eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubiewo › Zagospodarowanie części działki nr 981 nad jeziorem w Bysławiu - budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym



Ogłoszenie z dnia 2023-10-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie części działki nr 981 nad jeziorem w Bysławiu - budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBIEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351133

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Hallera 9

1.5.2.) Miejscowość: Lubiewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-526

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 52 33 493 10

1.5.8.) Numer faksu: 519 02 14

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug.glazik@lubiewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lubiewo.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6d6505e1-40cb-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie części działki nr 981 nad jeziorem w Bysławiu - budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d6505e1-40cb-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00455850

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029619/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Zagospodarowanie części działki nr 981 nad jeziorem w Bysławiu - budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, Działanie: ,,Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich” Poddziałanie: ,,Wsparcie inwestycji w tworzenie, ulepszanie i rozwijanie podstawowych usług lokalnych dla ludności wiejskiej, w tym rekreacji, kultury i powiązanej infrastruktury” Operacja typu ,,Kształtowanie przestrzeni publicznej”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00362357

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IiPP.271.1.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 310529,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie części działki nr 981 nad jeziorem w Bysławiu - budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym.
2. Zamówienie dofinansowane jest ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w ramach Działania: ,,Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich” Poddziałanie: ,,Wsparcie inwestycji w tworzenie, ulepszanie i rozwijanie podstawowych usług lokalnych dla ludności wiejskiej,
w tym rekreacji, kultury i powiązanej infrastruktury” Operacja typu ,,Kształtowanie przestrzeni publicznej”
3. Opis przedmiotu zamówienia.
Realizacja zamówienia przebiegać będzie w 2 etapach.

ETAP I:
3.1 Budowa plażowych prysznicy (2 szt.) z przebieralniami (2 szt.) – 1 kpl.

ETAP II:
3.2 Budowa:
a) ścieżki spacerowej,
b) ścieżki dydaktyczno-sensorycznej,
c) altany wypoczynkowej ze stolikiem do gry w szachy i ławkami – 1 kpl.,
d) ławek wypoczynkowo-edukacyjnych – 2 szt.,
e) boiska do siatkówki plażowej z montażem słupków i siatki - 180 m2,
f) szachów chodnikowych o powierzchni do gry 16m2 wraz z wyposażeniem w figury szachowe plenerowe (32 szt.), wysokość figur: król (najwyższy) – nie mniej niż 105 cm, pionek (najniższy) – nie mniej niż 62 cm,
g) makiet ryb słodkowodnych z tabliczkami informacyjnymi – 12 szt.,
3.3 Nasadzenia roślin i wykonanie trawnika.
Materiał szkółkarski do nasadzeń:
a) Materiał szkółkarski roślin ozdobnych wykorzystany do nasadzeń musi być czysty odmianowo, wyprodukowany zgodnie z zasadami agrotechniki szkółkarskiej. Rośliny powinny być zdrewniałe i zahartowane.
b) Materiał roślinny musi być zdrowy, bez uszkodzeń mechanicznych oraz śladów występowania patogenów, niewłaściwego nawożenia oraz agrotechniki.
c) Materiał szkółkarski nie może posiadać odrostów podkładki poniżej miejsca szczepienia.
d) Materiał szkółkarski powinien być prawidłowo uformowany z zachowaniem cech charakterystycznych dla gatunku/odmiany, a także równomiernego rozkrzewienia i rozgałęzienia. Korony krzewów powinny być równomiernie rozgałęzione, symetryczne. Byliny i trawy ozdobne powinny posiadać dobrze wykształcone rozety liści.
e) System korzeniowy powinien być dobrze wykształcony, odpowiedni dla gatunku/odmiany i wieku rośliny. Nie powinien nosić śladów uszkodzeń. Bryła korzeniowa powinna być dobrze przerośnięta i odpowiednio duża (zależnie od gatunku, odmiany i wieku rośliny). Rośliny pojemnikowane powinny posiadać silnie przerośniętą bryłę korzeniową i być uprawiane
w pojemnikach o pojemności proporcjonalnej do wielkości rośliny.
f) Dostarczone sadzonki powinny być właściwie oznaczone etykietami szkółkarskimi tzn. muszą mieć etykiety, na których podana jest nazwa łacińska, posiadać wymiary określone przez Zamawiającego, odpowiedni pokrój oraz odpowiadać standardom jakościowym.

4. Przyjęte rozwiązania techniczno-budowlane przewidują wyeliminowanie barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych i równoczesne zapewnienie dogodniejszych warunków funkcjonowania wszystkim użytkownikom, w tym likwidację progów utrudniających poruszanie się wózkiem osobom niepełnosprawnym.
Zaproponowane rozwiązania będą skuteczne także dla innych osób np. rodziców
z wózkami dziecięcymi i osób starszych. Ścieżka pozbawiona jest przeszkód
i utrudnień np. śmietników, słupków, donic, skrzynek itp. Wejście
z promenady na ścieżkę zaprojektowano na tym samym poziomie.
Ścieżkę dydaktyczno-sensoryczną tworzą różne nawierzchnie, których faktura jest wyczuwalna dotykiem przez osoby niewidome. Ponadto dobrano rośliny w taki sposób, aby zróżnicować strukturę liści, co pozwoli na poznanie gatunku.
Zaproponowane nasadzenia stymulują zmysł wzroku poprzez intensywne zabarwienia kwiatów, pozwalając na ich zaobserwowanie przez osoby słabowidzące.

