eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Ministerstwa Spraw Zagranicznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Ministerstwa Spraw Zagranicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000177916

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Chrystiana Szucha 23

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-580

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@msz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/zamowienia

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-498f5d8c-4595-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Ministerstwa Spraw Zagranicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-498f5d8c-4595-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00459173

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00128313/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.15 Kompleksowa obsługa cateringowa spotkań służbowych Ministra Spraw Zagranicznych RP, Kierownictwa oraz Dyrektorów Biur i Departamentów, organizowanych przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00429814

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BPZZ.270.40.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa cateringowa spotkań służbowych Ministra Spraw Zagranicznych RP, Kierownictwa oraz Dyrektorów Biur i Departamentów organizowanych przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

55312000-0 - Ogólne restauracyjne usługi kelnerskie

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli jest ono obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający, w Załączniku 3a do SWZ „Cennik szczegółowy” zamieścił błędną formułę w tabelach,
w pozycjach „wartość całkowita”, w wyniku w/w błędu pozycje szczegółowe w tabelach zostały źle przeliczone co miało wpływ na cenę całkowitą oferty.
Powyższy błąd miał wpływ na oferty złożone przez Wykonawców zamówienia.
Wykonawca Santorini Spółka Jawna Kręgliccy z siedzibą w Warszawie złożył ofertę wpisując ceny jednostkowe do tabeli Zamawiającego zawierającej błędne formuły w pozycjach „wartość całkowita”,
co oznacza, że cena oferty Wykonawcy została źle przeliczona.
Wykonawca Granatoil Graniszewscy Spółka Jawna złożył ofertę korygując samodzielnie błędy Zamawiającego tzn. poprawiając formuły w Załączniku 3a do SWZ „Cennik szczegółowy,
co było działaniem nieuprawnionym.
Wykonawcy nie skorzystali w terminie ustawowym z możliwości zwrócenia Zamawiającemu uwagi na popełnione błędy (np. poprzez zadanie pytania do treści SWZ), co umożliwiło Zamawiającemu skorygowanie błędów w SWZ. Błąd jest nieusuwalny na tym etapie postępowania, ponieważ po otwarciu ofert nie ma możliwości dokonania zmiany treści SWZ.
Błąd nie jest również omyłką pisarską, omyłką rachunkową, ani inną omyłką polegającą
na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodującą istotnych zmian w treści oferty, dlatego nie może zostać poprawiony przez Zamawiającego w oparciu o art. 223 ustawy.

Zamawiający, po analizie złożonych ofert, stwierdził, że zaistniałe błędy doprowadziły do złożenia nieporównywalnych ofert, wskutek czego Zamawiający nie może dokonać prawidłowego wyboru najkorzystniejszej oferty.
Wobec powyższego, należy uznać, że postępowanie obarczone jest wadą, co skutkuje koniecznością unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1353196,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2415248,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.