eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszczyna › Dostawy materiałów szewnych dla Szpitala Joannitas w Pszczynie



Ogłoszenie z dnia 2023-10-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy materiałów szewnych dla Szpitala Joannitas w Pszczynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Joannitas w Pszczynie samorządowa spółka z o.o. w restrukturyzacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276581253

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul.dr. W. Antesa 11

1.5.2.) Miejscowość: Pszczyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szpital.pszczyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.pszczyna.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szpital-pszczyna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Sp. z o.o.

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy materiałów szewnych dla Szpitala Joannitas w Pszczynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-546993fc-34ee-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00456150

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00345119

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/SP/17/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 142709,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szew syntetyczny, wchłanialny, monofilamentowy, niepowlekany. Siła podtrzymywania: ok 70-80% po 14-28 dniach, ok 50 – 60% po 42 dniach. Wchłanianie 180-210 dni

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 4460,48 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szew syntetyczny, niewchłanialny, monofilamentowy, niepowlekany, barwiony na niebiesko. Wykonany z polipropylenu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 8199,03 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szew syntetyczny, niewchłanialny, pleciony, powlekany. Barwiony na zielono lub bezbarwny. Wykonany z włókien poliestrowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 2862,22 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szew syntetyczny, niewchłanialny, monofilamentowy, niepowlekany, barwiony na czarno. Wykonany z włókien poliamidowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 25895,48 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szew syntetyczny z kwasu poliglikolowego, wchłanialny, pleciony. Powleczenie: polikaprolakton i stearynian wapnia. Podtrzymywanie: ok. 70-75% po 2 tygodniach, ok. 50% po 3 tygodniach, ok. 20-25% po 4 tygodniach. Wchłanianie 50-90dni

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 48498,77 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szew syntetyczny z kwasu poliglikolowego, wchłanialny, pleciony. Powleczenie: polikaprolakton i stearynian wapnia. Podtrzymywanie: 50% po 7 dniach, 0% po 10-14 dniach. Wchłanianie 42 dni

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 2135,89 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Siatka polipropylenowa

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 4210,13 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Staplery skórne

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 3032,77 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Podwiązka endoskopowa

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 283,5 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Stapler okrężny

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 25515 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Staplery endoskopowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 24324,3 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szew syntetyczny z kwasu poliglikolowego, wchłanialny, pleciony. Powleczenie: polikaprolakton i stearynian wapnia. Podtrzymywanie: ok. 70-75% po 2 tygodniach, ok. 50% po 3 tygodniach, ok. 20-25% po 4 tygodniach. Wchłanianie 50-90dni

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 357,21 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Stapler do laparoskopowego mocowania siatek przepuklinowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne

4.5.5.) Wartość części: 4351,16 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 1 Ustawy, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.