eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad Notecią › Tryb podstawowy bez negocjacji na realizację zadania pn. "Remont ulicy Piaskowej w Nakle nad Notecią".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Tryb podstawowy bez negocjacji na realizację zadania pn. "Remont ulicy Piaskowej w Nakle nad Notecią".

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nakło nad Notecią

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350895

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ks. P. Skargi 7

1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umig.naklo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-naklo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/812126

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Tryb podstawowy bez negocjacji na realizację zadania pn. "Remont ulicy Piaskowej w Nakle nad Notecią".

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e4f49daa-4bc9-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00456352

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043066/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.25 remont ulicy Piaskowej w Nakle nad Notecią

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00382510

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.27.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 715941,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót objętych niniejszym postępowaniem obejmuje remont odcinka drogi gminnej nr G090845C – ulica Piaskowa w Nakle nad Notecią od km 0+040 do km 0+452,64 oraz od km 0+581.06 do km 1+016, na działkach o numerach ewidencyjnych 79, 18/2, 141, 19/14, 23 obręb: Nakło nad Notecią.
Stan istniejący drogi
Ulica Piaskowa jest drogą gminną zlokalizowaną w zachodniej części miasta Nakło nad Notecią
Rozpoczyna się od skrzyżowania z ul. Bohaterów - Wzgórze Wodociągowe. Od km 0+000 do km 1+016 - koniec opracowania posiada jezdnię o nawierzchni bitumicznej.
Szerokość jezdni ulicy jest zmienna i wynosi około 4 m.
Istniejąca nawierzchnia drogi z bitumicznej jest zdeformowana w przekroju podłużnym i poprzecznym, z licznymi ubytkami i wybojami, liczne spękania siatkowe oraz zapadnięcia świadczą o utracie nośności. Po opadach deszczu w wyniku ruchu pojazdów w spękanej nawierzchni powstają wyboje, które w znacznym stopniu pogarszają komfort jazdy.
Stan projektowany drogi
Projektuje się wykonanie remontu po istniejącym śladzie jezdni.
Remont przedmiotowego odcinka drogi obejmuje wykonanie jezdni, pobocza, zjazdów - bez zmiany ich podstawowych parametrów takich jak długość, szerokość. Zakres objęty remontem ma długość:
– odcinek 1 – 412,64 m,
– odcinek 2 – 434,94m.
Dla drogi przyjęto następujące parametry:
 Klasa drogi – D
 Teren – równinny
 Kategoria obciążenia ruchem KR1
 szerokość jezdni 4.0 m
 droga przebiega w terenie zabudowy
 Droga jednojezdniowa, jednopasowa dwukierunkowa
 Spadek nawierzchni jednostronny 2% w lewo
 pobocza szerokości 0.75 m z kruszywa 0/31.5 - C90/3, gr. 10 cm
 odwodnieni – do istniejących rowów
Remont rozpoczyna w km 0+040 do km 0+452,64 oraz od km 0+581.06 do km 1+016. Na odcinku o istniejącej nawierzchni bitumicznej projektuje się wykonanie warstw bitumicznych o łącznej grubości 7 cm, wraz z wymianą krawędzi jezdni na szerokości 0,5 m – nowa konstrukcja.
Ponadto robotami rozbiórkowymi objęte będą zjazdy, pobocze. Podstawowe parametry geometryczne remontowanej ulicy przedstawiono na projekcie zagospodarowania terenu. Szerokość jezdni na przedmiotowej ulicy: 4,0 m.
Rozwiązanie wysokościowe nawiązuje do istniejącej nawierzchni oraz istniejących zjazdów do posesji.

Dane wyjściowe nowej konstrukcji:
Kategoria ruchu – KR1
Zakładany Typ Konstrukcji JEZDNI
Konstrukcja nawierzchni jezdni – w miejscach wymiany, zjazdy bitumiczne
 Warstwa ścieralna z AC11S - 4 cm
 warstwa wiążąca z AC11W - 3 cm
 Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31.5 mm, gr. 20 cm
 warstwa mrozoochronna: grunt stabilizowany cementem C1.5/2MPa gr. 20 cm – warstwa ulepszonego podłoża zgodnie z WT-5 2010 oraz Katalogiem Typowych Konstrukcji Nawierzchni Sztywnych załącznik nr 30 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 16.06.2014 r.
Konstrukcja nawierzchni jezdni – na istniejącej nawierzchni
 Warstwa ścieralna z AC11S 4 cm
 warstwa wiążąca z AC11W 3 cm
Zjazdy z kostki brukowej
Zaprojektowano remont istniejących zjazdów na odcinku krawędź jezdni – granica działki. Zjazdy o nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm, zjazdy indywidualne do posesji – przecięcie krawędzi nawierzchni zjazdu ścięte skosem.

