Ogłoszenie z dnia 2023-10-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00457459/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-23
- 2023/BZP 00562115/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-19
- 2023/BZP 00544854/01 - Wynik z dnia 2023-12-11
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remont podłogi sali i sceny oraz wymiana kotar sceny Teatru Zdrojowego im. M. Ćwiklińskiej w Polanicy – Zdroju z podziałem na dwa zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLANICA-ZDRÓJ
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717941
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Jarosława Dąbrowskiego 3
1.4.2.) Miejscowość: Polanica-Zdrój
1.4.3.) Kod pocztowy: 57-320
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kancelariadskp.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polanica.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00457462
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-10-23
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00457459
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 455 ustawy pzp.
2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną
w drodze aneksu do Umowy.
3. Zmiana postanowień Umowy nie może prowadzić do zmiany charakteru Umowy i nie może zostać wprowadzona w celu uniknięcia przepisów ustawy pzp.
4. Zmiana postanowień umowy może nastąpić, gdy wystąpi:
1) zmiana obowiązującej stawki VAT – w takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy z dniem wejścia w życie nowych przepisów zostanie odpowiednio skorygowane o wartość jaką ulegnie zmianie stawka podatku od towarów i usług VAT;
2) zmiana terminu wykonania przedmiotu Umowy w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających lub w znacznym stopniu opóźniających realizację Umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w tym leżących po stronie Zamawiającego o liczbę dni, w których trwała przeszkoda uniemożliwiająca realizację Umowy (np. przedłużająca się procedura postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, wydłużona akceptacja projektu przez Zamawiającego, wydłużone procedury związane z uzgodnieniami z organami);
3) zmiana terminu wykonania przedmiotu Umowy jest możliwa w przypadku zaistnienia wydarzeń uniemożliwiających realizację Umowy, tj. wojna, klęski żywiołowe, strajki, epidemie itp. (tzw. siła wyższa) o tyle dni, ile trwały wydarzenia uniemożliwiające realizację umowy;
4) zmiana ilościowa poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia - urządzeń (ograniczenie lub zwiększenie zakresu zamówienia) z jednoczesną zmianą wynagrodzenia ustaloną na podstawie arkusza cenowego (ewentualne ograniczenia zakresu zamówienia nie mogą przekroczyć 50% zakresu dostaw objętych niniejszym zamówieniem);
5) zmiana producenta lub modelu sprzętu (zastąpienie produktu lub rozszerzenie asortymentu o produkt równoważny lub wyższej jakości) w przypadku:
a) zaprzestania produkcji urządzenia objętego umową, w tym czasowego wstrzymania produkcji, pod warunkiem iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości, za cenę nie wyższą niż cena urządzenia objętego umową,
b) wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/ udoskonalonego urządzenia, za cenę nie wyższą niż cena urządzenia objętego umową,
c) wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/ udoskonalonego urządzenia, obok dotychczas oferowanego za cenę nie wyższą niż cena urządzenia objętego umową,
d) zmiany numeru katalogowego urządzenia, nazwy urządzenia, przy zachowaniu jego parametrów;
6) inna niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawną, ekonomiczną lub techniczną, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania Umowy zgodnie z warunkami SWZ, OPZ lub złożonej oferty;
7) zmiana porządkująca i informacyjna postanowień Umowy, w szczególności związane ze zmianą danych identyfikacyjnych (w tym adresowych i teleadresowych) Strony Umowy i osób reprezentujących Strony (w szczególności z powodu nieprzewidzianych zmian organizacyjnych, choroby, wypadków losowych);
8) oczywista omyłka pisarska.
5. Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa powyżej, jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę wraz z opisem okoliczności stanowiących podstawę do dokonania takiej zmiany.
INNE PRZETARGI POLANICA-ZDRÓJ
więcej: przetargi POLANICA-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń Biblioteki Publicznej MiG Centrum Kultury Pniewy na przedszkole
- "Remont sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej w Wartkowicach"
- "Modernizacja obiektu - sanitariatów (SP-18)"
- Przebudowa i modernizacja pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w budynku Głównym Szpitala w Myślenicach wraz z zakupem sprzętu i aparatury medycznej
- Realizacja zadania pn. Remont budynku dawnego klasztoru Sióstr Elżbietanek -obecnie budynku Szpitala Puckiego wpisanego do gminnej ewidencji zabytków
więcej: Zasłony »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.