eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Wykonanie usług tapicerskich polegających na wymianie pokrycia typu skaj na meblach tapicerskich dla potrzeb Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy



Ogłoszenie z dnia 2022-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie usług tapicerskich polegających na wymianie pokrycia typu skaj
na meblach tapicerskich dla potrzeb Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL UNIWERSYTECKI NR 1 IM. DR. A. JURASZA W BYDGOSZCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001126074

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Curie Skłodowskiej 9

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-094

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.kolodziejska@jurasza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jurasza.umk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usług tapicerskich polegających na wymianie pokrycia typu skaj
na meblach tapicerskich dla potrzeb Szpitala Uniwersyteckiego nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4552acdb-673f-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00457752

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00105631/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługa Tapicerska

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.jurasza.umk.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://jurasza.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej: 1) Platformy przetargowej do obsługi postępowań przetargowych, dostępnej pod adresem: https://jurasza.logintrade.net/ 2. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym, a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730). 3. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r., poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych . 4. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w pkt. 3, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych przez Zamawiającego. 5. Ofertę, a także oświadczenie, o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym . 6. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje, Wykonawcy przekazują: 1) poprzez Platformę przetargową, dostępną pod adresem: https://jurasza.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 7. Rejestracja na Platformie przetargowej, w tym złożenie oferty, zostały opisane w INSTRUKCJI KORZYSTANIA Z PLATFORMY PRZETARGOWEJ w załączniku nr 3 do SWZ. Szczegółowe instrukcje obsługi Platformy dla wykonawców dostępne są na stronie: https://jurasza.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html .

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zamawiający informuje, że będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania, a w szczególności: dane osobowe ujawnione w ofertach i jej załącznikach lub w dokumentach i oświadczeniach złożonych w postępowaniu. Przetwarzanie przez Zamawiającego danych osobowych jest niezbędne dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Zamawiającego i wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. W związku z tym, Wykonawca przystępując do postępowania jest obowiązany do wykonania działań wynikających z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej: „RODO” wobec każdej osoby, której dane osobowe będą podane w ofercie, oświadczeniach i dokumentach złożonych w postępowaniu. Na tę okoliczność Wykonawca złoży stosowne oświadczenie, którego treść zawarta jest w Formularzu Ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ). 2. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00410051/01 z dnia 2022-10-26
2022-10-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
„RODO”) informujemy, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest SZPITAL UNIWERSYTECKI NR 1 IM. DR. A. JURASZA W BYDGOSZCZY; 2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: je.nowak@jurasza.pl 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NLZ.2022.271.96

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 179941,66 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje naprawy urządzeń i armatury wodno-kanalizacyjnej, ciepła technicznego i centralnego ogrzewania w Szpitalu Uniwersyteckim nr 1 w Bydgoszczy.
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
Główny kod CPV:
50700000-2 Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
Dodatkowy kod CPV:
50720000-8 Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy pzp.
6. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ.
7. Zamawiający wymaga aby tkanina była przyjemna w dotyku, trwała, nieprzemakalna, elastyczna, odporna na środki dezynfekujące i zadrapania. Tkanina musi posiadać certyfikat antybakteryjny, który wykonawca przedłoży przed podpisaniem umowy.
8. Dostępność kolorów nie mniej niż 10 w tym muszą być następujące kolory:
czerwony, zielony, czarny, ecru, niebieski, granatowy, szary.
9. Minimalne parametry techniczne tkaniny obiciowej zastosowanej do wykonania przedmiotu zamówienia:
• Nazwa: Skaj materiał obiciowy
• Warstwa zabezpieczająca PU minimum 2%
• Nośnik: Dzianina 100% PES minimum 21%
• Grubość: minimum 1,0 mm
• Siła zrywająca wzdłuż >300 N/5cm
• Siła zrywająca wszerz ≥500 N/5cm
• Przyczepność powłoki wzdłuż ≥20 N/5cm
• Przyczepność powłoki wszerz ≥20 N/5cm
• Odporność powłoki na ścieranie ≥50 000 cykli Martindael’a

10. PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE:
10.1. Zamawiający na podstawie art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
• ETYKIETY/ CERTYFIKATY/ SPRAWOZDANIA LUB WYNIKI BADAŃ/ KARTY KATALOGOWE ITP., służące potwierdzeniu zgodności oferowanych usług z wymaganiami Zamawiającego, tj. potwierdzających minimalną odporność powłoki na ścieranie zaoferowanej tkaniny obiciowej (50.000 cykli Martindael’a ).
10.2. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe jeśli potwierdzają one, że oferowane usługi spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy
lub kryteria. Dodatkowo Zamawiający informuje, iż odporność powłoki na ścieranie stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, określonych w Rozdziale XIX ust. 1.
10.3. Zamawiający podczas oceny równoważności będzie kierował się zawartymi w przedłożonych dokumentach, informacjami o parametrach technicznych dot. odporności powłoki
na ścieranie zaoferowanej tkaniny obiciowej, wyrażonych w ilości cykli Martindael’a.
10.4. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zgodnie z art. 107 ust. 2 PZP Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym przez niego terminie, chyba że pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Nazwa kryterium waga wzór
Cena oferty brutto
[ C ] 60% Cena brutto najtańszej oferty
C = (-------------------------------------------------------------------------- x 100) x 60 %;
Cena brutto oferty badanej
gdzie: C - wartość punktowa badanej oferty.
Czas realizacji usługi od złożenia zamówienia
[ T ] 20% Wykonanie usługi (jednorazowo w ilości do 10szt asortymentu) w ciągu
1-3 dni roboczych od dnia zlecenia - 20 pkt
Wykonanie usługi (jednorazowo w ilości do 10szt asortymentu) w ciągu
4-9 dni roboczych od dnia zlecenia - 10 pkt
Wykonanie usługi (jednorazowo w ilości do 10szt asortymentu) w ciągu 10-15 dni roboczych od dnia zlecenia - 5 pkt
• Jeśli Wykonawca zaoferuje czas realizacji dłuższy niż 15 dni roboczych, oferta zostanie odrzucona.
Odporność powłoki na ścieranie
[ Od ] 20% Odporność powłoki na ścieranie powyżej 100.000 cykli Martindael’a
– 20 pkt
Odporność powłoki na ścieranie od 50.000 do 100.000 cykli Martindael’a włącznie – 10 pkt
• Jeśli Wykonawca zaoferuje odporność powłoki na ścieranie poniżej 50.000 cykli Martindael’a oferta zostanie odrzucona.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji usługi od złożenia zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odporność powłoki na ścieranie

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże:
a. WYKAZ USŁUG wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy:
ILOŚĆ USŁUG WYMAGANYCH DO WYKAZANIA: minimum 2
WARTOŚĆ JEDNEJ USŁUGI: co najmniej 70 000,00 zł brutto
W stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów,
w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, wraz z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, przy czym ILOŚĆ USŁUG WYMAGANYCH
DO WYKAZANIA: minimum 2, WARTOŚĆ JEDNEJ USŁUGI: co najmniej 70 000,00 zł brutto (zgodnie z warunkiem określonym w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 4) lit a.) – wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE WYMAGANE OD WYKONAWCY OBEJMUJĄ:
1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych
nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub ewidencji (Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia niniejszego dokumentu, o ile wskaże w oświadczeniu (załącznik nr 1 do SWZ) dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

10. PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE:
10.1. Zamawiający na podstawie art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:
• ETYKIETY/ CERTYFIKATY/ SPRAWOZDANIA LUB WYNIKI BADAŃ/ KARTY KATALOGOWE ITP., służące potwierdzeniu zgodności oferowanych usług z wymaganiami Zamawiającego, tj. potwierdzających minimalną odporność powłoki na ścieranie zaoferowanej tkaniny obiciowej (50.000 cykli Martindael’a ).
10.2. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe jeśli potwierdzają one, że oferowane usługi spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy
lub kryteria. Dodatkowo Zamawiający informuje, iż odporność powłoki na ścieranie stanowi jedno z kryteriów oceny ofert, określonych w Rozdziale XIX ust. 1.
10.3. Zamawiający podczas oceny równoważności będzie kierował się zawartymi w przedłożonych dokumentach, informacjami o parametrach technicznych dot. odporności powłoki
na ścieranie zaoferowanej tkaniny obiciowej, wyrażonych w ilości cykli Martindael’a.
10.4. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, zgodnie z art. 107 ust. 2 PZP Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym przez niego terminie, chyba że pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

• ETYKIETY/ CERTYFIKATY/ SPRAWOZDANIA LUB WYNIKI BADAŃ/ KARTY KATALOGOWE ITP., służące potwierdzeniu zgodności oferowanych usług z wymaganiami Zamawiającego, tj. potwierdzających minimalną odporność powłoki na ścieranie zaoferowanej tkaniny obiciowej (50.000 cykli Martindael’a ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Umowa została zawarta na czas określony i obowiązuje w okresie: 36 miesięcy od jej zawarcia, z zastrzeżeniem ust. 2.
2. Umowa wygasa w przypadku wykonania i odbioru usług o wartości określonej w § 5 ust. 1.
3. Ewentualne zmiany umów będą sporządzone wyłącznie w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności tych zmian
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, poprzez zmianę okresu jej obowiązywania (ust. 1), w ten sposób, że okres obowiązywania umowy zostanie przedłużony, z tym zastrzeżeniem, iż nie więcej niż o 1/4 pierwotnie określonego okresu obowiązywania, w przypadku, gdy:
a. nie zostały przez Zamawiającego złożone zamówienia dotyczące przedmiotu umowy do pełnej wartości umowy w okresie, na który została zawarta umowa;
b. ceny przewidziane w umowie nie odbiegają na niekorzyść Zamawiającego od cen możliwych do uzyskania w ramach kolejnego zamówienia publicznego,
5. Załączniki do umowy („Zasady środowiskowe dla firm zewnętrznych” „Zobowiązanie do zachowania poufności” „ Zasady bezpieczeństwa i higieny pracy dla firm zewnętrznych – wymagania w zakresie BHP przy zakupach, zleceniach” oraz formularz cenowy z oferty Wykonawcy) stanowią jej integralną część.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-02 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć zgodnie z wytycznymi zawartymi INSTRUKCJI KORZYSTANIA Z PLATFORMY PRZETARGOWEJ określonej w załączniku nr 3 do SWZ. Szczegółowe instrukcje obsługi Platformy dla Wykonawców dostępne są na stronie: https://jurasza.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-02 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.