Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00392419/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Realizacja inwestycji w ramach Marszałkowskiego programu poprawy bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych ,,SUPER ZEBRA”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W OPOLU
1.3.) Oddział zamawiającego: MZD w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530546013
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. płk. Witolda Pileckiego 1
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-331
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzd.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umopole.logintrade.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.umopole.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja inwestycji w ramach Marszałkowskiego programu poprawy bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych ,,SUPER ZEBRA”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abb2cf46-5150-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00456882
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004579/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.22 Realizacja inwestycji w ramach Marszałkowskiego programu poprawy bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych ,,SUPER ZEBRA”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NP.260.57.2023.P
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 161313,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadań w formule „zaprojektuj i wybuduj”, polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonaniu robót budowlanych polegających na budowie dedykowanego oświetlenia przejść dla pieszych w mieście Opolu w dwóch lokalizacjach w ramach Marszałkowskiego programu poprawy bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych „SUPER ZEBRA”.Realizacja inwestycji w ramach Marszałkowskiego programu poprawy bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych ,,SUPER ZEBRA” w zakresie:
Część 1:
Zadanie pn.: Realizacja inwestycji w ramach Marszałkowskiego programu poprawy bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych ,,SUPER ZEBRA” przy ul. Prószkowskiej w Opolu - droga wojewódzka 414 (w rejonie włączenia z ul. Wiosenną i drogą dojazdową do pływalni "Wodna Nuta"),
Zakres rzeczowy dla każdej części:
1) wykonanie dokumentacji projektowej wraz z warunkami, opiniami i uzgodnieniami,
2) wykonanie zasilania z szafy oświetlenia/latarni ulicznej,
3) zastosowanie się do warunków przyłączeniowych, określonych przez TAURON Dystrybucja S.A w Warszawie i Wydział Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Opola (stanowiące załączniki do PFU),
4) dostarczenie i montaż niezbędnych elementów wykonania infrastruktury przewidzianych w załączniku nr 4 do regulaminu Marszałkowskiego Programu poprawy bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych „Super Zebra” (w załączeniu),
6) wykonanie remontu/przebudowy chodników na dojściach do przejścia dla pieszych z kostki betonowej,
7) wykonanie/odnowienie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej,
8) wykonanie oraz montaż tablicy informacyjnej o finansowaniu zadania (format A3 – po 2 dla każdej lokalizacji),
9) opracowanie i wdrożenie tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
10) opracowanie stałej organizacji ruchu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Plan Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) opracowany przez Zamawiającego stanowiący załącznik do SWZ. Każda z części podzielona jest na dwa etapy, których prace należy wykonać zgodnie z zapisami PFU:
Etap I – prace projektowe
Etap II – roboty budowlano – montażowe wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
Uwaga: Zamawiający określa iż dla każdej części zamówienia:
Wartość opracowania dokumentacji projektowej (zakres I dokumentacja projektowa) - może wynosić max 10% całości przedmiotu zamówienia danej części na którą składana jest oferta (etap I + etap II) .
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
4.5.5.) Wartość części: 98554,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadań w formule „zaprojektuj i wybuduj”, polegających na opracowaniu dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonaniu robót budowlanych polegających na budowie dedykowanego oświetlenia przejść dla pieszych w mieście Opolu w dwóch lokalizacjach w ramach Marszałkowskiego programu poprawy bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych „SUPER ZEBRA”.Realizacja inwestycji w ramach Marszałkowskiego programu poprawy bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych ,,SUPER ZEBRA” w zakresie:
Część 2:
Zadanie pn.: Realizacja inwestycji w ramach Marszałkowskiego programu poprawy bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych ,,SUPER ZEBRA” przy ul. Oświęcimskiej w Opolu - droga wojewódzka 423 (w rejonie skrzyżowania z ul. Złotą).
