eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Budowa remizy Ochotniczej Straży Pożarnej wraz z instalacją gazową w Wilkowie



Ogłoszenie z dnia 2022-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa remizy Ochotniczej Straży Pożarnej wraz z instalacją gazową w Wilkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KĘTRZYN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742876

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 2

1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 897512474

1.5.8.) Numer faksu: 897512746

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.grabias@gminaketrzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminaketrzyn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.gminaketrzyn.pl/zamowienia_publiczne/50/status/0/rodzaj/0/wzp/zwr/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa remizy Ochotniczej Straży Pożarnej wraz z instalacją gazową w Wilkowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-891e5fa8-2e94-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00455618

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006959/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa remizy Ochotniczej Straży Pożarnej wraz z instalacją gazową w Wilkowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00337478/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGG.271.66.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1869439,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje:
1) Rozbiórkę istniejącego budynku OSP w Wilkowie;
2) Wybudowanie budynku halowego, jednokondygnacyjnego, wolnostojącego, niepodpiwniczonego, ocieplonego na działce nr 107. Dach dwuspadowy, kąt nachylenia 10 stopni. Wymiary zewnętrzne obudowy 12,96 x 18,7 m. Utwardzenie terenu kostką betonową i ogrodzenie – zakres robót obejmuje wykonanie wszystkich robót objętych załączonym projektem;
3) Wykonanie instalacji elektrycznej budynku remizy OSP – zakres robót obejmuje wykonanie wszystkich robót objętych załączonym projektem z wyłączeniem wykonania instalacji fotowoltaicznej:
- wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej,
- zabudowa złącza pomiarowego i wyłącznika głównego,
- wykonanie instalacji elektrycznej,
- wykonanie instalacji uziomowej i odgromowej,
- wykonanie prac pomiarowo – kontrolnych;
4) Wykonanie wewnętrznych instalacji i przyłączy sanitarnych dla budynku OSP - zakres robót obejmuje wykonanie wszystkich robót objętych załączonym projektem:
- wewnętrzne instalacje sanitarne: wodociągowa wody zimnej, ciepłej, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, wentylacji, instalacja zbiornikowa na gaz płynny ze zbiornikiem naziemnym o pojemności 2700 dm3 wraz z wewnętrzną instalacją gazową,
- przyłącza: kanalizacji sanitarnej i wodociągowej;
5) Budowa zjazdu publicznego z drogi powiatowej - zakres robót obejmuje wykonanie wszystkich robót objętych załączonym projektem;
6) Technologia pompy ciepła na potrzeby c.o. i c.w.u., wewnętrznej instalacji c.o. oraz fotowoltaiki - zakres robót obejmuje wykonanie wszystkich robót objętych załączonym projektem:
- technologia gruntowej pompy ciepła na potrzeby c.o. i c.w.u.,
- ogrzewanie podłogowe i ścienne do współpracy z PC,
- automatyka układu,
- fotowoltaika na potrzeby Budynku OSP.

Zamówienie obejmuje wykonanie robót z materiałów Wykonawcy z zastrzeżeniem,
że Zamawiający przekaże Wykonawcy do realizacji zamówienia będące Jego własnością,
a Wykonawca użyje do realizacji następujące materiały:
- 1 szt. - brama przemysłowa segmetnowa z drzwiami serwisowymi, napęd elektryczny, pilot, o której mowa w przedmiarze na roboty ogólnobudowlane poz. 28 d. 5;
- 2 szt. - drzwi aluminiowe zewnętrzne jednoskrzydłowe, o których mowa w przedmiarze na roboty ogólnobudowlane poz. 30 d. 5;
- 5 szt. umywalek, o których mowa w przedmiarze na instalacje i przyłącze sanitarne poz. 109 d. 3 i 110 d. 3
W związku z powyższym Wykonawca nie powinien w swojej wycenie uwzględniać zakupu powyższych materiałów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2496602,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2831686,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2496602,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe Adam Stadnik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7422023151

7.3.3) Ulica: Słoneczna 2/4

7.3.4) Miejscowość: Korsze

7.3.5) Kod pocztowy: 11-430

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalacje elektryczne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2496602,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.