w schronisku dla osób bezdomnych skierowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Puszczy Mariańskiej zgodnie z zapisami art. 48a ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej. Schronisko nie może być oddalone od Gminy Puszcza Mariańska więcej niż 60 km.
Minimalna liczba osób objęta świadczeniem usług polegających na zapewnieniu tymczasowego miejsca w schronisku dla osób bezdomnych - wynosi 10 osób, szacunkowa liczba osób objęta świadczeniem usług polegających na zapewnieniu tymczasowego miejsca w schronisku dla osób bezdomnych wynosi 15 osób.
Przewidywana szacunkowa liczba osób bezdomnych objętych usługą to 15 osób, z tym że Zamawiający zastrzega, że podana liczba osób jest obliczona na podstawie danych z poprzednich lat i faktyczna liczba osób bezdomnych może się nieznacznie różnić. Zamawiający zastrzega, że usługi mogą być realizowane jedynie przez podmioty prowadzące schronisko dla osób bezdomnych wpisane przez wojewodę na listę placówek udzielających tymczasowego schronienia. Schronisko dla osób bezdomnych winno świadczyć usługi zgodne z rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni oraz zapewnić:
a) przebywanie w pomieszczeniach gwarantujących poczucie bezpieczeństwa, intymności i poszanowania godności;
b) zapewnienie dostępu do węzłów sanitarnych z ciepłą wodą,
c) miejsce noclegowe, w tym łóżko wraz z kompletem pościeli dla każdej osoby,
d) w okresie grzewczym zapewnienie temperatury min 20oC,
e) zapewnienie izolatki dla osób podejrzanych o choroby zakaźne, względnie stanowiących zagrożenie dla współmieszkańców
f) jeden gorący posiłki ,
g) podstawowe środki czystości i higieny osobistej w ilości umożliwiającej utrzymywanie czystości,
h) umożliwienie wymiany odzieży (ubrania i obuwie odpowiednie do pory roku) lub zapewnie-nie dezynfekcji i dezynsekcji odzieży, w przypadku braku możliwości jej wymiany.
i) podstawowe leki bez recepty i środki opatrunkowe
j) dostęp do lekarza pierwszego kontaktu oraz opieki medycznej w poradniach specjali-stycznych
k) objęcia wsparciem psychologicznym oraz pracą socjalną, motywowania w przypadku wy-stępowania problemu uzależnień do podjęcia terapii odwykowej
l) pomocy w uzyskaniu statusu osoby bezrobotnej oraz umożliwienia kontaktów z Powiato-wym Urzędem Pracy,
Przyjęcie osoby bezdomnej do schroniska będzie następowało po wcześniejszym ustaleniu terminu, na podstawie imiennego skierowania wystawionego przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Puszczy Mariańskiej.
Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie informować Zamawiającego o każdej zmianie sytuacji życiowej i zdrowotnej osoby korzystającej ze schronienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zapewniających tymczasowe schronienie osobom bezdomnym, w tym tymczasowe schronienie osobom bezdomnym z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych z terenu Gminy Puszcza Mariańska w okresie 15 miesięcy, nie wcześniej jednak niż od dnia 01.10.2023 r.
2. Zamówienie podzielone jest na części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia.
Zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy na wszystkie części zamówienia.
Wartością zamówienia jest łączna wartość poszczególnych części zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zmówienia dla Części I i Części II został określony we wzorach umów stanowiących załączniki nr 5a i 5b do SWZ .
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 377775,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II: pn.: „Tymczasowe schronienie dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi”Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zapewnieniu tymczasowego miejsca w schronisku z usługami opiekuńczymi osób bezdomnych skierowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Puszczy Mariańskiej zgodnie z zapisami art. 48a ustawy o pomocy społecznej z dnia 12 marca 2004 r. Schronisko nie może być oddalone od Gminy Puszcza Mariańska więcej niż 60 km.
Minimalna liczba osób objęta świadczeniem usług polegających na zapewnieniu tymczasowego miejsca w schronisku dla osób bezdomnych - wynosi 1 osoba. Szacunkowa liczba osób objęta świadczeniem usług polegających na zapewnieniu tymczasowego miejsca w schronisku dla osób bezdomnych wynosi 5 osób.
Przewidywana liczba osób bezdomnych objętych usługą to 5 osób, z tym że Zamawiający zastrzega, że podana liczba osób jest obliczona na podstawie danych z poprzednich lat i faktyczna liczba osób bezdomnych może się nieznacznie różnić. Zamawiający zastrzega, że usługi mogą być realizowane jedynie przez podmioty prowadzące schronisko dla osób bezdomnych wpisane przez wojewodę na listę placówek udzielających tymczasowego schronienia. Schronisko dla osób bezdomnych winno świadczyć usługi zgodne z Rozporządzeniem Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni oraz zapewnić:
a) przebywanie w pomieszczeniach gwarantujących poczucie bezpieczeństwa, intymności i poszanowania godności;
b) zapewnienie dostępu do węzłów sanitarnych z ciepłą wodą,
c) miejsce noclegowe, w tym łóżko wraz z kompletem pościeli dla każdej osoby,
d) w okresie grzewczym zapewnienie temperatury min 20oC,
e) zapewnienie izolatki dla osób podejrzanych o choroby zakaźne, względnie stanowią-cych zagrożenie dla współmieszkańców,
f) 1 gorący posiłek,
g) podstawowe środki czystości i higieny osobistej w ilości umożliwiającej utrzymywanie czystości,
h) umożliwienie wymiany odzieży (ubrania i obuwie odpowiednie do pory roku) lub zapew-nienie dezynfekcji i dezynsekcji odzieży, w przypadku braku możliwości jej wymiany,
i) podstawowe leki bez recepty i środki opatrunkowe,
j) dostęp do lekarza pierwszego kontaktu oraz opieki medycznej w poradniach specjali-stycznych,
k) odpowiedniego wsparcia i pomocy osobom tego wymagającym, w szczególności z po-wodu wieku, niepełnosprawności, długotrwałej choroby,
l) objęcia wsparciem psychologicznym oraz pracą socjalną, motywowania w przypadku występowania problemu uzależnień do podjęcia terapii odwykowej ,
m) w przypadkach tego wymagających – udzielanie pomocy w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, pomoc przy spożywaniu posiłków, czynnościach higienicznych (mycie, kąpiel, przesłanie łóżka, podawanie zaleconych przez lekarza leków,
n) zapewnienie miejsca dla osób wymagających usług opiekuńczych w wydzielonych po-mieszczeniach lub w pokojach mieszkalnych jeśli łóżka są oddzielone zasłoną.
Przyjęcie osoby bezdomnej do schroniska będzie następowało po wcześniejszym ustaleniu terminu, na podstawie imiennego skierowania wystawionego przez Gminny Ośrodek Pomo-cy Społecznej w Puszczy Mariańskiej.
Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie informować Zamawiającego o każdej zmianie sytuacji życiowej i zdrowotnej osoby korzystającej ze schronienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 228500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 377850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 377850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 377850,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STOWARZYSZENIE HILARITAS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8361860490
7.3.3) Ulica: ul. Prądzyńskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Skierniewice
7.3.5) Kod pocztowy: 96-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 377850,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258541,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258541,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258541,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STOWARZYSZENIE HILARITAS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8361860490
7.3.3) Ulica: ul. Prądzyńskiego 2
7.3.4) Miejscowość: Skierniewice
7.3.5) Kod pocztowy: 96-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258541,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
INNE PRZETARGI PUSZCZA MARIAŃSKA
więcej: przetargi PUSZCZA MARIAŃSKA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.