Zakres rzeczowy dla każdej części:
1) wykonanie dokumentacji projektowej wraz z warunkami, opiniami i uzgodnieniami,
2) wykonanie zasilania z szafy oświetlenia/latarni ulicznej,
3) zastosowanie się do warunków przyłączeniowych, określonych przez TAURON Dystrybucja S.A w Warszawie i Wydział Infrastruktury Technicznej i Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Opola (stanowiące załączniki do PFU),
4) dostarczenie i montaż niezbędnych elementów wykonania infrastruktury przewidzianych w załączniku nr 4 do regulaminu Marszałkowskiego Programu poprawy bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych „Super Zebra” (w załączeniu),
6) wykonanie remontu/przebudowy chodników na dojściach do przejścia dla pieszych z kostki betonowej,
7) wykonanie/odnowienie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej,
8) wykonanie oraz montaż tablicy informacyjnej o finansowaniu zadania (format A3 – po 2 dla każdej lokalizacji),
9) opracowanie i wdrożenie tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
10) opracowanie stałej organizacji ruchu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Plan Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) opracowany przez Zamawiającego stanowiący załącznik do SWZ. Każda z części podzielona jest na dwa etapy, których prace należy wykonać zgodnie z zapisami PFU:
Etap I – prace projektowe
Etap II – roboty budowlano – montażowe wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.
Uwaga: Zamawiający określa iż dla każdej części zamówienia:
Wartość opracowania dokumentacji projektowej (zakres I dokumentacja projektowa) - może wynosić max 10% całości przedmiotu zamówienia danej części na którą składana jest oferta (etap I + etap II) .
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 99861,76 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 3 u.p.z.p. Zamawiający unieważnia postępowanie w części 1 oraz części 2 o udzielenie w/w zamówienia publicznego, ponieważ złożona oferta z najniższą ceną na każdą z części przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Otwarcie ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nastąpiło w dniu 27.09.2023 r., godz. 13:00.
Do tego terminu złożona została jedna oferta w wysokości dla poszczególnych części:
Część 1: 204 327,60 zł brutto
Część 2: 204.327,60 zł brutto.
Wartość oferty przewyższa środki, jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj.
Część 1: 98 554,02 zł brutto
Część 2: 99.861,76 zł brutto,
Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, do kwoty złożonej oferty z najniższą ceną.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w obu częściach.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 3 u.p.z.p. Zamawiający unieważnia postępowanie w części 1 oraz części 2 o udzielenie w/w zamówienia publicznego, ponieważ złożona oferta z najniższą ceną na każdą z części przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Otwarcie ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nastąpiło w dniu 27.09.2023 r., godz. 13:00.
Do tego terminu złożona została jedna oferta w wysokości dla poszczególnych części:
Część 1: 204 327,60 zł brutto
Część 2: 204.327,60 zł brutto.
Wartość oferty przewyższa środki, jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj.
Część 1: 98 554,02 zł brutto
Część 2: 99.861,76 zł brutto,
Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia, do kwoty złożonej oferty z najniższą ceną.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie w obu częściach
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup i dostawa sztucznego zwieracza cewki moczowej męskiej dla potrzeb Oddziału Urologii Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Wymiana wraz z regulacją wysokościową wpustów ulicznych oraz włazów studni kanalizacji deszczowej na dr. woj. adm. przez ZDW w Opolu, na terenie działania OT z podziałem na zadania
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego specjalistycznego dla potrzeb Oddziału Chirurgii Szczękowo-Twarzowej.
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie serwisu i napraw samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Opolu w okresie 24 miesięcy
- Dostawa sprzętu multimedialnego i urządzenia sieciowego
- Dostosowanie budynku Sądu Rejonowego w Głubczycach do aktualnych wymagań przeciwpożarowych
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- TR.262.1.2024 . Modernizacja budynku L - etap IV (...) polegające na wykonaniu przyłączy elektroenergetycznych (...) z budynku stacji transformatorowej 9001946 do budynku "L"'
- Zaprojektowanie i wykonanie wymiany układów klimatyzacji VRF w Ośrodku Szkoleniowym NBP w Zalesiu Górnym
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.