eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rydułtowy › Realizacja części zadań programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie miasta Rydułtowy



Ogłoszenie z dnia 2023-10-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Realizacja części zadań programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie miasta Rydułtowy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Rydułtowy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258635

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ofiar Terroru 36

1.5.2.) Miejscowość: Rydułtowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-280

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324537411

1.5.8.) Numer faksu: 324537410

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@rydultowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rydultowy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja części zadań programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie miasta Rydułtowy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ab2709c-6e70-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00457423

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027088/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Realizacja części zadań programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie miasta Rydułtowy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/rydultowy

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/rydultowy

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między
Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej. 2. Komunikacja w postępowaniu odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy (portalu)
https://platformazakupowa.pl/pn/rydultowy i formularza "Wyślij wiadomość". W korespondencji należy posługiwać się znakiem
sprawy względnie ID postępowania. 3. Korzystanie z serwisu (platformy) wymaga zapoznania się
Regulaminem dla Użytkowników (Wykonawców) dostępnego na portal_https://platformazakupowa.pl/pn/rydultowy.4. Minimalne
wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze strony platformazakupowa.pl to przeglądarka internetowa Internet Explorer,
Chrome i FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze
internetowe o przepustowości, co
najmniej 256 kbit/s. platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli. Szyfrowanie
danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL.5. Kodowanie i czas: Plik załączony i zapisany przez Wykonawcę na platformie nie
jest widoczny dla Zamawiającego, gdyż jest przechowywany na osobnym szyfrującym serwerze i zaszyfrowany. Możliwość pobrania
plików przez Zamawiającego następuje po upłynięciu terminu otwarcia ofert oraz ich odszyfrowaniu w systemie. Oznaczenie czasu
odbioru danych przez platformę stanowi przypiętą do oferty elektronicznej datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdujące się w
kolumnie dotyczącej danej oferty, w sekcji - "Data złożenia oferty". 6. Komunikacja przez "Wyślij wiadomość" umożliwia dodanie do
treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników). Występuje limit objętości plików lub spakowanego
katalogu w zakresie całej wiadomości do 1 GB przy maksymalnej ilości 20 plików lub spakowanych katalogów. Zamawiający,
zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania
informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na
platformazakupowa.pl, tj.: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer
klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z
systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przeglądarka
internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0., 4) włączona obsługa JavaScript, 5) zainstalowany program
Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, 6)Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą
protokołu TLS 1.3. 7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)
generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Ofertę składa się, pod rygorem
nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Szczegółowy opis został zawarty w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych
osobowych jest: Burmistrz Miasta Rydułtowy z siedzibą przy ul. Ofiar Terroru 36, 44-280 Rydułtowy, tel.: 32 45 37411, e-mail: adres
internetowy: um@rydultowy.pl, 2) inspektor ochrony danych jest dostępny pod numerem (032 4537480) oraz pod adresem e-mial
iod@rydultowy.pl, 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
z przedmiotowym postępowaniem 4) odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.
18 ust. 1 oraz art. 74 ust.1 ustawy Pzp, 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio
Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy; 7) w odniesieniu do
Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8)posiada
Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; W przypadku gdy
wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego
wysiłku,Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu
sprecyzowanie
żądania, w szczególności podania nazwy lub postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować
zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może
naruszać integralności protokołu oraz jego załączników, c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; Wystąpienie z
żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art.
