Ogłoszenie z dnia 2023-10-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00278379/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remonty dróg gminnych poprzez wykonanie nakładek asfaltowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GĄSAWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351185
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żnińska 8
1.5.2.) Miejscowość: Gąsawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-410
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gasawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gasawa.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7856181.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remonty dróg gminnych poprzez wykonanie nakładek asfaltowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ebc29991-14e1-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00459200
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00030295/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Remonty dróg gminnych poprzez wykonanie nakładek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00278379
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.22.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje roboty budowlane – remonty dróg gminnych wewnętrznych, poprzez wykonanie nakładek asfaltowych:
• Droga gminna wewnętrzna w Biskupinie – wykonanie jednowarstwowego dywanika bitumicznego na odcinku od km 0+000,00 do km 0+031,50 m, wykonanie poboczy;
• Droga gminna wewnętrzna sięgacz ul. Biskupińskiej w Gąsawie - wykonanie jednowarstwowego dywanika bitumicznego na całym odcinku 66,50m (64,00+2,50m), odszukanie i regulacja włazów kanalizacyjnych, wykonanie poboczy;
• Droga gminna wewnętrzna ul. Huby w Gąsawie – wykonanie wzmocnienia i jednowarstwowego dywanika bitumicznego na odcinku o długości 260 mb pomiędzy zabudowaniami, wykonanie poboczy;
• Droga gminna wewnętrzna w Godawach Gmina Gąsawa / działka nr 138 - wykonanie wzmocnienia oraz ułożenia nawierzchni bitumicznej jednowarstwowej na całym odcinku od km 0+000,00 do km 0+106,00 m wykonanie poboczy;
• Droga gminna wewnętrzna w Godawach / działka nr 142/1 - na całym odcinku od km 0+000,00 do km 0+170,00 m wykonanie nawierzchni bitumicznej jednowarstwowej, wykonanie poboczy;
• Droga gminna wewnętrzna w Gogółkowie / działka nr 73/2 - na całym odcinku o długości 218 wykonanie wzmocnienia oraz wykonanie nawierzchni bitumicznej jednowarstwowej, wykonanie pobocza.
• Droga gminna wewnętrzna w Gogółkowie / działka nr 113/8 - na całym odcinku od km 0+000,00 do km 0+250,00 m wykonanie jednowarstwowego dywanika bitumicznego, wykonanie poboczy, regulacja włazów kanalizacyjnych.
Uwaga: powyższy opis stanowi jedynie wyszczególnienie zakresu prac. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania określa dokumentacja projektowa oraz szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do SWZ.
Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w poniższych dokumentach stanowiących załączniki do SWZ:
1) zał. nr 1 - Dokumentacja projektowa „Remont drogi gminnej wewnętrznej w Biskupinie Gmina Gąsawa / działka nr 77”;
2) zał. nr 1a – Przedmiar robót „Remont drogi gminnej wewnętrznej w Biskupinie Gmina Gąsawa / działka nr 77”;
3) zał. nr 2 - Dokumentacja projektowa „Remont drogi gminnej wewnętrznej sięgacz ul. Biskupińskiej w Gąsawie / działka nr 149/12”;
4) zał. nr 2a – Przedmiar robót „Remont drogi gminnej wewnętrznej sięgacz ul. Biskupińskiej w Gąsawie / działka nr 149/12;
5) zał. nr 3 - Dokumentacja projektowa „Remont drogi gminnej wewnętrznej w m. Huby Gmina Gąsawa / działka nr 121/1”;
6) zał. nr 3a – Przedmiar robót „Remont drogi gminnej wewnętrznej w m. Huby Gmina Gąsawa / działka nr 121/1”;
7) zał. nr 4 - Dokumentacja projektowa „Remont drogi gminnej wewnętrznej w Godawach Gmina Gąsawa / działka nr 138”;
8) zał. nr 4a – Przedmiar robót „Remont drogi gminnej wewnętrznej w Godawach Gmina Gąsawa / działka nr 138”;
9) zał. nr 5 - Dokumentacja projektowa „Remont drogi gminnej wewnętrznej w Godawach Gmina Gąsawa / działka nr 142/1”;
10) zał. nr 5a – Przedmiar robót „Remont drogi gminnej wewnętrznej w Godawach Gmina Gąsawa / działka nr 142/1”;
11) zał. nr 6 - Dokumentacja projektowa „Remont drogi gminnej wewnętrznej w Gogółkowie Gmina Gąsawa / działka nr 73/2”;
12) zał. nr 6a – Przedmiar robót „Remont drogi gminnej wewnętrznej w Gogółkowie Gmina Gąsawa / działka nr 73/2;
13) zał. nr 7 - Dokumentacja projektowa „Remont drogi gminnej wewnętrznej w Gogółkowie Gmina Gąsawa / działka nr 113/8”;
14) zał. nr 7a – Przedmiar robót „Remont drogi gminnej wewnętrznej w Gogółkowie Gmina Gąsawa / działka nr 113/8;
15) zał. nr 8 – Szczegółowa Specyfikacja Techniczna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.), zwanej dalej „p.z.p.”, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego z uwagi na fakt, iż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty, jaką planował przeznaczyć na realizację zamówienia do kwoty oferty z najniższą ceną.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych nr 693024S i 693027S Panki-Ceglarze Zwierzyniec Trzeci-Konieczki, oraz budowa chodnika na ul. Ogrodowej od Hali Sportowej do bloków.
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Kontrewers
- Przebudowa drogi ul. Zamkowej w Żorach od skrzyżowania z DK-81 do skrzyżowania przy pałacu.
- "Remont DP nr 1813B w obrębie Świdry Awissa w km 1+049 ÷ 1+275"
- Bieżące utrzymanie dróg publicznych na terenie miasta Zabrze w roku 2024 - remonty cząstkowe
- Utrzymanie dróg i składów w Nadleśnictwie Kołaczyce w roku 2024
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.