eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutno › Pełnienie funkcji opiekuna w Noclegowni oraz Ogrzewalni w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Kutnie w 2023 roku



Ogłoszenie z dnia 2022-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji opiekuna w Noclegowni oraz Ogrzewalni w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Kutnie w 2023 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KUTNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004730497

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawskie Przedmieście 10A

1.5.2.) Miejscowość: Kutno

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mops.kutno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mops.kutno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.mops.kutno.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji opiekuna w Noclegowni oraz Ogrzewalni w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Kutnie w 2023 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6962eba5-5edc-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00455374

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016119/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Pełnienie funkcji opiekuna w Noclegowni oraz Ogrzewalni w MOPS w Kutnie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00425807/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOPS.ZMA.2600.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia publicznego są usługi polegające na pełnieniu funkcji opiekuna w
Noclegowni w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Kutnie w okresie 01.01.2023 r.-31.12.2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.5.5.) Wartość części: 202581 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia publicznego są usługi polegające na pełnieniu funkcji opiekuna w
Ogrzewalni w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Kutnie w okresie 01.01.2023 r.-
30.04.2023 r. oraz 01.10.2023 r.-31.12.2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

4.5.5.) Wartość części: 123142,68 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu, w wyznaczonym terminie, została złożona jedna oferta – przez Wykonawcę: HOLMS sp. z o.o. sp.k., 09-400 Płock, ul. Graniczna 37. Oferta została sporządzona w postaci dokumentu pdf (skanu) utworzonego na podstawie przekształcenia podpisanego odręcznie dokumentu. Oferta została złożona za pośrednictwem portalu ePUAP przed zaszyfrowaniem przez miniPortal, co wiązało się z ujawnieniem treści oferty przed terminem otwarcia ofert. Zamawiający w pkt 10. SWZ wskazał informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej. Zgodnie z pkt 10.2.1. SWZ Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu „Oferta Wykonawcy” wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem. Ponadto w pkt. 10.2.4. SWZ wskazano sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty, który został opisany w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z treścią ww. Instrukcji przed złożeniem oferty. Składając ofertę, wykonawca akceptuje treść ww. Instrukcji. Wykonawca składa ofertę, przekazując Zamawiającemu plik zawierający ofertę, opatrzoną właściwym podpisem elektronicznym, który został złożony przed zaszyfrowaniem oferty.
W związku z powyższym zachodzi podstawa do odrzucenia oferty. Powyższe okoliczności stanowią, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, podstawę do odrzucenia oferty tego wykonawcy, a w konsekwencji – w związku z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie ww. zamówienia publicznego, ponieważ wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202581 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202581

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202581 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu, w wyznaczonym terminie, została złożona jedna oferta – przez Wykonawcę: HOLMS sp. z o.o. sp.k., 09-400 Płock, ul. Graniczna 37. Oferta została sporządzona w postaci dokumentu pdf (skanu) utworzonego na podstawie przekształcenia podpisanego odręcznie dokumentu. Oferta została złożona za pośrednictwem portalu ePUAP przed zaszyfrowaniem przez miniPortal, co wiązało się z ujawnieniem treści oferty przed terminem otwarcia ofert. Zamawiający w pkt 10. SWZ wskazał informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej. Zgodnie z pkt 10.2.1. SWZ Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu „Oferta Wykonawcy” wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem. Ponadto w pkt. 10.2.4. SWZ wskazano sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty, który został opisany w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z treścią ww. Instrukcji przed złożeniem oferty. Składając ofertę, wykonawca akceptuje treść ww. Instrukcji. Wykonawca składa ofertę, przekazując Zamawiającemu plik zawierający ofertę, opatrzoną właściwym podpisem elektronicznym, który został złożony przed zaszyfrowaniem oferty.
W związku z powyższym zachodzi podstawa do odrzucenia oferty. Powyższe okoliczności stanowią, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, podstawę do odrzucenia oferty tego wykonawcy, a w konsekwencji – w związku z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie ww. zamówienia publicznego, ponieważ wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123142,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123142,68

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 123142,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.