18 ust. 1 rozporządzenia RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub
załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych
danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia RODO. Udostępnianie, o którym mowa
powyżej, ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporządzenia
RODO zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w ust. 3 i art. 18
ust. 3-6, stosuje się odpowiednio, d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: a) w
związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o
którym mowa w art. 20 RODO, c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z
uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia RODO, nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym
z ustawą. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1
rozporządzenia RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BP.271.000024.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje wyłapywanie i przewożenie bezdomnych zwierząt z terenu miasta Rydułtowy do schroniska własnym transportem i na własny koszt każdorazowo od świtu do zmierzchu i całodobowo w przypadku pogryzień na zgłoszenie Zamawiającego i Straży Miejskiej.
2. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania niezwłocznie, lecz nie później niż 3 godziny od przyjęcia zgłoszenia. Złapane w wyniku interwencji zwierzęta przed przewiezieniem do schroniska przetrzymywane będą w Zakładzie Gospodarki Komunalnej w Rydułtowach.
3. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania, o którym mowa w ust.1, przy zachowaniu następujących warunków:
1) przyjęcie bezdomnych zwierząt odłowionych z terenu Miasta Rydułtowy, a znajdujących się pod opieką schroniska w Rybniku, które dotychczas świadczyło dla Miasta usługę w tym zakresie (ok. 10 sztuk),
2)odławianie bezdomnych zwierząt przy użyciu sprzętu do tego celu przystosowanego, umożliwiającego bezpieczne i humanitarne, jak najmniej uciążliwe dla zwierząt wykonanie tej czynności, w szczególności: smycze, chwytaki, siatki, klatki pułapki,
3)bezdomne zwierzęta po wyłapaniu powinny zostać niezwłocznie przewiezione do schroniska,
4)przewóz wyłapanych zwierząt do schroniska przy użyciu środków transportu dostosowanych do danego gatunku i przedziału wiekowego zwierząt, a czynność ich transportu należy zorganizować w taki sposób, aby nie powodować zranienia lub zbędnego cierpienia żadnego zwierzęcia,
5)przyjęcie i przetrzymywanie bezdomnych zwierząt z terenu miasta w schronisku,
6)sprawowanie bieżącej opieki nad bezdomnymi zwierzętami z terenu miasta znajdującymi się w schronisku przy zapewnieniu im godnych i humanitarnych warunków, w tym codziennej opieki i pielęgnacji obejmującej w szczególności: bieżące usuwanie wszelkich nieczystości z pomieszczeń, zapewnienie zwierzętom ochrony przed zimnem lub upałem, karmienie zwierząt zgodnie z zaleceniami lekarza weterynarii, pojenie zwierząt, w szczególności poprzez zapewnienie im stałego dostępu do świeżej wody pitnej; zapewnienie zwierzętom możliwości wychodzenia na spacery, dostosowanej do ich potrzeb i stanu zdrowia,
7)przeprowadzenie kwarantanny dla nowo przybyłych zwierząt wg wskazań lekarza weterynarii,
8)zapewnienie co najmniej jednej osoby do stałego nadzoru i opieki nad przetrzymywanymi zwierzętami,
9) zapewnienie niezbędnej opieki weterynaryjnej przetrzymywanym zwierzętom, w tym zapewnienie możliwości podjęcia przez lekarza weterynarii w każdym czasie czynności w szczególności w sytuacji zagrożenia życia i zdrowia zwierząt,10)
podanie środków farmaceutycznych w celu usunięcia pasożytów wewnętrznych i zewnętrznych, szczepionek,
11) wykonanie zabiegu sterylizacji albo kastracji bezdomnych zwierząt odławianych na terenie miasta, z wyjątkiem zwierząt, u których istnieją przeciwwskazania do wykonania tych zabiegów, z uwagi na ich stan zdrowia lub wiek,
12) humanitarne uśmiercanie zwierząt w sposób polegający na zadaniu przy tym minimum cierpienia fizycznego i psychicznego w uzasadnionych przypadkach wynikających z przepisów prawa,
13) utylizację padłych zwierząt przebywających w schronisku oraz padłych w trakcie interwencji,
14) prowadzenie ewidencji przyjmowanych zwierząt z terenu miasta, zwierząt padłych, poddanych uśpieniu, przekazanych do adopcji oraz udostępnianie tej ewidencji na każde żądanie Zamawiającego,
15) podjęcie aktywnych działań w celu poszukiwania właścicieli dla bezdomnych zwierząt i oddawania ich do adopcji, poprzez zamieszczenie informacji na stronie internetowej schroniska lub na portalu społecznościowym, w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia przyjęcia zwierzęcia do schroniska,
16) współpraca z osobami lub grupą osób chętnych do wyprowadzania psów na spacery,
17) sporządzanie sprawozdań z wykonanych zabiegów za dany miesiąc w terminie do 15 dni od zakończenia danego miesiąca oraz sprawozdań rocznych z realizacji zadania w terminie do 15 dni od zakończenia danego roku.
18) Zamawiający dopuszcza zamiast złożenia sprawozdania z wykonania zabiegów za dany miesiąc-przedłożenie wydruku wykazu zwierząt przebywających w schronisku, zawierającego m.in. informacje, o których mowa w pkt 17, sporządzonego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4. Zestawienie zwierząt odebranych z terenu Miasta Rydułtowy w latach 2020-2022 stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 98380000-0 - Usługi psiarni

