eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad Notecią › Poprawa dostępności szkół w Nakle nad Notecią dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w tym budowa bieżni lekkoatletycznej na Stadionie Miejskim im. Klemensa Biniakowskiego



Ogłoszenie z dnia 2023-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa dostępności szkół w Nakle nad Notecią dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w tym budowa bieżni lekkoatletycznej na Stadionie Miejskim im. Klemensa Biniakowskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nakło nad Notecią

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350895

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ks. P. Skargi 7

1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.naklo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/812550

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa dostępności szkół w Nakle nad Notecią dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w tym budowa bieżni lekkoatletycznej na Stadionie Miejskim im. Klemensa Biniakowskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19bb1fc7-57a8-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00460382

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043066/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.24 Poprawa dostępności szkół w Nakle nad Notecią dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w tym budowa bieżni lekkoatletycznej na Stadionie Miejskim im. Klemensa Biniakowskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027: 84,51% poziom dofinansowania Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego. "Poprawa dostępności szkół w Nakle nad Notecią dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w tym budowa bieżni lekkoatletycznej na Stadionie Miejskim im. Klemensa Biniakowskiego"

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00405655

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.32.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1152310,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dla zadania inwestycyjnego pn. „Poprawa dostępności szkół w Nakle nad Notecią dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w tym budowa bieżni lekkoatletycznej na Stadionie Miejskim im. Klemensa Biniakowskiego”.

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) w zakresie modernizacji pomieszczeń w Zespole Szkolno - Przedszkolnym Nr 3 i Zespole Szkolno - Przedszkolnym Nr 4 w Nakle Nad Notecią:
 W ramach zadania należy wykonać roboty budowlane, polegające na poprawie dostępności szkół. W budynku Zespołu Szkolno Przedszkolnego nr 3 roboty polegające na ułożeniu wykładzin PCV z pasami kontrastowymi w ciągach komunikacyjnych o powierzchni 202 m2.
 W budynku Zespoły Szkolno Przeszklonego nr 4 wykonanie robót budowlanych, polegających na modernizacji pomieszczenia toalety zlokalizowanej na parterze budynku w zakresie przystosowania pomieszczenia łazienki dla potrzeb osób niepełnosprawnych o powierzchni użytkowej 18,16 m2.
b) w zakresie remontu utwardzenia powierzchni gruntu na działce budowlanej o nr ewid. 135/20 obręb Nakło nad Noteci etap 1, 3 i 4 planuje się:
 utwardzenie terenu poprzez wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cem. – piask. gr. 4 cm.
 obramowanie konstrukcji – (dookoła) krawężnik betonowy - 15x22x100 cm ustawionym na ławie betonowej z oporem (beton C12/15 – 0.05 m3/m. Przy budynku należy wykonać izolacje pionową z folii – do poziomu wykonywanych robót.
 regulację wysokościową pionową studzienek i włazów infrastruktury podziemnej oraz wymianę istniejących włazów żeliwnych na zestawy naprawcze.
 zabezpieczenie istniejących drzew zlokalizowanych w obszarze inwestycji.
 odwodnienie poprzez spadki podłużne oraz poprzeczne do wpustów kanalizacji deszczowej oraz odwodnieni liniowych.
 Ze względu na możliwość korzystania z obiektu przez osoby o szczególnych potrzebach przewidziano:
• w miejscach wejść do budynku oraz przed przeszkodami - płytki akustyczne dla osób niewidomych lub niedowidzących,
• krawężniki na przejściach wyniesione na wysokość od 0 do 1 cm – ułatwienie przekraczania przejścia przez osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich.

Szczegóły i pełen zakres robót budowlanych zostały przedstawione w załączonych do postępowania:
a) dokumentacji technicznej,
b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
c) przedmiary robót (UWAGA: stanowią one dokument pomocniczy),
d) projektowane postanowienia umowy – zgodnie z załącznikiem do SWZ.

UWAGA! Załączone do niniejszego postępowania przedmiary mają charakter tylko
i wyłącznie poglądowy oraz pomocniczy. Przedmiary nie zwalniają potencjalnego wykonawcy z kwestii zweryfikowania danych przedstawionych w projekcie budowlanym, mogą stanowić jedynie element pomocniczy przy sporządzaniu oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1197288,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1497974,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1197288,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mateusz Beszczyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8741660722

7.3.3) Ulica: ul. Szpitalna

7.3.4) Miejscowość: Margonin

7.3.5) Kod pocztowy: 64-830

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1197288,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-02-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.