Uwaga:

1/ Załącznik do zgłoszenia robót przewiduje budowę 3 szt. ławek wypoczynkowo-edukacyjnych. Zamawiający wymaga budowy wyłącznie 2 szt. ławek wypoczynkowo-edukacyjnych zlokalizowanych w sąsiedztwie altany wypoczynkowej (bez ławki zaprojektowanej przy wejściu na plac zabaw).
Ponadto zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje budowy promenady, witacza
i bramy na kąpielisko (budowa tych obiektów jest obecnie w trakcie realizacji
w ramach odrębnego zamówienia).

2/ W załączniku do zgłoszenia wskazano, iż projektowane ścieżki spacerowe mają być wykonane z nawierzchni przepuszczalnej ,,parkowej” lub innej. Zamawiający wymaga, aby ścieżka spacerowa wykonana została z kostki brukowej grub. 6 cm, bezfazowej, w kształcie prostokąta, kolor – Hawaii (grafitowo-brązowo-pomarańczowy) – w celu nawiązania do zakupionej już kostki na promenadę.

3/ Zamawiający wymaga, aby pokrycie dachów było dachówką karpiówką ceramiczną w łuskę w kolorze naturalnym
Kolorystyka elementów drewnianych - po wcześniejszym uzgodnieniu
z Zamawiającym.

4/ Na projekcie zagospodarowania działki wskazano drzewo owocowe do wycinki, rozbiórkę ogrodzenia i betonowego kręgu, przeniesienie istniejących ławek
i stojaków na rowery. Przedmiot niniejszego zamówienia nie obejmuje wykonania tych robót przez Wykonawcę.

5/ Siatkę i słupki do montażu na boisku do siatkówki plażowej dostarczy Zamawiający.

5. Harmonogram robót i warunki płatności
Zamawiający przewiduje realizację robót w dwóch etapach:
Etap I: realizacja całości prac określonych w pkt. 3.1 SWZ w terminie: od daty podpisania umowy – do 30.11.2023 r., termin płatności faktury do 14 dni po dokonaniu odbioru częściowego;
Etap II: dokończenie całego zadania: w terminie do 31.05.2024 r., termin płatności faktury do 30 dni po dokonaniu odbioru końcowego (odbiór końcowy nie wcześniej niż 01.03.2024 r.). Wykonawca zobowiązany jest sporządzić harmonogram rzeczowo-finansowy zgodny z powyższymi terminami realizacji
i płatnościami oraz zakresem robót zgodnym z tabelą elementów scalonych
i wartościami zgodnymi z kosztorysem ofertowym, który zostanie Zamawiającemu dostarczony w dniu podpisania umowy.
6. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45000000 - 7 Roboty budowlane
45111200 - 0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112710 - 5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112720 - 8 Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45200000 - 9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45211320 - 8 Roboty budowlane w zakresie altan
45261000 - 4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45422000 - 1 Roboty ciesielskie
45233200 - 1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni
77310000 - 6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiarach robót, spisach roślin oraz planie nasadzeń stanowiących załączniki do niniejszej SWZ.
8. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do:
a) wszelkich robót przygotowawczych, w tym robót porządkowych, organizacji
i utrzymania placu budowy, dostawy dla potrzeb realizacji przedmiotu umowy niezbędnych mediów, w tym: energii elektrycznej, wody, itp. oraz ponoszenia kosztów ich zużycia,
b) poniesienia wszystkich kosztów badań, ekspertyz i opinii koniecznych do oceny jakości robót oraz prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia,
c) poniesienia kosztów związanych z odbiorami wykonanych robót,
d) poniesienia kosztów wywozu nadmiaru ziemi w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego,
e) w przypadku uszkodzenia urządzeń bądź ich części (m. in. sieci wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, elektrotechnicznej, urządzeń melioracyjnych oraz dróg gminnych) w toku realizacji przedmiotu zamówienia - naprawienia ich
i doprowadzenie do stanu pierwotnego,
f) pokrycia ewentualnych kosztów demontażu, montażu bądź naprawy ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu,
g) wykonania badań, prób i itp., jak również do dokonania odkrywek
w przypadku nie zgłoszenia robót do odbioru ulegających zakryciu lub zanikających,
h) zapewnienia i pokrycia kosztów pełnej obsługi geodezyjnej obejmującej wytyczenie oraz bieżącą inwentaryzację geodezyjną powykonawczą
w 2 egzemplarzach,
i) uzyskania we własnym zakresie i na własny koszt wszelkich uzgodnień, opinii
i pozwoleń do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku,
j) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
k) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,
l) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego,
m) prowadzenia dziennika budowy.
9. Wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania wszystkich robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami oraz dokumentacją projektową, umową i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji umowy.
10. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności
z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Podane w niniejszej SWZ,
w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów, urządzeń czy wyposażenia. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Produkt równoważny to taki, który ma te same cechy funkcjonalne, co wskazany w dokumentacji konkretny
z nazwy lub pochodzenia produkt. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji i dokumentacji budowlanej produktu oraz powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt.
Pozostałe informacje znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia zamieszczonej na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45211320-8 - Roboty budowlane w zakresie altan

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45422000-1 - Roboty ciesielskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 355000,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 373700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 355000,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Koszowski Andrzej Wspólnik Spółki Cywilnej Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe ,,Koszowski"

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Edyta Skiba - Koszowska Wspólnik Spółki Cywilnej Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe ,,Koszowski"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5590001700

7.3.3) Ulica: Szkolna 15

7.3.4) Miejscowość: Pruszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-120

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 355000,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.