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Określa szczegółowo SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji (czas wyłapania bezdomnego zwierzęcia od momentu otrzymania zgłoszenia)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę zadania własnego gminy na podstawie art. 11 a ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt tj. opieki nad wolno żyjącymi kotami w zakresie sterylizacji i kastracji wolno żyjących kotów.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) ocenę stanu zdrowia zwierzęcia, która stanowi podstawę dopuszczenia do wykonania właściwego zabiegu,
2) przeprowadzenie zabiegu sterylizacji lub kastracji kota,
3) oznakowanie zwierzęcia pod narkozą poprzez niewielkie odcięcie końcówki ucha,
4) zapewnienie właściwej opieki weterynaryjnej po zabiegu w zależności od stanu zdrowia zwierzęcia (pobyt w zakładzie leczniczym dla zwierząt minimum 5 dni w przypadku kotek oraz 2 dni w przypadku kocurów), przy czym stan zdrowia kota po zabiegu musi umożliwiać mu przeżycie na wolności bez dodatkowej pomocy i opieki ze strony człowieka),
5) zapewnienie zwierzętom godnych i humanitarnych warunków, w tym codziennej opieki i pielęgnacji,
6) usunięcie szwów po zagojeniu się rany w przypadku używania nierozpuszczanych nici,
7) uśpieniu i utylizacji płodów, w przypadku wykonania zabiegu u ciężarnej kotki,
8) w przypadku konieczności, w celu zakończenia cierpień zwierzęcia, bezzwłoczne uśmiercenie i przyjęcie zwłok.
3. Usługi, o których mowa w ust. 2, będą świadczone przez Wykonawcę na podstawie zleceń dokonywanych przez pracownika Zamawiającego. 4.
Koty będą dostarczane po uprzednim osobistym lub telefonicznym uzgodnieniu z Wykonawcą terminu zabiegu.
5. Koty będą dostarczane do siedziby Wykonawcy przez opiekuna społecznego legitymującego się dowodem osobistym i pisemną zgodą Zamawiającego na przeprowadzenie zabiegu lub pracownika Straży Miejskiej. Koty we własnym zakresie są odbierane przez opiekuna społecznego wskazanego przez Zamawiającego lub pracownika Straży Miejskiej.
6. Po wykonanym zabiegu i przebytym okresie rekonwalescencji (powrotu wszystkich czynności fizjologicznych do normy) Wykonawca informuje Zamawiającego (w tym opiekuna społecznego) o możliwości odbioru zwierzęcia telefonicznie lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej: um@rydultowy.pl.
7. W przypadku gdy po przeprowadzonym badaniu, o którym mowa w ust. 2 pkt 1 lekarz weterynarii stwierdzi, iż zwierzę nie może być dopuszczone do wykonania zabiegu, winien odmówić jego przeprowadzenia, a w przypadku stwierdzenia wystąpienia u zwierzęcia chorób lub innych czynników zagrażających życiu kota, dopuszcza się uśpienie kota i przekazanie zwłok do utylizacji.
8. W przypadku, gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, zwierzę nie przeżyje zabiegu, Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Zamawiającego (telefonicznie lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej: um@rydultowy.pl) i przekazania zwłok do utylizacji .
9. Zwierzęta niezakwalifikowane do zabiegu podczas badania, o którym mowa w ust. 2 pkt 1, nie podlegają leczeniu i podlegają zwrotowi osobie, która je dostarczyła, po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego (telefonicznie lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej: um@rydultowy.pl).
10. W przypadku wykonania zabiegu sterylizacji/kastracji, wskutek którego nastąpiło pogorszenie stanu zdrowia kota lub wystąpiły inne uboczne skutki, które nie ustępują w ciągu 2 tygodni, Wykonawca na własny koszt wykona badanie zwierzęcia oraz podejmie czynności w celu poprawy stanu zdrowia kota.
11. Wykonawca winien dysponować gabinetem zabiegowym, pomieszczeniami do okresowego przetrzymywania zwierząt, klatkami odpowiedniej wielkości o wymiarach umożliwiających utrzymanie zwierzęcia w humanitarnych warunkach, aparaturą i sprzętem niezbędnym do świadczenia usług weterynaryjnych, objętych przedmiotem zamówienia oraz zapewnić możliwość odizolowania zwierzęcia chorego.
12. Wykonawca ma obowiązek wykonywania zabiegów objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa z zachowaniem standardów i dobrych praktyk weterynaryjnych, w sposób wykluczający cierpienie zwierząt.
13. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia ewidencji zgłoszeń i wykonanych zabiegów.
14. Wykonawca ma obowiązek sporządzania sprawozdań z wykonanych zabiegów za dany miesiąc w terminie do 15 dni od zakończenia danego miesiąca wg wzoru stanowiącego załącznik do wzoru umowy dla pakietu nr 2.
15. Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia Zamawiającemu kompleksowej kontroli realizacji zamówienia, w tym wglądu do dokumentacji lekarskiej leczonych zwierząt, objętych umową, zgodnie z rozporządzenie Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 29 września 2011 r. w sprawie zakresu i sposobu prowadzenia dokumentacji lekarsko-weterynaryjnej i ewidencji leczenia zwierząt oraz wzorów tej dokumentacji i ewidencji (Dz.U. Nr 224, poz. 1347).
16. Zestawienie wykonanych zabiegów w latach 2020-sierpień 2023 r.:
1) w 2020 r. przeprowadzono 6 zabiegów sterylizacji i 3 kastracje.
2) w 2021 r. przeprowadzono 9 zabiegów sterylizacji i 2 kastracje.
3) w 2022 r. przeprowadzono 5 zabiegów sterylizacji i 1 kastrację.
4) do 31 sierpnia 2023 r. przeprowadzono 6 zabiegów sterylizacji i 2 kastracje.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77500000-5 - Usługi hodowli zwierząt