Konstrukcja nawierzchni na zjazdach
- warstwa ścieralna – z betonowej kostki brukowej - koloru grafitowego – gr. 8 cm, na
podsypce cementowo - piaskowej 1:4 – gr. 4 cm
- warstwa podbudowy zasadniczej – podbudowa beton C8/10 gr 20 cm
- warstwa wzmacniająca podłoże – grunt stabilizowany cementem C1.5/2 – gr. 15 cm

Odwodnienie drogi
Odwodnienie poprzez spadki podłużne oraz poprzeczne do istniejących rowów.

Zestawienie powierzchni jezdni do wykonania:
Jezdnia – nawierzchnia bitumiczna 3384,54 m2
Zjazdy – kostka brukowa 52,41 m2
Zjazdy – nawierzchnia bitumiczna 517,75 m2


Wymagania ogólne Zamawiającego:
1) Wykonawca, składając ofertę, musi uwzględnić w kosztach: opłaty za media (woda, energia, śmieci, ochrona, wywóz i utylizacje odpadów).
2) W uzupełnieniu do dokumentacji projektowej Zamawiający wymaga wymiany lub montażu zestawów naprawczych na istniejących bądź nowych studniach. Dostawa i montaż zestawów naprawczych na studniach kanalizacyjnych: demontaż istniejącego włazu, montaż zestawu naprawczego - płyty z betonu C35/45 oraz włazu żeliwno-betonowego klasy D400.
Montaż pokryw na studniach PVC systemowych.
Rozwiązanie polega na demontażu teleskopu z włazem z istniejących studni i zabudowę (montaż) na istniejącej rurze wznośnej pokrywy betonowej Dn 800 z otworem, na zagęszczonej podsypce betonowej. Dopiero na niej zamontowanie odpowiedniego włazu. Rura wznośna musi być wprowadzona do otworu w płycie betonowej pod powierzchnię terenu. W przypadku zbyt krótkiej rury wznośnej należy dokonać jej przedłużenia. Przestrzeń pomiędzy otworem a korpusem rury należy wypełnić materiałem trwale plastycznym (zaprawa plastyczna), która zabezpieczy przed penetracją wody do podłoża gruntowego.
3) Koszty związane z utylizacją odpadów z budowy, opłatami za uczestnictwo w odbiorach technicznych przedstawicieli służb utrzymania sieci uzbrojenia terenu, ryzykiem związanym z bezpieczeństwem i odpowiedzialnością cywilną, koszty ewentualnego odwodnienia terenu budowy, koszty ubezpieczenia budowy, wszelkie koszty związane z prowadzoną budową niewymienione w przedmiarach, należy ująć w kosztach ogólnych budowy.
4) Wykonawca, jako wytwórca odpadów, ma obowiązek wywiezienia i utylizacji odpadów (np.: gruzu, ziemi, itp.) zgodnie z ustawą o odpadach (wywóz, miejsce składowania oraz utylizacja po stronie wykonawcy).
5) Wykonawca ma obowiązek z 14-dniowym wyprzedzeniem, powiadomić poszczególnych gestorów sieci o rozpoczęciu prac oraz wykonać prace zgodnie z wydanymi od gestorów warunkami.
6) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia geodezyjnej dokumentacji powykonawczej polegającej na wykonaniu robót pomiarowych dla inwentaryzacji powykonawczej wraz
z wykonaniem mapy powykonawczej (wersja papierowa + cyfrowa, format .dxf lub .dwg)
i włączenia jej do zasobów geodezyjnych odpowiedniej jednostki.
7) Wykonawca prac podczas przygotowywania czasowej organizacji ruchu na zadaniu musi uwzględnić zapewnienie ciągłego dojazdu, do zlokalizowanych w miejscu prowadzenia prac budynków użyteczności publicznej jak i placówek prowadzących działalność gospodarczą oraz budynków mieszkalnych.
8) Wykonawca ma obowiązek zaktualizować wydane przez gestorów sieci warunki wykonania robót. Koszt aktualizacji warunków od gestorów należy uwzględnić w cenie oferty.
9) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej zadania. Ustawa Prawo Geodezyjne obliguje jednostki uczestniczące w zadaniu do ochrony wszystkich znaków geodezyjnych i osnów szczegółowych. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, by Wykonawca dołączył do inwentaryzacji geodezyjnej obiektu, oświadczenie geodety biorącego udział w realizacji zadania, iż wszystkie istniejące znaki geodezyjne i osnowy szczegółowe, znajdujące się w miejscu prowadzenia robót na przedmiotowym zadaniu nie zostały uszkodzone.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załącznikach:
1) dokumentacja projektowa w skład której wchodzi:
a) projekt budowlany,
b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
c) przedmiary robót (UWAGA: stanowią one dokument pomocniczy),
d) Brak sprzeciwu Starosty na wykonywanie robót.
2) Wzór umowy – zgodnie z załącznikiem do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 796208,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 939730,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 796208,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAFAŁ SZYMCZAK P.H.U.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5581633412

7.3.3) Ulica: JACKOWSKIEGO

7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią

7.3.5) Kod pocztowy: 89-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 796208,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.