eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierzążnia › "Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 900 000,00zł. z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu związanego z realizacja inwestycji drogowych w 2023r."



Ogłoszenie z dnia 2023-10-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 900 000,00zł. z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu związanego z realizacja inwestycji drogowych w 2023r."

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DZIERZĄŻNIA

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy w Dzierzążni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378077

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: -

1.5.2.) Miejscowość: Dzierzążnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-164

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23.6615904

1.5.8.) Numer faksu: 23/6615904 wew. 39

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dzierzaznia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzierzaznia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dzierzaznia.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 900 000,00zł. z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu związanego z realizacja inwestycji drogowych w 2023r."

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f20428b9-5854-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00456852

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032822/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 "Udzielenie kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 900 000,00zł. z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu zwiazanego z realizacja inwestycji drogowych w 2023r."

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00407112

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PfŚ.271.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 380000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 900 000,00 PLN (słownie: dziewięćset tysięcy 00/100 PLN) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu związanego z realizacją inwestycji drogowych w 2023 roku.
1) Przez uruchomienie kredytu należy rozumieć ilość dni, w których nastąpi uruchomienie kredytu liczone od dnia złożenia przez Zamawiającego dyspozycji o wypłatę kredytu złożonej najpóźniej do godziny 12:00. Za dzień uruchomienia kredytu Zamawiający uzna dzień wpływu środków na rachunek Zamawiającego najpóźniej do godziny15:00.
2) Całkowite uruchomienie kredytu nastąpi do 15.11.2023 r.
3) Okres kredytowania: od dnia podpisania Umowy kredytowej do 30.12.2033 r. (tj. do dnia spłaty ostatniej raty kapitałowo-odsetkowej).
4) Harmonogram spłat kredytu: spłata kapitału kredytu następować będzie w 40 kwartalnych ratach kapitałowych płatnych 30 dnia każdego kwartału w okresie od dnia 01.01.2024 r. do dnia 30.12.2033 r. Raty kapitałowe w wysokości 22 500,00zł. (spłata I raty kapitałowej: 30.03.2024r.)
5) W przypadku gdy termin spłaty kredytu przypada na dzień wolny od pracy, spłata powinna być dokonana w pierwszym dniu roboczym następującym po tym dniu, z zastrzeżeniem, że odsetki od kredytu będą naliczane do dnia poprzedzającego spłatę według stóp procentowych obowiązujących w czasie trwania umowy.
6) Nie przewiduje się prowizji naliczanej od kwoty pobranej transzy kredytu, poprzez potrącenie z przekazanej kwoty kredytu na rachunek podstawowy gminy.
7) Zamawiający (kredytobiorca) zastrzega sobie możliwość nie pobrania lub pobrania w niepełnej wysokości kwoty kredytu. W takim przypadku bank nie obciąży Zamawiającego (kredytobiorcy) kosztami nie pobranego kredytu.
8) Oprocentowanie kredytu: zmienne oparte o stawkę WIBOR 1M i dodatnią lub ujemną marżę banku – stałą w okresie kredytowania.
9) Rok odsetkowy: równy 365 dni.
10) Odsetki płatne na koniec każdego miesiąca.
11) Należy przyjąć, że każdy miesiąc odsetkowy liczy rzeczywistą ilość dni.
12) Datą płatności pierwszych odsetek będzie data końca pierwszego pełnego miesiąca kalendarzowego następującego po uruchomieniu pierwszej transzy kredytu.
13) Możliwość wcześniejszych (przed ustalonym terminem) spłat rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat i konieczności informowania Wykonawcy (banku) o tym fakcie.
14) Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco, przekazany Wykonawcy wraz z deklaracją wekslową.
15) Zamawiający nie przewiduje złożenia oświadczenia o poddaniu się egzekucji, w formie aktu notarialnego zgodnie z art. 777 k.p.c.
16)Istotnych Postanowieniach Umowy - stanowiących załącznik nr 6 do SWZ,
17) Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia - stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 346022 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 346022 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 346022 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5670004238

7.3.3) Ulica: Mławska 20A

7.3.4) Miejscowość: Raciąż

7.3.5) Kod pocztowy: 09-140

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 346022,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-10-23 do 2033-12-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.