85210000-3 - Ośrodki pielęgnowania zwierząt domowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Określony w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie personelu (doświadczenie lekarza weterynarii wskazanego przez Wykonawcę w ofercie)

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę zadania własnego gminy na podstawie art. 11 a ust.2 pkt 6 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt w zakresie usypiania ślepych miotów.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) dojazd do miejsca przebywania ślepego miotu i wykonanie zabiegu usypiania ślepego miotu, przy zachowaniu humanitarnych zasad uśmiercania zwierząt,
2) utylizację zwierząt po dokonaniu zabiegu usypiania ślepego miotu.
3. Usługi, o których mowa w ust.1, będą świadczone przez Wykonawcę na podstawie zleceń telefonicznych lub ustnych dokonywanych przez pracownika Zamawiającego, lub pracownika Straży Miejskiej w Rydułtowach.
4. Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Zamawiającego o zgłoszeniu dokonanym przez pracownika Straży Miejskiej w terminie do 2 dni roboczych od dnia jego dokonania pisemnie lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres: um@rydultowy.pl.
5. Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia Zamawiającemu kompleksowej kontroli realizacji zamówienia, w tym dostępu do dokumentacji medycznej.
6. Wykonawca ma obowiązek sporządzania sprawozdań z wykonanych zabiegów za dany miesiąc w terminie do 15 dni od zakończenia danego miesiąca wg wzoru stanowiącego załącznik do wzoru umowy.
7. W okresie od 2019 r. do 31 sierpnia 2023 r. nie wykonano żadnych zabiegów usypiania ślepych miotów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77500000-5 - Usługi hodowli zwierząt

