eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Realizacja inwestycji w ramach Marszałkowskiego programu poprawy bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych ,,SUPER ZEBRA"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Realizacja inwestycji w ramach Marszałkowskiego programu poprawy bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych ,,SUPER ZEBRA”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W OPOLU

1.3.) Oddział zamawiającego: MZD w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530546013

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. płk. Witolda Pileckiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-331

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzd.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umopole.logintrade.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.umopole.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja inwestycji w ramach Marszałkowskiego programu poprawy bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych ,,SUPER ZEBRA”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abb2cf46-5150-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00456882

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004579/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.22 Realizacja inwestycji w ramach Marszałkowskiego programu poprawy bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych ,,SUPER ZEBRA”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NP.260.57.2023.P

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 161313,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadań w formule „zaprojektuj i wybuduj”, polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonaniu robót budowlanych polegających na budowie dedykowanego oświetlenia przejść dla pieszych w mieście Opolu w dwóch lokalizacjach w ramach Marszałkowskiego programu poprawy bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych „SUPER ZEBRA”.

Realizacja inwestycji w ramach Marszałkowskiego programu poprawy bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych ,,SUPER ZEBRA” w zakresie:
Część 1:
Zadanie pn.: Realizacja inwestycji w ramach Marszałkowskiego programu poprawy bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych ,,SUPER ZEBRA” przy ul. Prószkowskiej w Opolu - droga wojewódzka 414 (w rejonie włączenia z ul. Wiosenną i drogą dojazdową do pływalni "Wodna Nuta"),

Zakres rzeczowy dla każdej części:
1) wykonanie dokumentacji projektowej wraz z warunkami, opiniami i uzgodnieniami,
2) wykonanie zasilania z szafy oświetlenia/latarni ulicznej,
3) zastosowanie się do warunków przyłączeniowych, określonych przez TAURON Dystrybucja S.A w Warszawie i Wydział Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Opola (stanowiące załączniki do PFU),
4) dostarczenie i montaż niezbędnych elementów wykonania infrastruktury przewidzianych w załączniku nr 4 do regulaminu Marszałkowskiego Programu poprawy bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych „Super Zebra” (w załączeniu),
6) wykonanie remontu/przebudowy chodników na dojściach do przejścia dla pieszych z kostki betonowej,
7) wykonanie/odnowienie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej,
8) wykonanie oraz montaż tablicy informacyjnej o finansowaniu zadania (format A3 – po 2 dla każdej lokalizacji),
9) opracowanie i wdrożenie tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
10) opracowanie stałej organizacji ruchu

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Plan Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) opracowany przez Zamawiającego stanowiący załącznik do SWZ. Każda z części podzielona jest na dwa etapy, których prace należy wykonać zgodnie z zapisami PFU:
Etap I – prace projektowe
Etap II – roboty budowlano – montażowe wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
Uwaga: Zamawiający określa iż dla każdej części zamówienia:
Wartość opracowania dokumentacji projektowej (zakres I dokumentacja projektowa) - może wynosić max 10% całości przedmiotu zamówienia danej części na którą składana jest oferta (etap I + etap II) .

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

4.5.5.) Wartość części: 98554,02 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadań w formule „zaprojektuj i wybuduj”, polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonaniu robót budowlanych polegających na budowie dedykowanego oświetlenia przejść dla pieszych w mieście Opolu w dwóch lokalizacjach w ramach Marszałkowskiego programu poprawy bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych „SUPER ZEBRA”.

Realizacja inwestycji w ramach Marszałkowskiego programu poprawy bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych ,,SUPER ZEBRA” w zakresie:

Część 2:
Zadanie pn.: Realizacja inwestycji w ramach Marszałkowskiego programu poprawy bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych ,,SUPER ZEBRA” przy ul. Oświęcimskiej w Opolu - droga wojewódzka 423 (w rejonie skrzyżowania z ul. Złotą).

Zakres rzeczowy dla każdej części:
1) wykonanie dokumentacji projektowej wraz z warunkami, opiniami i uzgodnieniami,
2) wykonanie zasilania z szafy oświetlenia/latarni ulicznej,
3) zastosowanie się do warunków przyłączeniowych, określonych przez TAURON Dystrybucja S.A w Warszawie i Wydział Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Opola (stanowiące załączniki do PFU),
4) dostarczenie i montaż niezbędnych elementów wykonania infrastruktury przewidzianych w załączniku nr 4 do regulaminu Marszałkowskiego Programu poprawy bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych „Super Zebra” (w załączeniu),
6) wykonanie remontu/przebudowy chodników na dojściach do przejścia dla pieszych z kostki betonowej,
7) wykonanie/odnowienie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej,
8) wykonanie oraz montaż tablicy informacyjnej o finansowaniu zadania (format A3 – po 2 dla każdej lokalizacji),
9) opracowanie i wdrożenie tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
10) opracowanie stałej organizacji ruchu

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Plan Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) opracowany przez Zamawiającego stanowiący załącznik do SWZ. Każda z części podzielona jest na dwa etapy, których prace należy wykonać zgodnie z zapisami PFU:
Etap I – prace projektowe
Etap II – roboty budowlano – montażowe wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
Uwaga: Zamawiający określa iż dla każdej części zamówienia:
Wartość opracowania dokumentacji projektowej (zakres I dokumentacja projektowa) - może wynosić max 10% całości przedmiotu zamówienia danej części na którą składana jest oferta (etap I + etap II) .

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 99861,76 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 3 u.p.z.p. Zamawiający unieważnia postępowanie w części 1 oraz części 2 o udzielenie w/w zamówienia publicznego, ponieważ złożona oferta z najniższą ceną na każdą z części przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Otwarcie ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nastąpiło w dniu 27.09.2023 r., godz. 13:00.
Do tego terminu złożona została jedna oferta w wysokości dla poszczególnych części:
Część 1: 204 327,60 zł brutto
Część 2: 204.327,60 zł brutto.
Wartość oferty przewyższa środki, jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj.
Część 1: 98 554,02 zł brutto
Część 2: 99.861,76 zł brutto,
Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, do kwoty złożonej oferty z najniższą ceną.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w obu częściach.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 3 u.p.z.p. Zamawiający unieważnia postępowanie w części 1 oraz części 2 o udzielenie w/w zamówienia publicznego, ponieważ złożona oferta z najniższą ceną na każdą z części przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Otwarcie ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nastąpiło w dniu 27.09.2023 r., godz. 13:00.
Do tego terminu złożona została jedna oferta w wysokości dla poszczególnych części:
Część 1: 204 327,60 zł brutto
Część 2: 204.327,60 zł brutto.
Wartość oferty przewyższa środki, jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj.
Część 1: 98 554,02 zł brutto
Część 2: 99.861,76 zł brutto,
Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, do kwoty złożonej oferty z najniższą ceną.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w obu częściach

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.