eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › Usługa cateringowa dla Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Siedlcach z Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej.



Ogłoszenie z dnia 2022-11-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa cateringowa dla Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Siedlcach z Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001471

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konarskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Siedlce

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 256431976

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klaudia.krawczyk-styrna@uph.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://uph-edu.logintrade.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa cateringowa dla Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Siedlcach z Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a10ffa2e-5c3e-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00454525

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021169/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.21 Usługa cateringowa dla Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Siedlcach z Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Wykonanie zamówienia sfinansowane zostanie z budżetu projektu finansowanego przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej o nr umowy: BPI/SPI/2021/1/00026/U/00001.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00424948/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.290.53.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 - usługę cateringową dla 80 uczestników podczas konferencji w dniu 02.12.2022. Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringowa podczas konferencji organizowanej w ramach projektu Zarządzanie marką na rynku międzynarodowym - doświadczenia polskie. Zamówieniu podlega obiad składający się z pierwszego i drugiego dania w formie bufetu szwedzkiego oraz ciągły bufet kawowy (4 godz./dzień) dostępny w trakcie konferencji. Bufet kawowy powinien uwzględniać: kawę, herbatę, cukier, mleko, kruche ciasteczka 4 rodzaje po 200 gramów. Przedmiotem zamówienia jest również obsługa serwowanych posiłków oraz bufetu kawowego dostępnego w trakcie trwania konferencji a także nakrycie stołu. Serwowane posiłki muszą być świeże, ciepłe, dostępne do wyboru w wersji wegetariańskiej oraz mięsnej. Zastawa wykorzystywana do serwowania posiłków nie może być jednorazowa. Wykonawca musi zagwarantować dostosowane miejsce do spożywania posiłków na terenie Wydziału Nauk Społecznych UPH, tj. ul. Żytnia 39, 08-110 Siedlce.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 5461,30 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

b) Zadanie nr 2 - usługę cateringową dla 60 uczestników podczas warsztatów w dniach 22.11.2022 r., 23.11.2022 r., 24.11.2022 r., 29.11.2022 r., 01.12.2022 r.
Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringowa podczas warsztatów organizowanych w ramach projektu Zarządzanie marką na rynku międzynarodowym - doświadczenia polskie. Zamówieniu podlega bufet kawowy (jednorazowy, 30 min.) dostępny podczas przerwy w trakcie warsztatów. Bufet kawowy powinien uwzględniać: kawę, herbatę, cukier, mleko, kruche ciasteczka. Przedmiotem zamówienia jest również obsługa bufetu kawowego dostępnego w trakcie trwania warsztatów a także nakrycie stołu. Zastawa wykorzystywana do serwowania posiłków nie może być jednorazowa. Wykonawca musi zagwarantować dostosowane miejsce do spożywania posiłków na terenie Wydziału Nauk Społecznych UPH, tj. ul. Żytnia 39, 08-110 Siedlce.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 6000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5119,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5119,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Inga Ewa Myszka Panderosa

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Marcin Myszka Sklepy Ogrodnicze "DREWUTNIA" "PANDEROSA"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON:711692298

7.3.3) Ulica: ul. Garwolińska 53

7.3.4) Miejscowość: Siedlce

7.3.5) Kod pocztowy: 08-110

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5119,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-12-02 do 2022-12-02

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu w trybie podstawowym bez negocjacji, w wyznaczonym terminie składania ofert tj. do dnia 14.11.2022 r. wpłynęła jedna oferta Wykonawcy: Panderosa s. c. Inga Myszka, Marcin Myszka ul. Garwolińska 53, 08-110 Siedlce, REGON 711692298, NIP 8212218736. Oferta została odrzucona z postępowania jako zawierająca rażąco niską cenę. Postępowanie zostaje unieważnione ponieważ wszystkie oferty podlegają odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 972 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 972 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.