85210000-3 - Ośrodki pielęgnowania zwierząt domowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Określony w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie personelu (doświadczenie lekarza weterynarii wskazanego przez Wykonawcę w ofercie)

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja przez Wykonawcę zadania własnego gminy na podstawie art. 11 a ust. 2 pkt 8 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt w zakresie zapewnienia całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) niezwłoczny dojazd do miejsca zdarzenia drogowego z udziałem zwierząt na terenie Miasta Rydułtowy,
2) udzielenie pomocy medycznej zwierzęciu, które doznało obrażeń w wyniku zdarzenia drogowego na obszarze Miasta Rydułtowy, z zastrzeżeniem pkt 5,
3) przewóz zwierząt do lecznicy w celu wykonania zabiegów wymagających placówki stacjonarnej,
4) leczenie zwierząt przebywających w placówce stacjonarnej, w tym zapewnienia całodobowej opieki medycznej,
5) w przypadku konieczności, w celu zakończenia cierpień zwierzęcia bezzwłoczne uśmiercenie i przejęcie zwłok.
3. Usługa będąca przedmiotem zamówienia musi być wykonywana w wymiarze całodobowym, a Wykonawca musi zapewnić 24-godzinną (również w dni świąteczne) gotowość i opiekę weterynaryjną.5.
Usługi, o których mowa w ust.1, będą świadczone przez Wykonawcę na podstawie zleceń telefonicznych lub ustnych dokonywanych przez pracownika Zamawiającego, lub pracownika Straży Miejskiej.
6. W zleceniu, o którym mowa w ust. 5, zostanie określony rodzaj zwierzęcia, które uległo obrażeniom w zdarzeniu drogowym oraz miejsce, w którym to zwierzę się znajduje.
7. Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Zamawiającego o zgłoszeniu dokonanym przez pracownika Straży Miejskiej w terminie do 2 dni roboczych od dnia jego dokonania pisemnie lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres: um@rydultowy.pl
8.
W zgłoszeniu, o którym mowa w ust. 7, Wykonawca winien wskazać Zgłaszającego oraz określić: rodzaj zwierzęcia, które zostało poszkodowane w wypadku drogowym, miejsce i termin wystąpienia zdarzenia, rodzaj usług wykonanych w związku ze zdarzeniem wraz z podanymi lekami, przewidywany czas pobytu w lecznicy (jeśli zachodzi taka potrzeba).
9. Wykonawca ma obowiązek wykonywania zabiegów objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa z zachowaniem standardów i dobrych praktyk weterynaryjnych, w sposób wykluczający cierpienie zwierząt.
10. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia ewidencji zgłaszanych zwierząt i wykonanych usług, która winna obejmować w szczególności: wskazanie Zgłaszającego, określenie: rodzaju zwierzęcia, które zostało poszkodowane w wypadku drogowym, miejsca i terminu wystąpienia zdarzenia, rodzaju usług wykonanych w związku ze zdarzeniem wraz z podanymi lekami oraz czasu pobytu w lecznicy.
11. Wykonawca ma obowiązek sporządzania sprawozdań z wykonanych zabiegów oraz dołączania dokumentów potwierdzających wykonanie zabiegów (RTG, USG, wyniki badań morfologicznych itp.) za dany miesiąc w terminie do 15 dni od zakończenia danego miesiąca wg wzoru stanowiącego załącznik do umowy.
12. Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia Zamawiającemu kompleksowej kontroli realizacji zamówienia, w tym wglądu do dokumentacji lekarskiej leczonych zwierząt, objętych umową, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 29 września 2011 r. w sprawie zakresu i sposobu prowadzenia dokumentacji lekarsko-weterynaryjnej
i ewidencji leczenia zwierząt oraz wzorów tej dokumentacji i ewidencji (Dz. U. Nr 224, poz. 1347).
13. O zakończeniu pobytu w lecznicy Wykonawca niezwłocznie informuje Zamawiającego.
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od uporczywego leczenia zwierzęcia poszkodowanego i kontynuowania terapii w przypadku złego rokowania, potwierdzonego opinią lekarza weterynarii działającego na zlecenie Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

