eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hrubieszów › Zmiana sposobu użytkowania budynku na budynek administracyjny - Centrum Usług Administracyjnych wraz z przebudową w Hrubieszowie



Ogłoszenie z dnia 2022-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zmiana sposobu użytkowania budynku na budynek administracyjny - Centrum Usług Administracyjnych wraz z przebudową w Hrubieszowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Hrubieszów

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368782

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: B. Prusa 8

1.4.2.) Miejscowość: Hrubieszów

1.4.3.) Kod pocztowy: 22-500

1.4.4.) Województwo: lubelskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@hrubieszow-gmina.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ughrubieszow.bip.lubelskie.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00456993

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-11-24

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00433954/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest „zmiana sposobu użytkowania budynku na budynek administracyjny – Centrum Usług Administracyjnych wraz z przebudową w Hrubieszowie”.
Zamówienie polega głównie na wykonaniu robót budowlanych w obiekcie przy ulicy Partyzantów 16 w Hrubieszowie, tj.:
- wymiana centralnego ogrzewania w całym budynku, demontaż istniejącego oraz montaż nowego;
- montaż kotłów gazowych w pomieszczeniu kotłowni;
- wykonanie instalacji gazowej w budynku - doprowadzenie od skrzynki gazowej;
- wykonanie kominów do instalacji gazowej;
- remont pomieszczenia 0.002 na parterze budynku oraz montaż drzwi do pomieszczenia kotłowni;
- remont pomieszczenia -1.02 w piwnicy;
- remont północnej klatki schodowej;
- wykonanie systemu oddymiania północnej klatki schodowej;
- poszerzenie otworu drzwiowego oraz wymiana drzwi wejściowych do północnej klatki schodowej;
- montaż drzwi EI60 na północną klatkę schodową na wszystkich piętrach;
- wykonanie szybu windowego wraz z podbiciem fundamentu;
- zamurowanie otworów okiennych od strony północnej budynku;
- remont drugiego piętra budynku;
- wykonanie ścianek działowych na drugim piętrze;
- naprawa pęknięć na istniejących ścianach na drugim piętrze poprzez wklejenie kotew;
- wymiana drzwi wewnętrznych na drugim piętrze wraz z poszerzeniem otworów drzwiowych;
- wykonanie łazienek na drugim piętrze budynku;
- wykonanie instalacji wodociągowej w północnej części budynku;
- wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej w północnej części budynku;
- wykonanie poziomów kanalizacji sanitarnej w piwnicy oraz wpięcie do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej;
- wykonanie instalacji odprowadzenia skroplin z klimatyzacji na drugim piętrze;
- wykonanie instalacji klimatyzacji na drugim piętrze budynku;
- wykonanie instalacji elektrycznej – tablicy TG oraz instalacji TR3;
- wykonanie zasilania oraz oświetlenia w remontowanych pomieszczeniach.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa - zał. nr 4 swz (część określona jako etap I ponieważ dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres niż przedmiot zamówienia) i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 5 swz.
Roboty powinny być wykonane zgodnie z przepisami prawa i sztuką budowlaną.
Wykonawca po wykonaniu prac zobowiązany będzie do sporządzenia kosztorysu powykonawczego.

Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać nazwy ewentualnych podwykonawców jeżeli będą już znani. Przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest do podania, o ile będą znane nazwy oraz przedstawicieli podwykonawców zaangażowanych w takie roboty budowlane. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach powyższych danych, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje wymagane informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych.

Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 36 miesięcy.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest „zmiana sposobu użytkowania budynku na budynek administracyjny – Centrum Usług Administracyjnych wraz z przebudową w Hrubieszowie”.
Zamówienie polega głównie na wykonaniu robót budowlanych w obiekcie przy ulicy Partyzantów 16 w Hrubieszowie, tj.:
- wymiana centralnego ogrzewania w całym budynku, demontaż istniejącego oraz montaż nowego;
- montaż kotłów gazowych w pomieszczeniu kotłowni;
- wykonanie instalacji gazowej w budynku - doprowadzenie od skrzynki gazowej;
- wykonanie kominów do instalacji gazowej;
- remont pomieszczenia 0.002 na parterze budynku oraz montaż drzwi do pomieszczenia kotłowni;
- remont pomieszczenia -1.02 w piwnicy;
- remont północnej klatki schodowej;
- wykonanie systemu oddymiania północnej klatki schodowej;
- poszerzenie otworu drzwiowego oraz wymiana drzwi wejściowych do północnej klatki schodowej;
- montaż drzwi EI60 na północną klatkę schodową na wszystkich piętrach;
- wykonanie szybu windowego wraz z podbiciem fundamentu;
- zamurowanie otworów okiennych od strony północnej budynku;
- remont drugiego piętra budynku;
- wykonanie ścianek działowych na drugim piętrze;
- naprawa pęknięć na istniejących ścianach na drugim piętrze poprzez wklejenie kotew;
- wymiana drzwi wewnętrznych na drugim piętrze wraz z poszerzeniem otworów drzwiowych;
- wykonanie łazienek na drugim piętrze budynku;
- wykonanie instalacji wodociągowej w północnej części budynku;
- wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej w północnej części budynku;
- wykonanie poziomów kanalizacji sanitarnej w piwnicy oraz wpięcie do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej;
- wykonanie instalacji odprowadzenia skroplin z klimatyzacji na drugim piętrze;
- wykonanie instalacji klimatyzacji na drugim piętrze budynku;
- wykonanie instalacji elektrycznej – tablicy TG oraz instalacji TR3;
- wykonanie zasilania oraz oświetlenia w remontowanych pomieszczeniach;
- wykonanie wyznaczenia i inwentaryzacji geodezyjnej;
- wykonanie przyłącza wodociągowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa - zał. nr 4 swz (część określona jako etap I ponieważ dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres niż przedmiot zamówienia) i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 5 swz.
Roboty powinny być wykonane zgodnie z przepisami prawa i sztuką budowlaną.
Wykonawca po wykonaniu prac zobowiązany będzie do sporządzenia kosztorysu powykonawczego.

Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać nazwy ewentualnych podwykonawców jeżeli będą już znani. Przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest do podania, o ile będą znane nazwy oraz przedstawicieli podwykonawców zaangażowanych w takie roboty budowlane. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach powyższych danych, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje wymagane informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych.

Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 36 miesięcy.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania

Przed zmianą:
2023-02-28

Po zmianie:
2023-03-31

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-11-25 10:00

Po zmianie:
2022-11-29 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-11-25 10:20

Po zmianie:
2022-11-29 10:20

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-12-24

Po zmianie:
2022-12-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.