Ogłoszenie z dnia 2023-10-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00446118/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-16
- 2023/BZP 00460693/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-25
- 2023/BZP 00515910/01 - Wynik z dnia 2023-11-27
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa sprzętu multimedialnego z montażem w sali konferencyjnej w budynku przy ul. Wojciechowskiej 9A w Lublinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubelskie - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387842118
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Mieczysława Karłowicza 4
1.4.2.) Miejscowość: Lublin
1.4.3.) Kod pocztowy: 20-027
1.4.4.) Województwo: lubelskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: radoslaw.wiek@lcit.lubelskie.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lcit.ezamawiajacy.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00456998
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-10-23
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00446118
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
- zdolności technicznej lub zawodowej
Określenie warunków:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże że:
a) wykonywał należycie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych należycie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 dostawy, których przedmiotem była dostawa wraz z instalacją wyposażenia audiowizualnego o wartości co najmniej 300 000 zł każda.
b) Dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj.:
osobą, która w zespole projektowym będzie pełniła rolę koordynatora prac. Wymagane doświadczenie koordynatora prac to:
• wykształcenie wyższe informatyczne,
• min. 3 letnie doświadczenie w kierowaniu co najmniej 2 zamówieniami obejmującymi zaprojektowanie, dostawę oraz instalację wyposażenia audiowizualnego o wartości 300 000 zł każde.
osobą, która w zespole projektowym będzie pełniła rolę instalatora. Wymagane doświadczenie Instalatora to:
• minimum roczne doświadczenie w instalacji okablowania elektrycznego oraz okablowania AV, montażu oraz konfiguracji elementów składowych wyposażenia takich jak nadajniki/odbiorniki AV, matryce sygnałów
Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
- zdolności technicznej lub zawodowej
Określenie warunków:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże że:
a) wykonywał należycie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych należycie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 dostawy, których przedmiotem była dostawa wraz z instalacją wyposażenia audiowizualnego o wartości co najmniej 300 000 zł każda.
b) Dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj.:
osobą, która w zespole projektowym będzie pełniła rolę koordynatora prac. Wymagane doświadczenie koordynatora prac to:
• wykształcenie wyższe informatyczne/wyższe techniczne,
• min. 3 letnie doświadczenie w kierowaniu co najmniej 2 zamówieniami obejmującymi zaprojektowanie, dostawę oraz instalację wyposażenia audiowizualnego o wartości 300 000 zł każde.
osobą, która w zespole projektowym będzie pełniła rolę instalatora. Wymagane doświadczenie Instalatora to:
• minimum roczne doświadczenie w instalacji okablowania elektrycznego oraz okablowania AV, montażu oraz konfiguracji elementów składowych wyposażenia takich jak nadajniki/odbiorniki AV, matryce sygnałów
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-10-24 11:00
Po zmianie:
2023-10-26 13:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-10-24 11:30
Po zmianie:
2023-10-26 13:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-11-22
Po zmianie:
2023-11-24
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Robota budowlana polegająca na realizacji robót związanych z przebudową i remontem pomieszczeń II i III piętra, WOMP CPL-Segment "A" w ramach zadania "Modernizacja infrastruktury wraz z doposażeniem .
- Modernizacja budynku szkoły w Zespole Szkół im. Ks. A. Kwiatkowskiego w Bychawie
- Przygotowanie i przeprowadzenie certyfikowanego programu rozwojowego dla Pracowników Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr 4
- Usługa zorganizowania turnusu wypoczynkowego dla emerytów i rencistów UMCS w Lublinie nad Morzem Bałtyckim.
- Dostawa ciągnika na potrzeby Ogrodu Botanicznego UMCS.
- Holowanie, przewóz i parkowanie pojazdów, urządzeń, rzeczy i ich części składowych na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratury Okręgowej w Lublinie i jednostek jej podległych.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Leśnictwo_2
- Dostawa i usługi z zakresu informatyki w podziale na 4 zadania
- ,,Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia pracowni szkolnych oraz sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Rozwój edukacji w gminie Milanów"
- "Rozbudowa systemu monitoringu m. st. Warszawy - budowa 7 (siedmiu) punktów kamerowych"
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych w ramach utworzenia i wsparcia funkcj. Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu meblarskiego w Zespole Szkół im. M. Rataja w Reszlu
- Zakup i montaż sprzętu audiowizualnego niezbędnego do wyposażenia mobilnego Vlogatorium wraz z budową i konfiguracją ściany wideo oraz dostawą mównicy interaktywnej dla Wydziału MSCDN w Siedlcach
więcej: Komputer tablet »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.