77500000-5 - Usługi hodowli zwierząt

85210000-3 - Ośrodki pielęgnowania zwierząt domowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Określony w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie personelu (doświadczenie lekarza weterynarii wskazanego przez Wykonawcę w ofercie)

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wyłapywanie i transport zwierząt wolno żyjących (dzikich) poszkodowanych na terenie miasta Rydułtowy.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) całodobową gotowość do podjęcia interwencji w miejscu zdarzenia,
2) przybycie na miejsce zdarzenia w czasie nie dłuższym niż 1 godzina od chwili otrzymania wezwania, z zastrzeżeniem pkt 3,
3) niezwłoczny dojazd do miejsca zdarzenia drogowego z udziałem wolno żyjących (dzikich) zwierząt,4)
interwencyjne wyłapywanie i przewóz zabłąkanych i rannych zwierząt przy użyciu urządzeń (chwytaków, klatek) i środków transportu tj. samochodów przystosowanych do przewozu zwierząt w sposób humanitarny, niepowodujący cierpień zwierząt oraz zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1580),
5) zapewnienie transportu zwierząt wolno żyjących (dzikich) zgodnie z przepisami rozporządzenia WE w sprawie ochrony zwierząt podczas transportu i związanych z tym działań oraz zmieniające dyrektywy 64/432/EWG i 93/119/WE oraz rozporządzenie (WE) nr 1255/97,
6) wyłapywanie zabłąkanych zwierząt wolno żyjących (dzikich), przewożenie ich i wypuszczanie do naturalnego środowiska,
7) zapewnienie nadzoru lekarza weterynarii w celu podejmowania w każdym czasie wszelkich niezbędnych czynności w celu zabezpieczenia zwierzęcia przed zagrożeniem dla jego życia, oceny stanu zdrowia zwierzęcia oraz dalszego trybu postępowania,
8) transport zwierząt wolno żyjących (dzikich), poszkodowanych (np. rannych, osieroconych) do ośrodka rehabilitacji zwierząt, z którym Wykonawca ma podpisaną umowę lub inny dokument potwierdzający możliwość przekazania zwierząt wolno żyjących (dzikich) do ośrodka rehabilitacji zwierząt (w przypadku stwierdzenia takiej potrzeby przez lekarza weterynarii), przy czym minimalny zakres działalności ośrodka musi dotyczyć możliwości przyjęcia ptaków i ssaków.
3. Usługi, o których mowa w ust.1, będą świadczone przez Wykonawcę na podstawie zleceń telefonicznych lub ustnych dokonywanych przez:
1) pracownika Zamawiającego,2) pracownika Straży Miejskiej w Rydułtowach.
4. Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Zamawiającego o zgłoszeniu, o którym mowa w ust.3 pkt 2 w terminie do 2 dni roboczych od dnia dokonania jego zgłoszenia
5. Liczba zdarzeń na terenie miasta z udziałem wolno żyjących (dzikich) zwierząt. 6.
Szacuje się, iż w okresie realizacji zamówienia wystąpi 25 interwencji z udziałem wolno żyjących (dzikich) zwierząt, w tym 1 wyjazd nieskuteczny oraz 4 interwencje związane z przekazaniem zwierząt do ośrodka rehabilitacji zwierząt.
7. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia ewidencji zgłaszanych zwierząt i wykonanych usług, która winna obejmować w szczególności: wskazanie Zgłaszającego, określenie rodzaju zwierzęcia, miejsca i wystąpienia terminu zdarzenia, wskazanie sposobu postępowania z wolno żyjącym (dzikim ) zwierzęciem.
8. Wykonawca ma obowiązek sporządzania sprawozdań z wykonanych usług za dany miesiąc w terminie do 15 dni od zakończenia danego miesiąca wg wzoru stanowiącego załącznik do wzoru umowy.
9. Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego do przekazywania informacji o losie zwierząt przekazanych do ośrodka rehabilitacji zwierząt.
10. Zamawiający zobowiązany jest do umożliwienia Zamawiającemu kompleksowej kontroli realizacji zamówienia, w tym do przekazywania informacji o losie zwierząt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90720000-0 - Ochrona środowiska

