eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Juchnowiec Kościelny › Zagospodarowanie działki gminnej we wsi Solniczki oraz budowa placu zabaw we wsi Ignatki-Osiedle, gm. Juchnowiec Kościelny



Ogłoszenie z dnia 2023-10-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie działki gminnej we wsi Solniczki oraz budowa placu zabaw we wsi Ignatki-Osiedle, gm. Juchnowiec Kościelny

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Juchnowiec Kościelny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659355

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jaśminowa 19

1.5.2.) Miejscowość: Juchnowiec Kościelny

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-061

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 68 69 200

1.5.8.) Numer faksu: 85 68 69 239

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@juchnowiec.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.juchnowiec.gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c4e66776-594a-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie działki gminnej we wsi Solniczki oraz budowa placu zabaw we wsi Ignatki-Osiedle, gm. Juchnowiec Kościelny

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4e66776-594a-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00458726

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022202/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Zagospodarowanie działki nr 155 w Solniczkach

1.1.20 Zagospodarowanie działki nr 222/227 w Ignatkach-Osiedlu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00411120

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INW.271.2.31.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 301001,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Zagospodarowanie działki gminnej we wsi Solniczki
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zamówienia pn. Zagospodarowanie działki gminnej we wsi Solniczki, w ramach którego należy wykonać zagospodarowanie terenu działki gminnej nr ewid. 155 obręb Solniczki, w tym:
1) Montaż urządzeń zabawowych placu zabaw: huśtawka potrójna z siedziskiem kubełkowym, siedziskiem płaskim i siedziskiem typu „Bocianie gniazdo”, zestaw zabawowy ze zjeżdżalnią i wieżą, linarium – stożek, karuzela tarczowa czteroramienna, bujaki na sprężynach, np. Konik i Kogut – 2 szt.
2) montaż urządzeń siłowni zewnętrznej – 4 szt.: orbitrek wioślarz, wyciąg dolny na pylonie, podnosiciel nóg
3) montaż ławek parkowych z oparciem, koszy na śmieci i stojaków na rowery,
4) montaż tablicy informacyjnej z regulaminem,
5) budowa boiska rekreacyjnego wielofunkcyjnego z nawierzchnią trawiastą, o wymiarach: 15,6 m x 28,8 m,
6) montaż piłkochwytów systemowych z siatki, o wysokości 4 m,
7) montaż wyposażenia sportowego oraz bramek piłkarskich – 2 szt. o wymiarach: 300 x 300 x 90 cm,
8) wykonanie altany rekreacyjnej o konstrukcji drewnianej, o powierzchni 32,4 m2, wyposażonej w stół i ławki,
9) wykonanie rekultywacji terenów zielonych,
10) budowa alejek pieszych z nawierzchnią żwirową
11) wykonanie nasadzenia krzewów Lingustr pospolity w ilości 75 szt. i drzewa ozdobnego Głóg pośredni – Crataegus media.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową Projekt zagospodarowania terenu dla projektowanych obiektów małej architektury w miejscu publicznym – ustawienie urządzeń zabawowych i siłowni zewnętrznej oraz budowa boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią trawiasta, z piłkochwytami na terenie działki nr 155 we wsi Solniczki, projektem budowlano-wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, specyfikacją warunków zamówienia, opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik Nr 8a do SWZ oraz załączonych przedmiarach robót, które stanowią wyłącznie element pomocniczy.
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane i przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 5 lat.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

45211320-8 - Roboty budowlane w zakresie altan

4.5.5.) Wartość części: 295137,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Budowa placu zabaw we wsi Ignatki-Osiedle
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zamówienia pn. Budowa placu zabaw we wsi Ignatki-Osiedle, w ramach którego na terenie parku we wsi Ignatki-Osiedle, położonego na działce nr ewid. 222/227 (dawniej nr 222/33) obręb Księżyno Kolonia, gm. Juchnowiec należy urządzenia małej architektury – urządzenia placu zabaw dla dzieci, tj.:
1) Huśtawka typu KONIK na sprężynie – 1 szt.
2) Huśtawka typu WAŻKA na sprężynie – 1 szt.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową Projekt małej architektury na terenie parku we wsi Ignatki-Osiedle na działce nr 222/33, obręb Księżyno Kolonia, gm. Juchnowiec Kościelny, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, specyfikacją warunków zamówienia, niniejszym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik Nr 8b do SWZ oraz załączonych przedmiarach robót, które stanowią wyłącznie element pomocniczy.
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane i przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 5 lat.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 5864,22 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia na wykonanie robót budowlanych pn. Zagospodarowanie działki gminnej we wsi Solniczki oraz budowa placu zabaw we wsi Ignatki-Osiedle, gm. Juchnowiec Kościelny: Część 1: Zagospodarowanie działki gminnej we wsi Solniczki została złożona jedna oferta. Wykonawca zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za cenę brutto 702 904,94 PLN. Zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył kwotę brutto w wysokości 63 000,00 PLN. Cena złożonej oferty znacznie przekracza możliwości finansowe Zamawiającego.
Ponieważ Zamawiający nie może zwiększyć wysokości posiadanych środków finansowych do ceny złożonej oferty, postanowiono jak na wstępie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 702904,94 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 702904,94 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9790,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34440,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9790,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIMBA Group Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462647108

7.3.3) Ulica: Zimna

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-204

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9790,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.