eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipowa › Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie 2023/2024 na terenie gminy Lipowa (Część 5 - Rejon V - Sołectwo Lipowa).

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-10-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie 2023/2024 na terenie gminy Lipowa (Część 5 - Rejon V – Sołectwo Lipowa).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182628

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wiejska 44

1.5.2.) Miejscowość: Lipowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-324

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lipowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-77807785-5d18-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie 2023/2024 na terenie gminy Lipowa (Część 5 - Rejon V – Sołectwo Lipowa).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77807785-5d18-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00454778

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00084012/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie 2023/2024 na terenie gminy Lipowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00415799

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.17.2023.MK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 78958,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych w sezonie 2023/2024 na terenie gminy Lipowa (Część 5- Rejon V – Sołectwo Lipowa).”

Wykonawca zobowiązuje się do realizacji usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem:
- nawierzchni dróg gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Gminę,
- obiektów inżynierskich związanych z drogami gminnymi (w rozumieniu Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej w sprawie warunków jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie. z dnia 30 maja 2000r. r.) ,
- urządzeń zabezpieczających ruch i innych urządzeń związanych z drogami gminnymi na terenie Gminy Lipowa,
- placów i dróg zarządzanych przez Gminę, w szczególności w miejscach niebezpiecznych tj. na zakrętach, spadkach podłużnych oraz na skrzyżowaniach i przed skrzyżowaniami,
- obiektów towarzyszących ww. drogom tj. zatoki autobusowe, parkingi, place,
polegających na odśnieżaniu i usuwaniu śliskości zimowej, zgodnie z zasadami odśnieżania i usuwania śliskości zimowej na drogach Gminy Lipowa.

2. Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania. Niniejsze postępowanie obejmuje Część V – Rejon 5 – Sołectwo Lipowa.

A. Rejon 5 – Lipowa
Planowana liczba godzin pracy w jednym sezonie wynosi: około 315.
Standard IV
Ulica Długość (m)
Bindowa 410
Nadkościół 1050
Podkościół 980
Polna 150
Barwna 1460
Borowikowa 700
Desantowa 440
Dworska 1460
Pod Grapą 430
Podlas 1255
Runa Leśnego 520
Siewna 95
Sportowa 220
Zbożowa 600
Razem 9770

Standard V
drogi wewnętrzne zarządzane przez Gminę Lipowa łączące się z ul. Nadkościół i Podkościół – 2500 m;
drogi wewnętrzne zarządzane przez Gminę Lipowa łączące się z ul. Dworską i Podlas – 4165 m;

3. Do zadań Wykonawcy należy:
a) usunięcie zalegającego opadu śnieżnego ;
b) zwalczanie śliskości zimowej;
z elementów wskazanych w pkt. 1 powyżej tj. przedmiotu zamówienia.
4. Realizację przedmiotu zamówienia zapewnia Wykonawca przy zastosowaniu własnego lub pozostającego w dyspozycji Wykonawcy i sprawnego technicznie sprzętu.
Sprzęt, którym realizowana będzie usługa musi być bezwzględnie sprawny technicznie.
5. Zamówienie obejmuje odśnieżanie powierzchni oraz usuwanie śliskości zimowej przez posypywanie materiałami (piaskiem, solą drogową). Materiały niezbędne do usuwania śliskości zimowej takie jak: piasek, sól drogowa dostarcza Zamawiający.
6. Wszystkie pojazdy wykonujące prace na drodze powinien wysyłać żółte sygnały błyskowe.
7. Drogi odśnieżane są według standardu IV i V. Wymogi dla każdego ze standardów określono w załączniku do umowy, stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ.
8. Wykonawca ma obowiązek podjąć działania związane z zimowym utrzymaniem dróg w czasie podanym w ofercie lecz nie dłuższym niż 90 minut od wystąpienia opadów czy śliskości lub wydania dyspozycji wyjazdu przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, dla każdej części przedmiotu zamówienia.
9. Podany powyżej kilometraż dróg jest orientacyjny, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia do ośnieżania dodatkowych odcinków dróg, weryfikacji ich długości, w związku z czym podanie faktycznej ilości kilometrów zimowego utrzymania w/w dróg w okresie umownym nie jest możliwe do określenia.
10. Zasady postępowania w czasie wykonywania prac zleconych przez Zamawiającego:
1) Przestrzeganie przepisów:
a) ustawy z 20.06.1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 ze. zm.),
b) ustawy z 21.03.1985 r. o drogach publicznych (tj. Dz. U z 2018 r. poz.2068 ze.zm.),
c) ustawy z 14.12.2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 699 ze.zm.)
d) ustawy z 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1297 ze.zm.)
e) rozporządzenie Ministra Środowiska z 27.10.2005 r. w sprawie rodzaju i warunków stosowania środków jakie mogą być stosowane na drogach publicznych, ulicach i placów (Dz. U. Nr 230 poz. 1960)
2) Wykonawca dostosowuje organizację pracy w taki sposób, aby była możliwość obsługi kilku zleceń jednocześnie.
11. Zastrzeżenia Zamawiającego:
a) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli prawidłowości wykonania usługi, polegające na kontroli grubości pozostawienia śniegu na jezdni, szerokość odśnieżania, ilość rozsypywanych środków oraz szerokość i długość odcinków posypywanych materiałem uszorstniającym. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca ponosi kary pieniężne w wysokości określonej w umowie.
b) Zaleca się, aby Wykonawca w celu zdobycia wszystkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartość usługi zimowego utrzymania dróg, dokonał wizji lokalnej tych dróg gminnych, na których będzie ona przeprowadzona. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny usługi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81535 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81535,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81535,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZETMAR Grażyna Żyrek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365650360

7.3.3) Ulica: Kopernika 100a

7.3.4) Miejscowość: Żywiec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81535,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5,5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.