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: określony w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji (czas przyjazdu na miejsce zdarzenia od momentu otrzymania zgłoszenia)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

Dla Pakietu nr I
1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
1) wykażą, iż posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie ochrony nad bezdomnymi zwierzętami, o którym mowa w przepisie art. 7 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1469),
2) wykażą, iż posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, o którym mowa w przepisie art. 7 ust. 1 pkt 4 ustawy
z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1469),
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą się dysponowaniem:
1) urządzeniami niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, tj.: co najmniej:
a) 5 smyczami,
b) 3 chwytakami,
c) 2 siatkami
d) 2 klatkami pułapkami,
2) co najmniej jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu i transportu zwierząt.

Dla Pakietów nr II-IV
1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
prowadzą zakład leczniczy dla zwierząt wpisany do ewidencji zakładów leczniczych prowadzonej przez właściwą ze względu na siedzibę zakładu leczniczego okręgową radę lekarsko weterynaryjną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 24),
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.

4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą się dysponowaniem co najmniej jedną osobą posiadającą prawo do wykonywania zawodu lekarza weterynarii wpisanego do rejestru członków okręgowej izby lekarsko – weterynaryjnej.

Dla Pakietu nr VI
1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, iż: posiadają decyzję Powiatowego Lekarza Weterynarii na wykonywanie transportu zwierząt trwającego do 8 godzin,

3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, iż dysponują co najmniej następującymi urządzeniami niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, tj.: dysponują co najmniej 2 chwytakami i 2 klatkami.
2) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą się dysponowaniem co najmniej jedną osobą posiadającą prawo do wykonywania zawodu lekarza weterynarii wpisanego do rejestru członków okręgowej izby lekarsko – weterynaryjnej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa wart. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego (art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz oraz art. 7 ust. 1 ustawy oszczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pakiet I pod nazwą: „Zapewnienie bezdomnym zwierzętom miejsca w schronisku dla zwierząt, odławianie bezdomnych zwierząt oraz obligatoryjna sterylizacja i kastracja”:
a) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, o którym mowa w przepisie art. 7 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1469),
Zamawiający samodzielnie pozyska ww. zezwolenie – w związku z powyższym Wykonawca nie ma obowiązku przekazywać go Zamawiającemu.
b) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, o którym mowa w przepisie art. 7 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1469)
Zamawiający samodzielnie pozyska ww. zezwolenie – w związku z powyższym Wykonawca nie ma obowiązku przekazywać go Zamawiającemu.
c) wykaz narzędzi dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
2) Pakiet II -IV
a) wpis do ewidencji zakładów leczniczych prowadzonej przez radę lekarsko-weterynaryjną,
Zamawiający samodzielnie pozyska wpis do ww. ewidencji – w związku z powyższym Wykonawca nie ma obowiązku przekazywać go Zamawiającemu.
b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
3) Pakiet VI pod nazwą: „Wyłapywanie i transport zwierząt wolno żyjących (dzikich) poszkodowanych na terenie miasta Rydułtowy”
a) wykaz narzędzi dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami,
b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
c) decyzja Powiatowego Lekarza Weterynarii na wykonywanie transportu zwierząt trwającego do 8 godzin.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) formularz(e) oferty – w zależności od liczby pakietów, na które Wykonawca składa ofertę,
2) kalkulację(e) ceny oferty-w zależności od liczby pakietów, na które Wykonawca składa ofertę,
3) zobowiązania podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – dołączyć jeżeli Wykonawca zamierza spełnianie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznych lub zawodowych wykazać wykorzystując zasoby podmiotów trzecich,
4) oświadczenie, z którego wynika które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy występujący wspólnie (uwaga dotyczy tylko konsorcjum spółki cywilnej) - załącznik nr 6,
5) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, z którego wynika zakres, tj. określenie, do jakich czynności uprawniony jest pełnomocnik – dołączyć, o ile dotyczy,
6) umowa na odbiór i utylizację zwłok padłych zwierząt (pakiet I-IV),
7) umowa z ośrodkiem rehabilitacji zwierząt lub inny dokument potwierdzający możliwość przekazania zwierząt wolno żyjących (dzikich) do ośrodka rehabilitacji zwierząt (dotyczy pakietu VI).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy występujący wspólnie w rozumieniu przepisu art. 58 ustawy Pzp
1) Wykonawcy występujący wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna, Wykonawcy, którzy zawarli porozumienie), mają obowiązek ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, chyba że pełnomocnictwo takie wynika z dołączonych do oferty dokumentów np. umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej.
Uwaga: pełnomocnictwo musi być udzielone przez wszystkich Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum oraz powinno mieć określony zakres.
2)
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru na załączniku nr 3 do SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3) Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę Wykonawców występujących wspólnie.
4)Zamawiający rezygnuje z ustalenia odmiennego określenia wymagań co do realizacji zamówienia dla konsorcjum.
5)Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w SWZ w rozdziale V jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
6) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do których realizacji te zdolności są wymagane.
7)W przypadku, o którym mowa w pkt 5, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
8) Wykonawcy wstępujący wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Problematykę zobowiązań solidarnych w zakresie nie uregulowanym przez umowę konsorcjum regulują przepisy Kodeksu cywilnego.
9) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia prowadzone będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem konsorcjum).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określają wzory umów dla poszczególnych części.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-31 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Zakupowa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-31 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-29

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

2. Przedmiotem zamówienia jest realizacja części zadań programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie miasta Rydułtowy, a także wyłapywanie i transport zwierząt wolno żyjących (dzikich) poszkodowanych na terenie miasta Rydułtowy. Zadanie zostało podzielone na następujące pakiety:
1) Pakiet nr 1 - Zapewnienie bezdomnym zwierzętom miejsca w schronisku dla zwierząt, odławianie bezdomnych zwierząt oraz obligatoryjna sterylizacja i kastracja.
2) Pakiet nr 2 - Zapewnienie opieki nad wolno żyjącymi kotami w zakresie sterylizacji
i kastracji wolno żyjących kotów.
3) Pakiet nr 3 - Usypianie ślepych miotów.
4) Pakiet nr 4 - Zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej w przypadkach zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt na obszarze Miasta Rydułtowy.
5) Pakiet nr 6 - Wyłapywanie i transport zwierząt wolno żyjących (dzikich) poszkodowanych na terenie miasta Rydułtowy.
3. Wymogi, o których mowa w przepisie art. 99 ust. 2 ustawy PZP, zostały określone w SWZ.
4. Uwzględnienie w opisie przedmiotu zamówienia dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników — z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia wymogi w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych nie zostały określone.

Podstawy wykluczenia w związku z konfliktem na Ukrainie
1. Ponadto, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę
na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy, o której mowa powyżej,
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy, o której mowa powyżej,
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 i 295) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji
w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy, o której mowa powyżej.
2. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych
w ust. 1.
3. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie ust. 1 Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z § 4 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający do wykonawcy (Dz. U. poz. 2415 ze zm.).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.